כותרות אחרונות
Search

חב' "רהיטי לביא" החלה לשווק את "SNEX", ‏מוצר ייחודי לכיבוי אוטומטי של שריפות במקומות המועדים להתלקחות בבתי כנסת

חב' "רהיטי לביא" החלה לשווק את "SNEX", ‏מוצר ייחודי לכיבוי אוטומטי של שריפות במקומות המועדים להתלקחות בבתי כנסת

בעקבות מקרים רבים של שריפות בבתי כנסת בישראל שנובעים מקצר חשמלי או מרשלנות הגרמים לעיתים נזקים חמורים , פגיעה בארונות קודש, אובדן ספרי תורה, תשמישי קדושה, וכתוצאה מכך תחושת אובדן קשה המשפיעה על הקהילה כולה – לפי ההערכה מדי שנה יש בין 10-14 מקרי שריפה בבתי כנסת בישראל.

 

חב' "רהיטי לביא" החלה לשווק בימים אלה מוצר יחודי לכיבוי אוטומטי של שריפות במקומות המועדים להתלקחות בבתי כנסת – "SNEX" המזהה מגע עם אש ומתפוצץ מיידית ומפזר אבק לכיבוי השריפה ומקנה הגנה יעילה בפני שריפות בבתי כנסת 24 שעות ביממה.

 

צילום: יח"צ

 

מיכה אוברמן מנכ"ל חב' "רהיטי לביא" : "קיימים כ-25,000 בתי כנסת בישראל וכדי למגן את בתי הכנסת מפני שריפות יש להתקין מינימום 4 מערכות "SNEX" בארון הקודש.

 

בעקבות מקרים רבים של שריפות בבתי כנסת בישראל שנובעים מקצר חשמלי או מרשלנות נגרמים לעיתים לנזקים חמורים , פגיעה בארונות קודש, אובדן ספרי תורה, תשמישי קדושה, ותחושת אובדן קשה המשפיעה על הקהילה כולה (עפ"י האומדן יש בישראל כ-10-14 מקרי אש ושריפה בבתי כנסת בישראל בשנה) חב' "רהיטי לביא"

 

שהינה החברה הגדולה בישראל ובעולם לייצור ועיצוב ריהוט לבתי כנסת  החלה לשווק בימים אלה מטף כיבוי אוטומטי "SNEX" הממוקם בבתי כנסת במקומות המועדים להתלקחות.

 

צילום: יח"צ

 

SNEX" הוא האמצעי היחידי שמכבה שריפות באופן אוטומטי או בהפעלה אקטיבית ע"י המשתמש ומהווה "קו הגנה ראשון" מפני שריפה. כאשר "SNEX" מזהה מגע עם אש – הוא מתפוצץ מיידית ומפזר אבק לכיבוי השריפה ומקנה הגנה יעילה בפני שריפות 24 שעות ביממה (כולל בשבתות).

 

היחודיות של ה- SNEX"" היא היכולת לכבות את האש עוד כשהיא קטנה ויכולת למנוע נזקים והוצאות מהפעלת מערכות כיבוי שלא באופן מידתי לארוע. כך למשל התזת האבקה אינה פוגעת בספרי התורה למעט אבק אותו ניתן לשאוב עם שואב אבק. עלות ספר תורה מוערכת היום ב- 100,000 ₪, עוגמת הנפש בשריפת ספר תורה היא לדורות.

 

SNEX"" הוא מטף כיבוי אוטומטי בצורת קובייה או כדור , הממוקם בבית הכנסת במקומות המועדים להתלקחות : חשמל, שקעים, מזגנים, פלטת שבת, ועוד…

 

צילום: יח"צ

 

יתרונות ה-SNEX"" : עם הפעלתו על ידי להבת אש הוא מחולל פיצוץ אשר מעיף אבקת כיבוי על הלהבה,  SNEX אינו מכיל לחץ פנימי ולכן אינו יכול יכול להתפוצץ ללא מגע ישיר של אש.

 

מערכת הפעלה פשוטה וידנית, התקנה פשוטה ומהירה, לא מצריך תחזוקה שוטפת, מידות ומשקל ממוזערים.

 

עלות מערכת  SNEX"" – 300 ש"ח + מע"מ ליחידה.