כותרות אחרונות
Search

חב' "שבירו חולון" בהנהלת יאיר שבירו, משיקה מוצר חדש ובלעדי בישראל – זכוכית שמתחלפת משקופה לאטומה בלחיצת כפתור

חב' "שבירו חולון" בהנהלתו של יאיר שבירו, משיקה מוצר חדש ובלעדי בישראל

"שבירו לייט"- זכוכית שמתחלפת משקופה לאטומה חלבית ולהפך – בלחיצת כפתור!

"שבירו לייט" הינן יריעות PVC  בהן הושתל נוזל קריסטל ובאמצעות חיבור למתח חשמל נמוך ניתן בלחיצת כפתור או באמצעות שלט להפוך את הזכוכית משקופה לאטומה חלבית ולהיפך.

  חב' "שבירו חולון" משיקה בימים אלה מותג חדש בלעדי בישראל- "שבירו לייט":  זכוכית שמתחלפת משקופה לאטומה ולהפך – בלחיצת כפתור!

"שבירו לייט" הינן יריעות PVC  שקוף שבהן שתול נוזל קריסטל (שממנו מייצרים מסכי LCD) ובאמצעות חיבור למתח חשמל נמוך ניתן בלחיצת כפתור או באמצעות שלט רחוק להפוך את הזכוכית לשקופה או אטומה ולהפך.

shviro 2

יאיר שבירו מנכ"ל ובעלים של חב' "שבירו חולון" – צילום מורג ביטן

יאיר שבירו מנכ"ל חב' "שבירו חולון": "החברה הקימה מרכז לוגיסטי על שטח של 500 מ"ר באיזור התעשייה חולון בהשקעה של 700,000 שקלים לצורך ייבוא, עיבוד ושיווק המוצר החדש." 

צפי המכירות של מוצרי "שבירו לייט" בשנה הקרובה בשוק המוסדי(מלונות, קניונים ומשרדים) בשוק הפרטי 9 מיליון שקל.

 יאיר שבירו: "הדבקת המוצר לחלונות קלה מאד, 'שבירו לייט" ניתן להדבקה מבפנים או מבחוץ בכל סוג וצורה של זכוכית שטוחה או מכופפת. עד לפני מספר חודשים המוצר יוצר בעולם בטכנולוגיה ידנית ובימים אלה עבר תהליך הייצור שלו לטכנולוגיה רובוטית וההנחה היא כי תוך כ-5 שנים המוצר יחליף את התריסים והוילונות בכל בית.

shviro 10

מצב שקוף – צילום מורג ביטן

sgviro 9

מצב אטום – צילום מורג ביטן

"שבירו לייט" הינו מוצר ירוק, אינו צורך אנרגיה, מבודד אקוסטי תרמי. השקיפות בהפעלה היא 80% משקיפות חלון רגיל.

 

"שבירו לייט" מתחבר לבית חכם ושליטה מלאה באפליקציה בטלפונים הסלולריים.

מחיר- כ- 3,000 ש"ח למ"ר.

אחריות ל-3 שנים.

חברת "שבירו חולון" הקימה מרכז לוגיסטי ליבוא עיבוד ושיווק מוצרי "שבירו לייט" לשוק המוסדי ולשוק הפרטי, על שטח של 500 מ"ר ברחוב היוצר בחולון.

החברה השקיעה כ- 700 אלף שקל  בהקמת המרכז הלוגיסטי וגייסה 10 עובדים ובהם 4 טכנאים מומחים שעברו השתלמויות בחו"ל בתחום  התקנות "שבירו לייט"

shviro 5

מצב אטום – צילום מורג ביטן

מצב שקוף – צילום יח"צ

בשלב הראשון תייבא החברה " שבירו לייט" כ- 3,000 מ"ר של יריעות שבירו לייט והצפי שבשנה הקרובה היקף המכירות של החברה בישראל  יהיה כ-9 מיליון שקל.

במקביל לפעילות בישראל פתחה חב'  " שבירו לייט" סניף מכירות בלוס אנג'לס- "SHVIRO U.S.A " בניהולו של רון שבירו לשיווק מוצרי "שבירו לייט" במערב ארה"ב: לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ולאס וגאס.

shviro 4

מצב אטום – צילום מורג ביטן

shviro 8

מצב שקוף – צילום מורג ביטן