כותרות אחרונות
Search

חדש בנחלת בנימין בתל אביב – 'ארטה גלידריה' גלידריה איטלקית, קטנה, ביתית ומפנקת….

 

 גלידות טבעיות עשויות מפירות אורגניים, גלידות ללא גלוטן, גלידות ללא תוספת סוכר, מבחר טעמי סורבה ייחודיים גרנטיות וקפה טוב!

glideria 1

ארטה גלידריה היא גלידריה איטלקית חדשה, קטנה וביתית בנחלת בנימין. ארטה גלידריה מציעה מגוון גלידות טבעיות, גלידות פירות העשויות מפירות טבעיים-אורגניים, גלידות ללא גלוטן, גלידות ללא תוספת סוכר, גרניטות,  מגון טעמי סורבה ועוד.

ב'ארטה גלידריה' לא  משתמשים בצבעי מאכל. לא נעשה שימוש בחומרים מתחלבים, ולכן הגלידה רכה וטעימה יותר. לכל טעם יש איזון משלו, ואפילו קישוטי הגלידה הם מעשה ידי השפים. לכל טעם וטעם בארטה גלידריה יש סיפור!

glideria 2

בעלי הגלידריה, הם השפים סיסי (סטפניה) ומרקו קאמורלי הגיעו ממילאנו, איטליה. ןהם מייצרים את הגלידה האיטלקית והאותנטית בארץ ממרכיבים טבעיים ואיכותיים אשר נבחרים אישית ובאופן מדוקדק . חומרי הגלם מיובאים מרחבי העולם וכמובן גם מישראל, כולל סוגים שונים של שוקולד, קקאו ופירות יבשים. כל המתכונים הינם מתכונים מקוריים של השפים. לאחר שהוכשרו באופן מקצועי במעבדות מזון לגלידה איטלקית וטוסקנה ובסיציליה.

glideria 3

בתפריט ארטה גלידריה, מגוון רחב של טעמי שוקולד – שוקולד קלאסי, שוקולד תפוז, באצ'ו מריר, סטרצ'טלה, קרם ארטה, קפה איטלקי, עוגת הדוכס, שוקולד רום ועוד. מגוון טעמי הפירות: סורבה לימון, סורבה תות, מנגו, סורבה אוכמניות, פיסטוק טבעי, סורבה תפוז ועוד. במבחר הגרניטות: גרניטה היא קינוח איטלקי אותנטי ובארטה מכינים גרניטות בטעמים: קפה, לימון, שקדים, תות, אשכוליות אפרסק ועוד, וכן גרניטות עם אלכוהול – בליני, גרניטה שוקולד רום, זביון אמרטו, קמפרי תפוזים ועוד.

glideria 4

סיסי ומרקו עלו לישראל והתמקמו בתל אביב וכעת הם מגשימים את חלומם להקים בית לאמנות הגלידה. השפים חובבי תרבות ואמנות ומארחים במקום אמנים חזותיים המציגים את יצירותיהם על קיר המרכזי של הגלידריה וכן שחקנים בקונצרט אקוסטי ומשתפים פעולה עם Pannonica  – עמותה לתמיכה במוזיקאים צעירים.