כותרות אחרונות
Search

חדש – מדפסת HP OfficeJet Pro 7740 רב שימושית, מדפיסה בפורמט רחב, מותאמת לעסקים קטנים ובינוניים

נא להכיר: המדפסת שתעזור לחברות ליצור רושם ראשוני מתוחכם יותר

מדפסת HP OfficeJet Pro 7740  היא רב שימושית, מדפיסה בפורמט רחב, מותאמת לעסקים קטנים ובינוניים

hp-logo

בעולם העסקי, הרושם הראשוני הוא הקובע. עבור  חברות רבות, המגע הראשוני עם הלקוחות ועם שותפים עסקיים,  מתבצע באמצעות חומרים מודפסים כמו: ברושורים, פליירים או פוסטרים.

חברת HP זיהתה את הצורך הזה ופיתחה מדפסות  וטכנולוגיית הדפסה   שמתמודדות עם הדרישות  של עסקים בינוניים וקטנים שרוצים לעבוד עם מדפסת  רב תכליתית אחת  לביצוע פרויקטים בכל הגדלים.

ועכשיו, חברת HP מכריזה על השקת  OfficeJet Pro 7740, מדפסת בפורמט רחב אשר לא רק מפיקה הדפסות באיכות גבוהה במחיר נמוך לעמוד, אלא גם מספקת לחברות את התכונות שהן צריכות בכדי לפרוץ את גבולות  העיצוב. 

כך לדוגמא, יכולה מדפסת OfficeJet Pro 7740 להפיק הדפסות דו צדדיות ללא שוליים בפורמט רחב של 17X11 (A3). התפוקה הגבוהה מבוססת על קיבולת גבוהה של מגשי הנייר וניצול גבוה של מחסניות הדיו. מלבד זאת, המדפסת מבצעת פונקציות נוספות: סריקה דו צדדית במעבר אחד, צילום ושליחת פקס. מזין הנייר האוטומטי מכיל 35 דפים בגודל A4 או בגודל 35.6X21.6 ס"מ (legal).

המדפסת מתאימה את עצמה לעולם העבודה הנייד של היום שמתבסס על מגוון  מכשירים ניידים לכן היא מחוברת לרשתות אלחוטיות וגם קוויות   ויכולה לקבל  משימות הדפסה מהטלפון הנייד, מהטאבלט  או  ממחשבי PC שתומכים ברשתות אלחוטיות. 

hp-16-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

צילום: יח"צ hp

משתמשים יכולים להדפיס ממכשירי אייפון ואייפאד באמצעות תוכנת AirPrint . כמו כן ניתן להדפיס ממכשירי אנדרואיד, או ממכשירים שמריצים את מערכות הפעלה של  8/10  Windows או גוגל כרום., כל  זאת ללא צורך בהתקנה מיוחדת או צורך להוריד אפליקציה. לכן היא יכולה להיות גם מאוד נוחה עבור אורחים או מבקרים בעסק אשר זקוקים להדפסה.

לבסוף, ה-OfficeJet Pro 7740  מגיעה עם HP JetAdvantage Private Print מבוססת טכנולוגיית ענן המאפשרת הגנה על מסמכים רגישים המאוחסנים לפי סדר ומשוחררים רק כאשר המשתמש  מזדהה מול המדפסת עצמה. הטכנולוגיה שומרת על המסמכים האלו מליפול לידיים הלא נכונות של קולגה החולק את אותה מדפסת ובטעות יכול לקחת את ההדפסה. 

מידע נוסף על  ה-OfficeJet Pro 7740 ניתן למצוא בלינק hp.com/go/bigimpressions

ה- OfficeJet Pro 7740 של חברת  HP תהיה זמינה בחנויות בישראל בתחילת אוקטובר  

מחיר:  1000 ש'. כולל מע"מ.

אודות Inc. HP

חברת  HP Inc. יוצרת טכנולוגיה שמשפרת את חיי כלל המשתמשים, בכל מקום. באמצעות סל המוצרים שלנו הכולל מדפסות, מחשבי PC, מכשירים ניידים ושירותים, אנו בונים חוויות חדשות ומדהימות. למידע נוסף אודות HP ניתן לפנות ל: http://www.hp.com