כותרות אחרונות
Search

חדש בקניון עזריאלי בתל אביב, Azrieli ROOFTOP CINEMA by GlobusMax

חדש בקניון עזריאלי בתל אביב, Azrieli ROOFTOP CINEMA by GlobusMax

לראשונה בישראל ממש כמו בערים הגדולות בעולם, ניו יורק, לונדון, אמסטרדם וערים נוספות, תפתח רשת "גלובוס מקס" קולנוע פופ-אפ באמפי תיאטרון הממוקם על גג קניון עזריאלי בת"א

היוזמה והפעילות של פתיחת ה- Rooftop Cinema בקניון עזריאלי בתל אביב ההיא תוצאה של שיתוף פעולה  של רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס עם קניון עזריאלי בת"א. המתחם יפעל בחוד' יולי – אוגוסט.

פעילות קולנוע OUTDOOR הולכת ותופסת תאוצה בערים הגדולות בעולם ומגיעה לראשונה גם לת"א במסגרת שת"פ של רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל "גלובוס מקס" בקניון עזריאלי בת"א.

popsinima 3

מימין: ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, בנט קפלן מבעלי רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס, אפי ליפשיץ, סמנכ"ל שיווק, גלובוס מקס ואופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב

 

באי מתחם Azrieli ROOFTOP CINEMA by GlobusMax יוכלו ליהנות כל ערב החל מהשעה 18:30 מבר משקאות משובח, מזנון קולנוע משודרג ועשיר ומוזיקה חיה . מחיר כרטיס כולל משקה ראשון 49 ₪

Rooftop Cinema  ממוקם באמפי תיאטרון שעל גג קניון עזריאלי ת"א, והוא כולל כ- 400 מקומות ישיבה, מסך קולנוע גדול ומערכת הגברה מתאימה והוא יפעל כאמור בחודשים יולי – אוגוסט.  מידי ערב יוקרנו בו מיטב להיטי הקולנוע של קיץ 2016, בהם ג'ייסון בורן, סוכן וחצי, סרטים לכל המשפחה ועוד הפתעות…

באי המתחם יוכלו ליהנות כל ערב החל מהשעה 18:30 ועד תום ההקרנה האחרונה מבר משקאות משובח, מזנון קולנוע משודרג ועשיר במחירים נוחים עם שפע נשנושים מלוחים ומתוקים, מוסיקה חיה, אווירה ייחודית שאין שנייה לה תחת שמי תל-אביב ומול הנוף האורבני יוצא הדופן של תל אביב.

popsinima 4

אפי ליפשיץ, סמנכ"ל שיווק, גלובוס מקס: "גלובוס מקס רואה בחוויה הקולנועית קודם כל חוויית בילוי שצריכה לחדש ולהתחדש כל הזמן. אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קניון עזריאלי תל-אביב, לרענן את הקיץ התל אביבי ולהביא חווית בילוי קולנועית ייחודית על אחד הגגות הנפלאים של העיר"

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב : "קניון עזריאלי תל אביב הינו מרכז הקניות והבילוי של ישראל המציע לקהל לקוחותיו את מיטב החוויות המובילות מהעולם. אנחנו תמיד מקווים להוביל בכל הנוגע לאירועים חדשניים וייחודיים וגם השנה בחרנו להפתיע ולרגש את לקוחותינו בחוויה קולנועית בינלאומית וראשונה מסוגה בארץ, המתאפשרת בזכות שיתוף הפעולה עם חברת "גלובוס מקס" אשר תפעיל קולנוע פתוח תחת כיפת השמיים".

מחיר כרטיס למתחם יעמוד על 49 ש"ח בלבד ויכלול פרט לסרט גם משקה ראשון (בכפוף לתקנון). רכישת הכרטיסים תתבצע באתר Rooftop Cinema, אתר גלובוס מקס או באפליקציית גלובוס מקס.