כותרות אחרונות
Search

חברת VMware מכריזה על הרחבת פלטפורמת הענן ההיברידי וחושפת חידושים בתחום מחשוב משתמשי הקצה

חברת VMware מרחיבה את פלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד וחושפת חידושים בתחום מחשוב משתמשי הקצה (EUC) לאספקת יישומים וניהול מכשירים

חברת VMware הכריזה היום במהלך כנס VMworld שנערך כעת בסן פרנסיסקו על חידושים בתחום פלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד. שירותי הענן הציבורי החדשים ופתרונות הדטה סנטר מוגדרי התוכנה יאפשרו ללקוחות לבנות יישומים מהר יותר, לשפר את אבטחת ה-IT, להתאושש במהירות מאסונות ולהניע ערך עסקי משמעותי.

ragu 1

ראגו ראגורהם, סגן נשיא ומנהל כללי לתחום הדטה סנטר מוגדר התוכנה בחברת VMware: "שינוי דיגיטלי עסקי יוצר הזדמנויות חדשות וסיכונים חדשים בקרב כל המגזרים…….יישומים הם הדלק המניע את השינוי העסקי הדיגיטלי הזה. בעזרת אסטרטגיית הענן האחד, לכל יישום ולכל מכשיר שלנו ופלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד, VMware מעצימה את הגל החדש של מנהיגי התעשייה לספק את היישומים הללו בצורה יציבה, בטוחה ואמינה לארגון תוך כדי שהיא מאפשרת לארגונים לחדש במהירות שבה פועלים סטארט-אפים".

הפלטפורמה המאוחדת לענן ההיברידי של VMware מאפשרת ללקוחות ליצור סביבה עקבית המבוססת על vSphere של VMware בקרב הענן הפרטי והציבורי ולבנות, להריץ ולספק בצורה בטוחה כל יישום מסורתי או כזה המבוסס על ענן. פלטפורמת הענן המאוחד של VMware בנויה על ארכיטקטורת דטה סנטר מוגדרת תוכנה ומציעה ללקוחות פתיחות ובחירה בצורה שבהם הם מתכננים ומנהלים יישומים וסביבות ענן המבוססות על הדרישות הייחודיות להם. (פרטים נוספים במסמך המצורף)

עוד הכריזה חברת VMware על חידושים בתחום משתמשי הקצה לאספקת יישומים אוניברסאלית וניהול מכשירים במטרה לסייע לארגונים להניע הליכים עסקיים וליצור חוויה המתמקדת יותר במשתמש ובאפליקציות. פתרונות משתמשי הקצה של חברת VMware  עוזרים ללקוחות החברה לגשר על טכנולוגיות מהעולם המסורתי לעולם החדש של טכנולוגיות המכשירים הניידים ולספק מהירות גבוהה יותר, גישה לכל המכשירים ואבטחה מתוגברת. בנוסף, בעזרת המומחיות של החברה, ארגונים יכולים לשדרג ל-Windows 10 ולהשיג ניידות עסקית, באמצעות פתרונות משתמשי קצה פשוטים, פלטפורמה הטרוגנית ואספקה מואצת של ניהול מאוחד.

sengi 1

סנג'יי פונין, מנהל כללי וסמנכ"ל בחברה לנושא משתמשי הקצה. "ההזדמנות לשינוי היא מאסיבית ו-VMware מציעה פתרונות חדשניים בהיקף חסר תקדים. היצע הפתרונות מכוון משתמשי הקצה שלנו נועד בצורה ייחודית לסייע…..אנו עדים לתנודה טכנולוגית כאשר ארגונים שואפים לאמץ ניידות עסקית"  ע ללקוחותינו לבצע את המעבר לעידן הענן הנייד".

עידן הענן הנייד מאתגר ארגונים לספק גישה בטוחה לכוח אדם נייד תוך כדי ניהול מגוון של אפליקציות, נתונים ומכשירים. מגמות אלו שוברות את ה-IT המסורתי בעוד עובדים בארגונים שואפים יותר ויותר לחוויה אחידה בקרב מכשירים שונים ולגישה לאפליקציות, לתכנים ולשירותים. בעוד צוותי IT מעוניינים בשקיפות גבוהה יותר ובשליטה על נתוני החברה המשותפים, ארגונים רוצים החזר על ההשקעה שלהם מעבר ליעילות גבוהה יותר של העובדים. (פרטים נוספים במסמך המצורף)

חברת VMware היא החברה המובילה בתחומי תשתיות הענן והניידות העסקית. הפתרונות שלנו המבוססים על טכנולוגיית וירטואליזציה מובילה ומספקים מודל חדש של IT –נזיל, מידי ובטוח יותר. לקוחות יכולים לחדש מהר יותר ולעמוד בקצב הטכנולוגיה המתפתחת באמצעות שימוש בטוח יותר. עם הכנסות של 6 מיליארד דולר בשנת 2014, ל-VMware יש יותר מ500,000 לקוחות ו75,000 שותפים. מטה הארגון ממוקם בעמק הסיליקון ולחברה משרדים בכל רחבי העולם: www.vmware.com.