כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – גיזרונים אין צורך לשטוף אותם, לקלף או לחתוך – רק לתת ביס ולנשנש. טעים ובריא !

גיזרונים – קטגוריה חדשה של חטיפי גזר מוכנים לאכילה

100% טריים, טעימים, בריאים' דלי קלוריות ומפנקים

אין צורך לשטוף אותם, לקלף או לחתוך – רק לתת ביס ולנשנש

גיזרונים – החטיף הטרי, הבריא, הטעים, דל הקלוריות, הטוב ביותר הקיים היום!

מאז ומתמיד היה הגזר אחד הירקות האהובים וחלק בלתי נפרד מהתפריט המשפחתי, גם בשל טעמו המתוק, וגם מכיוון שהוא מכיל וויטמינים ומינרלים חיוניים, סיבים תזונתיים, ונוגדי חמצון ומסייע לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.

gizronim-2

מנכ"ל החברה יחד עם הפרזנטורים – צילום: רפי דלויה

קיים קשר בין מרכיבי הגזר להסדרת רמת הסוכר בדם, לחיזוק שריר הלב, לשיפור וחיזוק הראייה, להאטת תהליכי הזדקנות (כולל המוח), ולמניעת מחלות שונות.

.

גיזרונים הם חטיפים דלי קלוריות וארוחת ביניים בריאה ומפנקת המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ומשקל מאוזן.

.

נשים, גברים וילדים אוהבים לאכול גיזרונים גם בבית (כארוחת ביניים, ארוחת ערב או חטיף בוקר וכמובן לאירוח) וגם מחוצה לו (ברכב, בעבודה, בלימודים).

gizronim-3

פאולה רוזנברג בהרצאה על תזונה בריאה – צילום: רפי דלויה

קטגוריית המוצרים

חטיפוני גזר – קטנים, שובבים וטעימים בצורת גזר קלאסי. רק 38 קלוריות ל- 100 גרם.

מקלוני גזר – שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה. רק 34 קלוריות ל- 100 גרם.

מקלוני גזר צבעוניים – שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה, בשלל צבעים המכילים מרכיבים תזונתיים ייחודיים. רק 34 קלוריות ל- 100 גרם.

gizronim-5

צילום קמפיין: אמיר יהל

 מומחים כבר 70 שנה!

מאחורי גיזרונים עומד שלוחות, קיבוץ וותיק מעמק המעיינות, שנולד יחד עם המדינה. הקיבוץ פועל באינטגרציה מלאה ואחראי לכל השלבים – מהזריעה, הגידול, האיסוף, השטיפה, המיון, אריזה ועד השיווק ללקוח הסופי. המפעל המתקדם נושא תקני איכות בינלאומיים ואישורי כשרות. 

90% מהגזר האיכותי של שלוחות הוא באיכות יצוא, מבוקש בעולם ונמכר לארצות רבות. מכירות שלוחות עומדות על כ- 60,000 טון לשנה, במחזור שנתי של כ- 100,000,000 ₪.

gizronim-1

מימין: גולן נהרדעא הבעלים והמנכ"ל של משרד יחסי הציבור גולן נהרדעא, דריה הפרזנטורית, מנכ"ל החברה, הפרזנטור – צילום: רפי דלויה

גיזרונים – המותג

צבעי המותג הם שחור וכתום, היוצרים יחד נוכחות חזקה, ניגודיות ובולטות. הכתום הבוהק הוא צבעו האמתי של הגזר, והשחור הוא הלוח עליו כותבים בגיר את מנת היום הטרייה במסעדות ובשווקים.

הגופן שנבחר קליל, כאילו משורבט ביד ומשדר מותג אותנטי בגובה העיניים עם קריצה. המסרים העיקריים נכתבו ואוירו בחזית המוצר. המותג כולו משדר טריות, בריאות, משפחתיות וישראליות.

גיזרונים מספק חוויה כלל חושית מעוררת, החל מהמראה הכתום העז והניחוח הטרי העולה עם פתיחת האריזה, דרך מישוש המוצרים הטריים, הצליל הקראנצ'י של הנגיסה וכמובן הטעם הכובש. 

 

יצרן גיזרונים: קיבוץ שלוחות, מפיץ שוק קמעונאי: מרינה

ייעוץ שיווקי: אורלי אייזיק,

עיצוב ומיתוג: ארזה לבנה,

יחסי ציבור: גולן נהרדעא