כותרות אחרונות
Search

חדש בשוק חטיפי החלבון – "PureFit" חטיף העשוי מרכיבים טבעיים בלבד

חדש בשוק חטיפי החלבון – "PureFit" חטיף העשוי מרכיבים טבעיים בלבד, המכיל 18 גרם חלבון, טבעוני ונטול גלוטן

החלבונים הם חומר הבניין העיקרי של גופנו. בחלבוני גוף האדם ישנם 22 חומצות אמינו, שתשע מהן הן חומצות אמינו חיוניות שהגוף אינו יכול לייצר בעצמו, וחייב לקבלן מהמזון. המזונות העיקריים שמכילים חלבונים חיוניים מקורם בחי – בקר, עוף, דגים, חלב ומוצריו וביצים, ובצומח – קטניות כמו סויה, שעועית, עדשים, חומוס ועוד. כמות החלבון המומלצת ליום היא לפחות 0.8 גרם חלבון ל-1 ק"ג (לאדם מבוגר). ומאחר שכמות החלבון במזון מן הצומח קטנה מכמות החלבון מן החי (ביחס לאותו משקל של מזון), על צמחונים וטבעונים לאכול כמות גדולה יותר של מזון כדי לקבל את מנת החלבונים שהם זקוקים לה, או להיעזר בתוספי מזון. אחת הצורות הנוחות והזמינות לקבלת חלבון היא בעזרת חטיפי חלבון.

purefit-2-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

חברת "מרשל" (1996) לתוספי תזונה, בעלת המותגים Nutri Care, NOW, GS SPORT ועוד, החלה לשווק חטיף חלבון חדש -"PureFit"  מארה"ב, העשוי מרכיבים טבעיים בלבד, ללא הנדסה גנטית.

החטיף "PureFit" מבוסס על חלבון סויה שאינו מהונדס גנטית, אינו מכיל חלב או מרכיבים מן החי, ואינו מכיל גלוטן. כל חטיף במשקל 57 גרם מכיל 18 גרם חלבון. כמו כן, החטיף מכיל רכיבים טבעיים ומזינים כגון שקדים, שמן חמניות, פולי סויה, תמרים, בוטנים, פירות יער מיובשים, סירופ אגבה ועוד. בחטיפים אין כלל ממתיקים מלאכותיים.

purefit-1-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

הנטורופת גיל שטרית, מסביר כי חטיפי "PureFit" הם חטיפים ייחודיים בשוק חטיפי החלבון המוצעים על המדף. החטיפים איכותיים ומזינים בהיותם עשירים בחלבון – 18 גרם בחטיף, ומכילים רכיבים טבעיים בלבד. החטיפים מתאימים לכל אחד, להשלמה תזונתית של חלבון בתפריט היומי – לילדים ולמבוגרים, וכן מספקים פתרון לחלבון זמין לספורטאים. כמו כן, החטיף הנטול מרכיבים מן החי ונטול גלוטן, מתאים לקהל הצמחונים והטבעונים כדי לקבל השלמה תזונתית של חלבון בתפריט היומי, ומתאים לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן.

purefit-3-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

בנוסף לכך, החטיפים טעימים ומוצעים במגוון טעמים מעולים: בראוניז שוקולד, חמאת בוטנים, שקדים, חמאת בוטנים עם שבבי שוקולד מריר, טופי עם חמאת בוטנים, גרנולה, שקדים עם פירות יער מיובשים.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 16.90 ₪ לחטיף במשקל של 57 גרם.

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.