כותרות אחרונות
Search

חדש – חברת "מ.נ מערכות" מאפשרת לכם לבדוק את האופניים לפני הקנייה כולל ליווי והדרכה בשטח

מתלבטים איזה אופניים לקנות ?
מחפשים את האופניים  שיאפשרו לכם רכיבה כיפית ונוחה ביותר ?

חברת "מ.נ מערכות" מאפשרת לכם לבדוק את דגמי האופניים לפני הקנייה  כולל ליווי והדרכה בשטח

רכיבה מקצועית על אופני שטח או אופני כביש היא ספורט יקר אשר יכול להגיע לעלות של עשרות אלפי שקלים. כמו כן בבחירת האופניים חשוב לבדוק התאמה אופטימלית לרוכב – הן מבחינת הצרכים והן מבחינת נוחות מירבית בזמן הרכיבה.

אופני פוקוס ברכיבת שטח – צילום – מ.נ מערכות.

חברת "מ.נ מערכות", המשווקת בישראל את מותגי האופניים האיכותיים FOCUS ו-MONDRAKER – מהמובילות בעולם בפיתוח וייצור אופני שטח וכביש, יצאה בקונספט שיווקי ייחודי במכירת אופניים על מנת לעזור לקונים לבצע את הקנייה הנכונה עבורם: כל המתעניין ברכישת אופני שטח או כביש, יוכל למלא שאלון קצר באתר כדי לבחור את סוג האופניים שהוא מעדיף, ולהגיע להדרכה מקצועית בשטח כדי לבדוק את דגמי האופניים שהותאמו לו ולהתנסות בעצמו ברכיבה עליהם בשטח. כמו כן, לאחר הקנייה מקבל הרוכב קורס הדרכה מקצועי בשטח ללא תשלום, וכן תמיכה וייעוץ בכל עת שיצטרך.

 

בדף הפייסבוק של החברה אפשר להתעדכן בקבוצות רכיבה וטיולים ברחבי הארץ, תחרויות, הנחות מיוחדות על מגוון מוצרים ועוד.

אופני מונדרקר ברכיבת שטח – צילום – מ.נ מערכות.

יניב מור-יוסף, מנהל תחום האופניים בחברת "מ.נ מערכות", ציין כי בקניית אופניים הן לרכיבה בשטח והן לרכיבה בכביש, חשוב לבחון את מכלול השיקולים כדי להתאים את האופניים האופטימליות לרוכב מבחינת סגנון הרכיבה, הנוחות, הגודל ועוד. בחינת השיקולים מתחילה בבחירת סוג האופניים – לכביש או לשטח, אם בחרנו למשל ברכיבת שטח – כעת עלינו לבחור סוג של רכיבה בשטח – רכיבה אתגרית, רכיבה בשבילים וכן הלאה, אם הרוכב מתחיל או מתקדם, מה התקציב לקנייה ועוד. "כדי שהבחירה תהיה טובה ותתאים ספציפית לרוכב, אנחנו מבררים ושואלים בשיחה מוקדמת את כל השאלות כדי להבין את העדפותיו של הלקוח, ואז מגיעים אתו לשטח (לפי המיקום ותנאי השטח המתאימים עבורו), שם הוא מקבל במקום אופני מבחן להתנסות, ואנחנו בוחנים יחד אתו במהלך הרכיבה איזה דגם הכי מתאים לצרכיו," מציין יניב מור-יוסף.

 

לפרטים ומילוי שאלון לנסיעת מבחן:    www.focus-bike.co.il