כותרות אחרונות
Search

חדש בחברת אלוני ! אריחי פורצלן במידות ענק מקולקציית BPLUS היישר מספרד !

הטרנד החם בעולם העיצוב !

חדש בחברת אלוני ! אריחי פורצלן במידות ענק מקולקציית BPLUS  היישר מספרד !

האריחים המשווקים בבלעדיות באלוני נמכרים כעת במחיר מיוחד לרגל ההשקה החל מ – 190 ₪ למ"ר

צילום: יחצ אלוני


חברת אלוני משיקה בימים אלה  את הטרנד החם בעולם העיצוב: אריחי פורצלן במידות ענק, מקולקציית BPLUS  , היישר מספרד. האריחים החדשים, הם אריחי פורצלן דקים (6 מ"מ) במידות גדולות במיוחד,  המגיעים במראה שיש ובמראה טבעי, בגוונים שונים. 

 

היתרון העיצובי של אריחי הענק הוא יצירת מראה משטח אחיד, חלק, יוקרתי, נקי ואסתטי.  האריחים מתאימים לחיפוי וריצוף כמעט כל חלל, כולל חדרים קטנים וחדרי רחצה. האריחים מתנקים בקלות, אנטי בקטריאליים – אינם משחררים חומרים מזיקים,  ואינם מאפשרים ייצור של עובש,  פטריות או חיידקים.

צילום: יחצ אלוני

העובי הנמוך מהווה פתרון מעולה בכל הקשור להדבקה (הן ריצוף והן חיפוי) על משטחים קיימים, כאשר לא מעוניינים להסיר את הריצוף/החיפוי הקיים. מצב זה חוסך בעלויות וזמן. יש לציין שהריצוף/חיפוי הקיים מספק תמיכה משמעותית לאריחים הדקים. (ניתן לחתוך בקלות את האריחים ובכך להתאימם לצרכים בשטח).

 

האריחים מגיעים במראה שיש ומראה טבעי, בגוונים שונים וניתן להשיגם  בשלל עיצובים וגימורים: חלקים בגוונים של אפור, בז', לבן, שחור. בטקסטורה חלקה או עם אלמנטים מעניינים של גידים, דמוי טיח. 

צילום: יחצ אלוני

האריחים המשווקים  בבלעדיות ברשת אלוני, ונמכרים  במחיר מיוחד לרגל ההשקה,  החל מ – 190 ₪ למ"ר. מידות האריחים: 120X120     240X120