כותרות אחרונות
Search

חברת Wizz Air מכריזה על שירות חדש לנוסעים שלה – שמירת מחיר ל-48 שעות (Fare Lock)

חברתWizz Air  מכריזה על שירות חדש לנוסעיה – שמירת מחיר ל-48 שעות (Fare Lock)

חברת התעופה Wizz Air, חברת התעופה הגדולה ביותר במזרח ומרכז אירופה, מודיעה היום על שירות חדש לנוסעיה, Fare Lock, אשר יאפשר לנוסעיה להבטיח ולשמור את המחיר שנבחר עבור טיסה מסוימת עם חבילת העדפתם ל -48 שעות תמורת 3 יורו. Wizz Air מציעה את השירות החדש כחלק ממהלכיה לשפר את חוויית הלקוח ובמטרה לענות על צרכי נוסעיה המחפשים לשמור לעצמם את העסקה הטובה ביותר.

מה כולל השירות החדש:

  • Fare Lock הינו שירות חדשני המעניק לנוסעי WIZZ הזדמנות להבטיח את עלות נסיעה לזמן של 48 שעות בתשלום של 3 יורו – 13 ₪ / לקטע או לאדם

 

  • השירות החדש זמין להזמנות שנוצרו יותר מ -7 ימים לפני מועד היציאה, או תאריך הטיסה הראשונה במקרה של טיסה חוזרת.

 

  • ניתן לעשות שימוש בשירות החדש באתר החברה (www.wizzair.com) ויכול לשמש עבור הזמנות חד כיווניות או הלוך וחזור ולכמה נוסעים במקביל. לא ניתן יהיה לשנות את הטיסות הנבחרות ואת השם או מספר הנוסעים ביחס לתשלום המאובטח לאחר תשלום דמי הנסיעה.

 

  • על מנת לסיים את ההזמנה במחיר המובטח על ידי Fare Lock, לקוחות WIZZ יצטרכו לשלם את מלוא הסכום בכרטיס האשראי או באמצעות אשראי מחשבון MyWIZZ תוך 48 שעות.

 

  • אם ההזמנה לא תיסגר תוך 48 שעות המחיר השמור יבוטל באופן אוטומטי

 

צילום: יח"צ

על החברה:

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז אירופה ומזרחה, החברה מפעילה צי של 85 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321 ומציעה למעלה מ-500 קווים, מ-28 בסיסים, המחברים 142 יעדים ב-43 מדינות.

 

מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 22 קווים ל-9 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה. לאחר 5 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Air Wizz הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מישראל ואליה. ב-2016 קרוב ל-450,000 נוסעים נהנו מהשרות וממחיריAir  Wizz, וממערכת הזמנות ידידותית.

*מידע נוסף על השירות ניתן למצוא בקישור הבא