כותרות אחרונות
Search

חדש מסדרת סנו די! ההגנה האישית הטובה בישראל מפני יתושים

צילום: מוטי פישביין

חדש מסדרת סנו די!
ההגנה האישית הטובה בישראל מפני יתושים

סנו די! תחליב המכיל דוחה יתושים
ממקור טבעי המופק מאקליפטוס לימוני

סוף עונת היתושים!! חברת סנו משיקה מוצר חדש מסדרת סנו די! המגן האישי מיתושים הנמכר ביותר בישראל! סנו די! תחליב המכיל דוחה יתושים ממקור טבעי המופק מאקליפטוס לימוני.

סנו די על בסיס אקליפטוס לימוני, עם חומר פעיל ממקור טבעי, הידוע ביעילותו כדוחה יתושים. מגן אישי מושלם, מספק הגנה מעקיצות יתושים למספר שעות, באישור משרד הבריאות, מתאים לשימוש יומיומי. סנו די ממקור טבעי מגיע כתחליב באריזת רול און וכקרם בשפורפרת.

סדרת סנו די היא הסדרה הנמכרת בישראל להגנה מפני יתושים כבר שנים רבות. בסדרה מוצרים המוכחים כיעילים למשך מספר שעות גם בתנאי אקלים קשים במיוחד, הודות לנוסחא יחודית שיעילותה נבדקה. מוצרי הסדרה נוחים למריחה ונמכרים באריזות נוחות לנשיאה ועל כן מתאימים לשימוש בתוך או מחוץ לבית בארץ או בחו"ל.

צילום: מוטי פישביין

צילום: מוטי פישביין

סדרת סנו די! כוללת: סנו די תרסיס בבקבוק זכוכית עם משאבת ריסוס להתזה מבוקרת, אריזת רול און למריחה נוחה על חלקי הגוף החשופים ורול און בתוספת אלוורה, סנו די! תחליב לתינוקות וילדים, מתאים לבעלי עור עדין במיוחד ועתה גם תחליב המכיל דוחה יתושים ממקור טבעי באריזות רול און וקרם. כל תכשירי סנו די מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

מידע על היתושים:

  • נקבות היתושים עוקצות ומטרידות. זחלי היתושים מתפתחים במים עומדים, שלוליות, וביצות עשירות בחומר אורגני. הנקבות מטילות ביציהן, בעיקר בתקופות החמות.

  • יתוש הנמר האסייתי עוקץ ביום ובלילה. נקבת יתוש הנמר האסייתי נוהגת להטיל את הביצים במכלים קטנים, כמו עציצים והביצים יכולות לעמוד בתקופות יובש ולבקוע עם הרטבת הכלי.

  • עקיצת יתוש גורמת לגירויים ולהתנפחויות ועלולה לגרום להעברת נגיפים מסוכנים!!

  • חשוב ביותר: לחסל ולייבש מקווי מים עומדים בעיקר בתחתיות העציצים, בביובים ופתחים למיניהם ולדחות את היתושים מהעור החשוף באמצעות תכשירים מורשים.

להשיג ברשתות השיווק