כותרות אחרונות
Search

חברתTRAVELBOX משיקה אתר אינטרנט חדש – www.travelbox.co.il

 

חברת  Travelbox המתמחה בשיווק של ציוד למטיילים ואביזרי נסיעות  בדגש על איכות מעולה ומחירים הוגנים משיקה אתר אינטרנט חדש וידידותי למשתמש.

טרוולבוקס הוקמה בשנת 2008 עם חנות ראשונה בגן העיר בתל אביב ולאחר מכן עברה לרחוב הרכבת בתל אביב שם היא ממוקמת גם כיום. כבר בשנת הפעילות הראשונה החליטה החברה לפתוח  גם את השערים האינטרנטיים וכך קם אתר Travelbox – שגרסה חדשה ומשופצת שלו עלתה אחרונה לאוויר   www.travelbox.co.il

במציאות של היום אפשר להשיג הכל בלחיצת כפתור, ולכן אין יותר טבעי מכך שאת ההתארגנות לקראת הנסיעה ניתן יהיה לעשות בלי לצאת מדלת הבית – אלא לבצע זאת  בהזמנה ברשת בקלות, במהירות ובנוחות, בהזמנת אונליין באתר ניתן לחסוך הרבה מהעומס  של תהליך ההתארגנות לחופשה/נסיעה.

האתר החדש ברור נעים ופשוט למשתמש ומוצגים בו למעלה מ- 20 מותגים בהם ניתן למצוא את: Black Dimond .Pacsafe .Mont-bell ,Samsonite ,Sub Zero ,Stanley, Caterpiller’ ,Eagl creek  ועוד  

כל המותגים שהחברה משווקת  נמצאים בקטלוג מוצרים המחולקים לפי קטגוריות: מזוודות/תרמילים/ביגוד/הנעלה/ביגוד טרמי/תיקים/פנסים/מעילים/תרמוסים ובקבוקים/נוחות בטיסה/כפפות ואביזרי נסיעות.

travelbox 1

אתר החברה מאובטח לפי כל התקנים המחמירים עם אחריות על כל המוצרים החל משנה אחת ועד אחריות לכל החיים. המוצרים נשלחים ע"י שליחים עד הבית עד 7 ימי עסקים או פחות בעלות של 30 ₪ או אם אפשרות לאיסוף עצמי ממשרדי החברה בת"א.