כותרות אחרונות
Search

חברת HP Inc ממציאה מחדש את תחום המחשבים השולחנים כדי לאפשר חוויות חדשות

חברת HP Inc ממציאה מחדש את תחום המחשבים השולחנים כדי לאפשר חוויות חדשות

 מחשבי HP Pavilion Wave ו-HP Elite Slice משלבים מצוינות הנדסית עם עיצובים חדשניים

חברת HP Inc. חשפה  שני מחשבי PC חדשים: HP Pavilion Wave ו-HP Elite Slice המחוללים מהפיכה עיצובית בהשוואה לעיצובים המסורתיים של מחשבים בבית ובעבודה. השינוי הגדול במחשבי ה-PC השולחנים הללו נועדה ליצור חוויות ייחודיות שיספקו את העוצמות הנדרשות על ידי המשתמשים אך במכשירים קטנים, בעלי עיצובים יצירתיים.

HP Pavilion Wave – תוכנן כמכשיר בידור ביתי, תוך שילוב בין עוצמה של מחשב שולחני עם חוויות אודיו ברמה גבוהה. ממדיו הקומפקטיים ועיצובו המרשים מאפשרים למקמו גם בפינות קטנות בבית, וליהנות מביצועים בעוצמה של מחשב שולחני בגודל מלא. מחשב ייחודי זה מכיל מערכת אודיו מתקדמת התומכת ב-Cortana לשימושים כמו: האזנה למוסיקה, צפייה בסרטים וצ'טים באינטרנט.

המחשב החדש מתאפיין בעיצוב בעל מבנה משולש. ממדיו הקומפקטיים שחוסכים מקום, קטנים בשיעור של 85% בהשוואה למחשב שולחני רגיל: 17.29 ס"מ X 16.81 ס"מ X 26.13 ס"מ. המחשב מכיל מערכת אודיו מרכזית. הוא בנוי מחומרי פרמיום, כולל מעטפת של בד אקוסטי שתוכנן למלא את חלל החדר בסאונד. רפלקטור קעור, הממוקם בחלק העליון של המחשב, מחזיר את הקול באופן רב כיווני, בהיקף של 360 מעלות, ומספק אודיו צלול בכל התדרים עם כיול של מערכת B&O Play לאיכויות קוליות יוצאות דופן בכל טווח.

hp 15 צילום יחצ

hp צילום: יח"צ

המחשב מצויד במעבדי דור 6 של אינטל Core i5 בעל ארבע ליבות. זיכרון של 1 TB HDD או 2 TB HDD, זיכרון אופציונאלי של 128 GB SSD וזיכרון של עד 8 GB DDR4. המחשב תומך בעד 2 מסכי 4K ומגיע מגוון כניסות: 3 מסוג USB 3.0, 1 מסוג USB 3.1 Type-C, כניסת HDMI, כניסת Gigabit Ethernet וכניסות מיקרופון ואוזניות.

HP Elite Slice – הוא המחשב השולחני הקטן ביותר של HP והוא תוכנן לאפשר תקשורת ושיתוף פעולה בין משתמשים. זה הוא המחשב השולחני המודולארי הראשון המאפשר קישוריות ללא כבלים ומאפשר ללקוחות לבנות מחשב לפי העדפותיהם. המחשב החדש תוכנן כדי לחדש את סביבת העבודה ולהתאים לשינויים בסגנון העבודה, כולל יכולות חדשות לשיתוף פעולה בין עובדים. 

עיצובו המודולארי מתאפיין בקימורים מרהיבים בצבע שחור מאט, עם גוון נחושת משולב. הלקוחות יכולים לרכוש תצורה מוגמרת או רכיבים שונים הניתנים להרכבה לצורך הוספת פונקציונאלית לפי בחירתם: 'חליפת' שיתוף פעולה בין עובדים – הופכת את המחשב לטלפון סקייפ לעסקים, 'חליפת' הטענה אלחוטית – מאתחלת את ההטענה באופן אוטומטי, ללא כבלים, ומבטיחה כי טלפונים סלולריים ומכשירים אחרים יהיו תמיד מוטענים ומוכנים לפעולה. מודול אודיו של HP – כולל כיול של צלילי דיבור המבטיח איכויות קול גבוהות בפגישות ווירטואליות ובשיחות, מודול ODD – מאפשר גיבוי מהיר ונוח או ארכוב קבצים וגישה למידע היסטורי המאוחסן בדיסקים.

המחשב מצויד במעבדי דור 6 של אינטל Core i7, 35 וואט, המספקים את העוצמה הנדרשת למשימות עבודה ושיתוף פעולה בין עובדים. הוא כולל מגוון אמצעי אבטחה וביניהם: חיישן טביעות אצבעות אופציונאלי, מערכת HP Sure Start  של HP, מערכת לשיקום עצמי של ה-BIOS ועוד. 

ממדיו של המחשב החדש הם אולטרה קטנים: 16.51 ס"מ X 3.5 ס"מ X 16.51 ס"מ והוא שוקל 1.04 ק"ג בלבד. העיצוב ללא כבלים מספק סביבת עבודה נקיה, ללא צורך להטעין כל רכיב בנפרד.

hp 14 צילום יחצ

hp צילום: יח"צ

פתרון לחדרי פגישות ועידה עבור HP Elite Slice – עבור משפחת מוצרי HP Elite Slice פותח פתרון ייעודי שהופך אותו למכשיר אידאלי לחדרי פגישות ועידה. זה הוא מחשב ה-PC הראשון לחדרי ועידה שמאפשר התחלת פגישה באמצעות לחיצת כפתור אחת בלבד. הוא מאפשר למשתמשים להפיק יותר מפגישות הועידה באמצעות טכנולוגיות משולבות מקצה לקצה המופעלות באמצעות מחשב שולחני. הפתרון כולל את מחשב HP Elite Slice, חליפת שיתוף הפעולה, מודול האודיו של HP ותוכנת Unite של אינטל – ההופכים כולם ביחד את מערכת סקייפ לעסקים של מיקרוסופט ליעילה ואינטואיטיבית יותר, עם איכות קולית גבוהה.        

להעצמת החוויה מציעה HP לשלב מסך חדש בפורמט רחב – HP LD5511 בגודל 55 אינטש (139 ס"מ) המאפשר זווית צפייה של 178 מעלות עם רזולוציה של 1920 x 1080. הבהירות והניגודיות מספקים תמונה איכותית לחדרי ישיבות של עד 12 משתתפים. 

על חברת  HP Inc

חברת  HP Inc. יוצרת טכנולוגיה שמשפרת את חיי כלל המשתמשים, בכל מקום. באמצעות סל המוצרים שלנו הכולל מדפסות, מחשבי PC, מכשירים ניידים ושירותים, אנו בונים חוויות חדשות ומדהימות. למידע נוסף אודות HP ניתן לפנות ל: http://www.hp.com