כותרות אחרונות
Search

חג שמח עם חברת פיליפס, מגוון מתנות שישדרגו את החג!

חג שמח עם פיליפס, מגוון מתנות שישדרגו את החג!

זה עבר מהר משניתן לתאר, אבל השנה החדשה בדרך למחוזותינו.

כל שנה עולה אותה שאלה, מה נקנה מתנה למארחים ?

פיליפס מציגה מספר הצעות מעניינות שיותירו רושם ענק

 

מכונת קפה- Incanto One Touch

Saeco, החברה החדשנית שהמציאה את מכונות הקפה בשיטת הbean to cup  לפני 30 שנה, השיקה את מכונת הקפה הטוחנת החדשה  Incanto One Touch, מכונת הקפה האוטומטית, לאלה המחפשים איכות קפה מעולה ועיצוב מרהיב.

מספקת ארומה מצוינת הודות לפלאטות הטחינה הקראמיות שמבטיחות מקסימום טעם ועמידות לאורך זמן, טחינת פולי הקפה הינה אופטימאלית בכדי להבטיח מיצוי מלא ומושלם של הארומה. כמו כן, דרגת הטחינה יכולה להיות מותאמת אישית על מנת לאפשר בחירה מתוך חמש דרגות, החל מטחינה עדינה ועד לטחינה גסה אשר יאפשרו בחירה בין קפה עם ארומה חזקה או עדינה יותר. המכונה מבטיחה הכנה מהירה של קפה הודות לדוד חימום מהיר במיוחד המאפשר חליטה מיידית של האספרסו מיד אחרי שהחלב הוקצף.

בעזרת החידוש של תא החלב הכפול המכונה מייצרת קצף חלב משובח וקטיפתי שנמזג לתוך הכוס ויוצר חוויה של ממש לכל חובב קפוצ'ינו. פונקציה מיוחדת זוכרת את ההעדפות האישיות של תוכנית הקפה של כל משקה ומתאימה אישית את הטעם וטמפרטורת הקפה.

פטנט חדש במכונת הקפה הוא מסנן AquaClean, אשר מפחית את הצטברות האבנית ומטהר את המים. פתרון מהפכני זה משפר את הסינון ומצריך ניקוי ותחזוקה בתדירות נמוכה יותר.

מחיר מומלץ לצרכן:

אינקנטו קראף (ONE TOUCH) 4,390 ₪

אינקנטו קפוצ'ינטור 3,890 ₪

אינקנטו אספרסו 3,490 ₪

שירות ואחריות פאוזה 6055*, להשיג בחנות מועדון הקפה בקיבוץ גליל ים ובחנויות המתמחות.

 pilips 1

מעבד מזון- מסדרת טוטאל פלוס

מעבד המזון מסדרת one touch program בעל מכל XL ענק בנפח 3.4 ליטר, מגיע עם וו לישה ממתכת לפעולת לישה ואוורור בצק במשקל עד 1.700 ק"ג, מאפשר 12 מהירויות שונות ולחצן Pulse להפעלת מהירות טורבו לסירוגין,  בעל פתח הזנה רחב במיוחד שחוסך חיתוך מקדים של הפירות והירקות לפני השימוש, ידית אחיזה ארגונומית נוחה לאחיזה ואינה מחליקה ורגליות גומי למקסימום נוחות ויציבות בעבודה.

מעבדי המזון החדשים מגיעים עם קופסא ייעודית לאכסון האביזרים הנלווים ומצוידים עם 4 דסקיות כולל דסקית לחתוך צ'יפס, סכין פריסה וחיתוך מתכווננת מ 1- מ"מ ועד 7 מ"מ, מסחטת הדרים, מסחטת מיצים קשים עם רשת פטנט שמאפשרת 200% תפוקה בעבודה מהירה ומיצוי מרבי של הפרי לסחיטת מקסימום מיץ, מקצף מקצועי מלא, בלנדר בנפח 1.5 ליטר, מטחנת תבלינים, סכין פלסטיק דו להבי ללישה, סכין פלדה דו להבי לקיצוץ בשר ועיבוד מזון, דסקית גירוד פומפייה בעלת 2 צדדים בקוטר עדין ובינוני, דסקית מלאה עם חורים, לחסכון בזמן ובחשמל. כל החלקים ניתנים לשטיפה במדיח.

מחיר מומלץ לצרכן דגם HR7778 בגימור נירוסטה מוברשת 1,890₪.

להשיג בכל רשתות החשמל וחנויות החשמל המובחרות ע"י אלקטרה סחר

בלנדר- להכנת שייקים

הבלנדר של פיליפס הינו בעל מנוע רב עוצמה של 750W המאפשר שימוש של פירות וירקות ועד לכתישת קרח. בנוסף, משולב בתצוגה מוארת של מגוון מהירויות ההפעלה וכפתור הפעלה PULSE. עוד, הבלנדר מתאפיין בקלות השימוש הודות ללהבים החזקים  וקל לניקוי לשימוש יומיומי – חלקים הנשלפים ללא מאמץ וניתנים לניקוי במדיח.

מחיר מומלץ לצרכן: 799 ₪.

ניתן להשיג בחנויות החשמל ורשתות החשמל המובילות.

