כותרות אחרונות
Search

חדש: מתחם אירועים "קדם" בכניסה למושב בארות יצחק במרכז הארץ

חדש: מתחם אירועים "קדם" בכניסה למושב בארות יצחק במרכז הארץ 

המתחם בעיצוב אורבני ומודרני, מיועד לאירועים עד 500 איש בלוקיישן מרכזי עטוף כולו בטבע

מתחם אירועים "קדם", הממוקם בכניסה לקיבוץ בארות יצחק המציע אירועים פרטיים ועסקיים באווירה שונה ומיוחדת. המתחם ממוקם בלב ליבה של פינת חמד, אזור ירוק, עתיר שדות , עטוף כולו באווירה פסטורלית של טבע ושלווה, קרוב לתל אביב והסביבה,מה שהופך את הלוקיישן של "קדם" לנוח וקל להגעה והתמצאות.

kedem 1

צילום: אבנר צרפתי

מתחם אירועים "קדם" מיועד לאירועי בוטיק של עד 500 איש, אירועים עסקיים ופרטיים כאחד, (אירועי קוקטייל יכולים להכיל עד 1000 איש) המתקיימים בחלל מעוצב  בסגנון מודרני עכשווי. מדובר במבנה תעשייתי גדול ורחב , בעל תקרה גבוהה המעוצב בקווים נקיים עם טאץ' אורבני .החלל הענק של "קדם" מאפשר גמישות רבה בעיצוב ובתכנון האירוע והוא כולל גם חצר קדמית גדולה המשמשת כאזור קבלת הפנים והחופה.

החצר של "קדם" מעוצבת עם קירות שלמים המחופים בשלל פרחי וורדים וסוקולנטיים. במתחם הותקנו מערכות תאורה והגברה מהמתקדמות בתחום  על מנת ליצור עבור הלקוח אירוע בלתי נשכח.

kedem 3

צילום: אבנר צרפתי

קייטרינג הבית של "קדם" מתאפיין אף הוא באיכות ויצירתיות בלתי מתפשרת. "מי עלמה" (MI ALMA) קייטרינג בוטיק מהמובילים בענף הקולינרי , נבחרה לנהל את מטבח הבית של קדם. קייטרינג "מי עלמה" (MI ALMA)  המחזיק בוותק של 15 שנה בתחום, מתמחה בהצעת פתרונות קולינארים מתקדמים לאירועים תוך כדי הפקת אירועי קונספט ייחודיים ((ONE OF A KIND בראש חברת הקייטרינג עומדים אנשי הקולינריה שגיא טריגר ושמעון בר לצד השף עמוס יוסף. הקייטרינג מביא עמו טאץ ייחודי לתפריט במטרה לרגש את האורח. השף והצוות של "מי עלמה" מקפידים על חוויה קולינארית מלאת טעמים וצבעים הנעשית בהמון אהבה.

מתחם האירועים קדם אירועי בוטיק – מושב בארות יצחק

כתובת: בכניסה למתחם הקניות מבנה

טלפון:03-6207030

אתר:WWW.KEDEM.IO