כותרות אחרונות
Search

חברת GEOHE ישראל משיקה את אולם הקונספט הייחודי והראשון מסוגו בעולם – אולם המים !

G E O H E

אולם המים של חברת GEOHE !

חברת GEOHE ישראל משיקה את אולם הקונספט הייחודי והראשון מסוגו בעולם !

האולם החדש משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE

לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים

 

חברת GROHE, החברה הגרמנית הגדולה והמובילה בעולם בתחום ברזי מטבח ואמבט, מנגנוני הדחה, כלים ואביזרים סניטריים, משיקה בימים אלו את אולם הקונספט הייחודי שלה והראשון מסוגו בעולם ברחוב הלחי בבני ברק.

צילום : אלעד שריג

על עיצוב אולם הקונספט אמונים השותפים אדריכל אדר אופנהיים והמעצבת סיגל גריל ממשרד "גריל אופנהיים אדריכלות ועיצוב פנים" יחד עם רעות עירון, מעצבת תערוכות וחללים מוזיאליים.

 

אולם הקונספט משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים. האולם מציג עיצוב מקורי וייחודי כשמטרתו, בראש ובראשונה, לברוא שפה קונספטואלית מבודלת ל- GROHE הלקוחה מדימויים שמקורם בעולם המים ומאפייניו.

 

 

"האולם החדש משקף את עוצמתה של GEOHE כמובילה בתחום והוא בא להציג בפני הקהל המקצועי וקהל המשפצים את החוזקות של המותג תוך שמירה על ארבעת העקרונות המובילים אותו הכרוכים זה בזה: איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות" מוסר נדב הרטל, מנכ"ל GEOHE בישראל. .

צילום : אלעד שריג

GROHE שחגגה 80 שנות פעילות, הינה החברה היחידה המייצרת ומשווקת לכ- 130 מדינות ברחבי העולם כאשר ב- 20 השנה האחרונות מיובאים מוצרי החברה לארץ באופן בלעדי על ידי חברת אורגל. "ההחלטה לרכז את תצוגת התכלית של כלל מוצרי החברה באולם קונספט גדול ומרשים נבעה מתוך הרצון לחבר את הקהל הישראלי עם העוצמה של המותג ולתת תצוגת תכלית של מגוון המוצרים והפתרונות, תוך הקניית חווית עיצוב שונה, מרגשת ומקורית" מוסרת מאיה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק.

 

 

חווית ספא מפנקת

הכניסה לאולם הקונספט של GROHE מפתיעה ומסקרנת ומעניקה אווירה מימית של גלים ואדוות גלים. בשיטוט ברחבי האולם עולה חווית ספא מפנקת, שקטה ורגועה, הנקשרת באפן טבעי עם מוצרי GROHEכאשר הגוונים והצורות הגיאומטריות באולם מעניקים תחושה עוטפת ורגועה של מים רכים ונעימים. הצבעוניות של האולם, הנובעת כמובן מגוון המותג הכחול של GROHE נעה בין כחול עמוק לטורקיז ותכלת.

צילום : אלעד שריג

מוטיב המים, שהביא לתכנון ועיצוב אולם הקונספט בשיטת הטוטאל דיזיין, תורגם לשלושה מרכזים מעגליים המדגישים, כל אחד, מוצר דגל משמעותי וחשוב של החברה. סביב כל מרכז, בנויים קירות חצי מעוגלים ברדיוסים שונים המהווים כמו תהודה של המוצר המודגש ומחזקים אותו באמצעות מוצרים נלווים המוצגים עליהם.  בנוסף, מרכז רביעי תוכנן סביב בריכת משאלות מדומה שעליה מוקרן וידאו ארט של אדוות גלים וסביבה ניצבים ספסלים המאפשרים התרגעות בדיוק כמו בזמן שמשוטטים בגלריה.

 

 

על מנת למקסם את החוויה, יצרו המעצבים מאין מסלול המדמה שיטוט בתערוכה שבה רב הנסתר על הגלוי. וכך, על מנת להיחשף לכל המוצרים המוצגים, יש לנוע כבתוך מבוך מעט מסתורי שבו התצוגה הולכת ונחשפת בהדרגה. קירות המבוך, המדמים פסלים שכמו נובעים מהקרקע, תוכננו כך שהם מושכים את העין להציץ ולבדוק מה מוצג מאחוריהם כמו גם מה מוצג בקיר הסמוך.

 

איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות

ברז מטבח המייצר סודה, אסלה היגיינית והחכמה בעולם, ראש מקלחת עם תאורת לד – 9 יציאות מים שונות, הם רק חלק ממוצרי GROHE המוצגים באולם התצוגה החדש מציגים את חזונה של GROHE  להמשיך ולהציג חידושים מפתיעים בתחום תוך הקפדה על ייצור איכותי חסר פשרות, עיצוב מודרני מתקדם, חדשנות ומובילות.

צילום : אלעד שריג

חברת GROHE שנרכשה לפני כשנתיים על ידי קונצרן הענק היפני LixiL שוקדת ומשקיעה מאמצים תמידיים במחקר ופיתוח טכנולוגי המשתקף בדמותם של מרכיבים ומוצרים מוגמרים המעשירים כל חלל רטוב ומעניקים משמעות חדשה לשימוש בו. העיצוב ההרמוני של מוצרי החברה המפנקים משלב צורניות ופונקציונאליות המגיעים לשיאים של שלמות ואסתטיקה אותם ניתן להתאים בקלות לכל סגנון עיצוב שהוא. תוצרי מחלקת העיצוב הפנימית של המותג הביאו את החברה לזכות לא פעם בפרסים היוקרתיים הקיימים בתחום. בנוסף, ומתוך השראה מהטבע ומהמים כמקור החיים, פועלת החברה לפי סטנדרטים של קיימות ואחריות ומובילה עקרונות של הגנה על איכות הסביבה ושל חסכון באנרגיה ובמשאבים.

 

על מנת לשמור על מובילות קבועה ויציבה בתחום, דואגת GROHE להשיק באופן קבוע מוצרים חדשניים ומפתיעים הנחשבים לחוד החנית חסר התחרות בתחום. שלושה מוצרי דגל, שהושקו בחודשים האחרונים, נבחרו לשמש כמוצגים מרכזיים באולם התצוגה:

צילום : אלעד שריג

ראש המקלחת המפנקת Aqua Symphony – כולל תאורת לד היקפית עם אור רך ומשתנה ומספר רב של יציאות מים שונות הניתנות להפעלה נפרדת באמצעות מערכת שליטה חכמה (Smart Control). מערכת חדשנית זו, המאפשרת את בחירת עוצמת הזרם וטמפרטורת המים של כל יציאה, משנה את התפיסה של עולם הברזים ולראשונה ב- GROHE מחליפה את מערכות הברזים של פעם בשליטה המתבצעת בלחיצת כפתור.

 

אסלת Sensia Arena בעלת טכנולוגיית המתזים לשטיפה אינטימית לצד טכנולוגיות חדשות המונעות הידבקות חיידקים והופכות את האסלה לנקייה ולהיגיינית בעולם.

 

ברז המטבח Grohe Blue המסנן ומקרר את המים בשלב הראשון ומכין מהם סודה עדינה או גסה בשלב השני.      

 

אולם הקונספט החדש של GEOHE, הלחי 7, בני ברק