מסחטת ההדרים- מסדרת   Pure Essentials

המסחטה בעלת מנוע שקט במיוחד ופיה מתקפלת למזיגה ישירה ומניעת טפטוף. בנוסף, בעלת מנוע רב עוצמה בהספק W85 ועיצוב מרשים המשתלב בתוך חלל המטבח המודרני, פונקציונלי וידידותי למשתמש. עוד, הודות לעיצוב, פירות ההדר שנסחטים, נמזגים ישירות אל הכוס ובכך  נשמרת הטריות של המיץ.

מחירו המומלץ לצרכן הינו 349 ש"ח.

להשיג בכל רשתות החשמל וחנויות החשמל המובחרות.

 pilips 2

AIR FRY

מכשיר ה-Airfry פועל בטכנולוגית Rapid Air – פטנט רשום ייחודי המשלב זרימה מהירה של אוויר חם עם פעולת גריל. באמצעות הטכנולוגיה ניתן ליהנות מהטעם המעולה והפריכות שמתקבלת בטיגון תוך שימוש בכמות מזערית של שמן.  יתר על כן, ה-Airfry מאפשר הכנת מגוון מאכלים בזמן קצר במיוחד ולכן מהווה מענה אידיאלי לאורח החיים המודרני המהיר. לדוגמא, 12-15 דקות להכנת צ'יפס, 15 דקות להכנת אנטיפסטי ו-10 דקות להכנת כנפיים . ה-AirFry מצויד במסנן אוויר מובנה המונע התפשטות ריחות הטיגון המסורתיים ברחבי הבית. גם הניקוי של ה-Airfry לאחר השימוש הוא פשוט הודות לחלקים הניתנים לשטיפה במדיח כלים.

מחירו המומץ לצרכן הינו 1390 ש"ח.

להשיג בכל רשתות החשמל וחנויות החשמל המובחרות.

מתנות לגברים

pilips 4

מכונת גילוח מסדרת 9000

שלושת ראשי המכונה הגמישים, הפועלים כל אחד באופן עצמאי,  נעים בשמונה כיוונים שונים  ומאפשרים גילוח קרוב יותר לכל חלקי הפנים והצוואר.. מערכת הסכינים הייחודית מעניקה גילוח של 20 אחוזים יותר שערות בפעילות גילוח אחת, לגילוח יעיל ומהיר יותר.

כמו כן, סדרת מכונות הגילוח 9000  של פיליפס כוללת מערכת  סכיני V-Track, אשר לוכדת את השערה במיקום קרוב יותר לעור, לגילוח החלק ביותר.

לאלו המעדיפים גילוח רטוב או לאלו המעדיפים גילוח יבש, משולבת סדרת 9000  של פיליפס בטכנולוגיית האיטום AquaTec המאפשרת בחירה בין  בין גילוח "יבש" ומהיר לבין גילוח "רטוב" עדין ומרענן בשילוב ג'ל או קצף גילוח.

טווח מחירים: 1190-2190 ₪

להשיג במחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל וחנויות החשמל המובחרות

קוצצי זקן מדגם 9290BT

קוצץ הזקן והזיפים הראשון בעולם עם סמן לייזר מובנה. 

הקוצץ מאפשר עיצוב שיער הפנים באופן המדויק ביותר, לקבלת תוצאות סימטריות מושלמות וקווים ישרים.

סמן הלייזר המובנה הייחודי נשלף בלחיצה קלה, ומאפשר למדוד את זוויות עיצוב השיער באופן מדויק. כך ניתן לעקוב בצורה פשוטה אחר מהלך הקיצוץ ולוודא שהתוצאה תהיה הסימטרית והמקצועית ביותר.

מחיר: 699

להשיג ברשתות החשמל וחנויות החשמל המובחרות.

מתנות לנשים

מחליק שיער- מדגם  HPS930בסדרת PRO המקצועית

מחליק השיער החדש בעל פלטות מקצועיות העשויות טיטניום איכותי. יתרונן של פלטות הטיטניום, בכך שהן חלקות יותר מפלטות אחרות (כדוגמת פלטות קראמיות) ומאפשרות הולכת חום מהירה ומיטבית, להענקת תוצאות של החלקת שיער במהירות תוך שמירה על בריאות השיער. כמו כן, הפלטות של המחליק הינן ארוכות במיוחד ומגיעות לאורך של 110 מ"מ, ובכך מסייעות להחליק את השיער במהירות ובמינימום מאמץ.

מחיר: 599 שח

להשיג במחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל וחנויות החשמל המובחרות

pilips 3

מייבש שיער- דגם HPS920 מסדרת   PRO

המייבש החדש כולל מנוע AC מקצועי רב עוצמה בהספק 2300 וואט אשר מאריך את אורך חיי המייבש בכ-50%! גם בשימוש יומיומי לטווח ארוך המכשיר נשמר ומספק תוצאות מעולות.

גם קבלת התוצאה מהירה יותר מכיוון ומטח האוויר מגיע למהירות של 120 קמ"ש! נתון זה מסייע בקבלת תוצאות מהירות ב-50% יותר בהשוואה לדגמים קודמים.

מחיר: 549 ש"ח

להשיג במחסני חשמל ושקם ובחנויות המובחרות