כותרות אחרונות
Search

חב' "פסקוביץ' נכנסת לתחום ייבוא בשר מארגנטינה

חב' "פסקוביץ", מהחברות הגדולות בתחום שיווק דגים בישראל, נכנסת ובגדול לשוק יבוא בשר מארגנטינה. 

החב' השקיעה כ-4 מיליון ש"ח בפעילותה בתחום הבשר, והיקף המכירות בשנה הקרובה צפוי להיות כ-200 מיליון ש"ח". הצפי להגיע בשנת 2017 לגידול של 20%  ובסה"כ תשווק החברה  כ-8,500 טון בשר.

חברת "פסקוביץ" מהחברות המובילות בישראל בתחום יבוא ושיווק דגים כשרים לשוק הפרטי ולשוק המוסדי נכנסת ובגדול לשוק יבוא הבשר מארגנטינה וממתגת את הפעילות בתחום הבשר במותג  "MEAT MAN".

 

יגאל פסקוביץ' מנכ"ל ומבעלי חב' "פסקוביץ": "החברה השקיעה כ-4 מיליון ש"ח בפעילות בתחום הבשר ובשנת 2015/16 תשווק החברה כ-7,000 טון בשר (יבוא מארגנטינה)"………."בשנה הקרובה תייבא החברה מארגנטינה כ-7,000 טון בשר במיתוג "MEAT MAN" שישווק ברשתות שיווק ובחברות קייטרינג מוסדי".

החברה סגרה הסכמי שיווק של הבשר במיתוג "MEATMAN" עם רשת ויקטורי, רשת מחסני השוק, פרשמרקט, כל זול ועוד….. כמו כן נסגרו עסקאות עם חברות הקייטרינג המוסדיות המובילות ISS קייטרינג ושוץ ועם רשתות של מסעדות מובילות בישראל כמו רשת "אלגאוצ'ו",  "גחלים", מסעדת "גושן", מסעדת "אתניקה", ועוד….

 

בין מוצרי הבשר שהחב' משווקת: סטייקים אנטריקוט, צלעות, חזה בקר, כתף, צוואר, וחלקי פנים- בשר ראש, גידי רגל, לשון בקר, מוח בקר, כבד בקר, ועוד…

ל"פסקוביץ" מרכז לוגיסטי גדול באשדוד המשתרע על שטח של 5 דונם ובסמוך לו ממוקם מפעל אריזה חדשני. במרכז הלוגיסטי מתנהל מערך השיווק וההפצה, המכירות וההנהלה של החברה.

 

הניסיון בתחום ייבוא ושיווק הדגים והבשר , הטכנולוגיות החדישות והעמידה בכל התקנים המחמירים הובילו את החברה למעמדה כמובילה בתחום ייבוא הדגים – החברה משווקת כ-7500 טון דגים בשנה במגוון של כ-50 מוצרים שונים בענף הדגים.

 

עריכה ועיצוב – אבי בר