כותרות אחרונות
Search

חדשנות בקופסה: הדור הבא של מעדני טונה מבית סטארקיסט

טונה סטארקיסט משיקה שתי סדרות מוצרים מהפכניות שיחסכו לכם זמן במטבח: סטארקיסט לה-סלט וסטארקיסט לה-כריך

"טונה סטארקיסט" מותג הטונה המוביל בישראל, משיק שתי סדרות טונה חדשניות וראשונות מסוגן: סדרת  סטארקיסט לה-סלט וסדרת  סטארקיסט לה-סנדביץ' המיועדות להכנה מהירה של שתיים מהמנות הנפוצות ביותר בתפריט התזונה הישראלי – סלטים וכריכים המבוססים על טונה.

starkist 3

באירוע לנשות תקשורת, בלוגריות ומובילות דעה שנערך במשרדי חברת סטארקיסט ברמת גן, הציגה דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של סטארקיסט את הסדרות החדשות "לה סנדביץ" ו"לה סלט" שהולכות לשנות את מפת מעדני טונה לשנים הבאות בישראל. מדובר במוצר כחול לבן, שפותח במעבדות החברה ומיוצר בארץ. במהלך האירוע טעמו הנוכחות את סדרות הטונה על הטעמים השונים שלהן ולא נשארו אדישות. למתבונן מהצד נראה היה כי הן נהנות ממעדני הטונה בפרט ומהקונספט החדש בכלל.

כמה מילים על הסדרות החדשות:
סדרת "סטארקיסט לה-סלט" מיועדת להכנה מהירה ונוחה של סלט ירקות עם טונה וכן אפשר לאכול אותה על פרוסת לחם בלי סלט.  הסדרה כוללת שלושה טעמים: טונה עם רוטב שמן-זית שום ולימון, טונה ברוטב קיסר, וטונה ברוטב ויניגרט. המוצרים בסדרה מכילים נתחי טונה סטארקיסט איכותית עם כמות נדיבה של רוטב מתובל ועשיר, פשוט לפתוח את הקופסה, להוסיף לקערת ירקות חתוכים, לערבב וליהנות מסלט עשיר ברגע.

starkist 2

סדרת "סטארקיסט לה-סנדביץ'" כוללת שלושה מוצרים המוכנים למריחה והמיועדים להכנה מהירה של סנדביצ'ים. המוצרים מכילים טונה ומיונז מופחת שומן, עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צ'ילי או בצל מטוגן. פשוט פותחים את הקופסה, מורחים ישירות על פרוסת לחם טרייה ואוכלים בהנאה. הסדרה החדשה זכתה לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה שנערכו הן בקרב מבוגרים, והן בקרב נוער וילדים שהם הצרכנים העיקריים של כריכים לבית הספר. המוצרים אינם דורשים קירור עד הפתיחה ומגיעים בשילוב עם מכסה לשימוש חוזר ושמירת הטריות במקרר לאחר הפתיחה. כל אריזה מספיקה בערך לחמש פרוסות לחם.

starkist 1

סדרות המוצרים החדשות, סדרת סטארקיסט לה-סלט וסדרת  סטארקיסט לה-סנדביץ' מושקות באריזות חדשניות , קופסאות עם תחתית קעורה, בעיצוב מרהיב ומעורר תיאבון שעוצבו על ידי המעצב ברוך נאה.

דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של סטארקיסט: "מחקרי צרכנים מראים באופן עקבי כי השימושים הנפוצים ביותר בטונה מקופסה הינם להכנת סנדביץ' או כתוספת לסלט ירקות: כ- 72% מצרכני הטונה בישראל אוכלים טונה בסנדוויץ' וכ-70% מהישראלים אוכלים טונה בסלט ירקות…….. היה ברור לנו שהגיע הזמן לפתח מוצרים ייעודיים לכל אחד מהשימושים הללו, כשהם מוכנים לשימוש ולאכילה ולא דורשים הכנות מיוחדות. השקענו בפיתוח ארוך ומאתגר מבחינה טכנולוגית, כשהמטרה היא להשיק לצרכנים מוצרים אשר חוסכים זמן, וכל זאת מבלי להתפשר על האיכות, הטעם והבריאות……..  המוצרים שהשקנו הינם חדשניים וראשונים מסוגם בעולם, בעלי מרקם וטעם שלא ניתן להשיג בהכנה ביתית. ממש כשם שעוף בתנור שנצלה עם הרוטב יהיה תמיד עשיר יותר בטעמים, בהשוואה לעוף שבושל ללא תוספות וקיבל את הרוטב רק ברגע ההגשה לצלחת – כך גם הטונה בסדרות החדשות, שמגיעה בתוך רוטב או מעורבבת במיונז ותוספות, היא חווית טעם חדשה לגמרי בעולם הטונה".

סדרות " סטארקיסט לה-סלט " ו" סטארקיסט לה-סנדביץ' " הן פתרון מצוין להורים וילדים, לצריכה בבית או מחוצה לו בטיולים בארץ ובחו"ל, בפיקניקים ועוד….המוצרים החדשים חוסכים זמן של הכנה בשעות העמוסות של הכנת הכריכים בבוקר לפני ששולחים את הילדים לבית ספר, או בהפסקות הצהרים הקצרות במשרד. המוצרים אינם מכילים חומר משמר ויחד עם זאת אינם דורשים קירור עד רגע הפתיחה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות בכל רחבי הארץ.

http://www.starkist.co.il/