כותרות אחרונות
Search

חברת CONTIPET, יבואנית מזון איכות לכלבים וחתולים החלה לשווק בלעדית בישראל את מותג המזון האמריקאיWellness Core – מזון בריא לבעלי חיים

איכות חיים גם לבעלי החיים

אנחנו משקיעים בהם לא מעט זמן וכסף אז חשוב שנשקיע גם במזון הטוב ביותר עבורם.

חברת CONTIPET, יבואנית מזון איכות לכלבים וחתולים משווקת בלעדית בישראל את מותג המזון האמריקאיWellness Core – מזון בריא לבעלי חיים

אירוע השקה מרגש ומחמם את הלב  נערך למותג מזון הבריאות האמריקאי המוביל לחיות מחמד CORE Wellness המגיע בימים אלה לארץ ומשווק בלעדית בישראל על ידי היבואנית CONTIPET.

צילום: יח"צ

Wellness, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום ייבוא ושיווק מזון וציוד לבעלי חיים. מוצרי CORE  מבוססים על תזונה טבעית לגמרי המכילה רכיבי מזון היפו-אלרגניים ללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים, חומרי טעם וחומרים משמרים. תהליך ייצור המזון נעשה בדרך המונעת הכללת דגנים במזון ומסייעת להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. צוות הפיתוח של החברה כולל דיאטנים, וטרינרים המתמחים בתחום המזון. כל זאת בכדי לספק את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד.

צילום: דנה קופל

חברת CONTIPET מייבאת לישראל מגוון מותגים פופולאריים ביניהם: חטיפים, מותגי מזון, תוספי תזונה איכותיים, שימורים, חול ריחני לארגז צרכים, קולרים, רצועות לכלבים ולחתולים. בין מותגי המזון המובילים של החברה:  Profine, ProSeries , Van-Cat, Hunter וכמובןSam's-Field .

צילום: דנה קופל

כאשר מדובר בחברים הכי טובים שלנו אנו נהיה מוכנים להשקיע בהם את הטוב ביותר. וכפי שאנחנו לא מתפשרים על המזון שאנו מכניסים לפה שלנו, כך גם נעשה בעבור אלה שאנחנו אוהבים והם שאוהבים אותנו ללא פשרות – חיות המחמד שלנו. אז כפי שאנו דואגים לכלבים והחתולים שלנו לחיסונים, תספורות, שבבים ועד מגוון אקססוריז מדליקים כך גם עלינו להשקיע בהם כאשר הדבר נוגע למזון שהם אוכלים.

צילום: יח"צ

חברת CONTIPET פה כדי להבטיח זאת. החברה מייבאת מוצרי מזון איכותיים לכלבים וחתולים והינה היבואנית הבלעדית של מותג המזון האמריקאי Core מבית Wellness. חברה ותיקה מאוד בשוק המזון לחיות מחמד המתמחה בפיתוח מיני מזונות איכות לבעלי חיים. צוות הפיתוח של החברה כולל דיאטנים, וטרינרים המתמחים בתחום המזון.

 

Core   מביא לחברינו ההולכים על ארבע, תזונה טבעית לגמרי המכילה רכיבי מזון היפו-אלרגניים וללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים, חומרי טעם וחומרים משמרים.

צילום: יח"צ

כמו כן, תהליך הייצור של מוצרי Core עשויים בדרך המונעת הכללת דגנים במזון ומסייעת להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. עוד עשירים המוצרים בפרוביוטיקה המגדילה את מספר החיידקים הטובים במעי ויוצרת סביבה נהדרת לספיגת חומרים מזינים.

 

על פי פילוסופיית חברת Wellness, מוצרי המזון של CORE נרקחו על פי ההבנה כי  כלבים וחתולים, בהסתמך על מוצאם הקדמוני, משגשגים על תזונה המורכבת בעיקר מבשר ולכן כל פורמולה מכילה ריכוז גבוה של חלבון מן החי באיכות גבוהה, כגון בשר, הודו או סלמון, בשילוב תערובת ייחודית של ירקות ומזונות בריאים, תוספים צמחיים וערכים תזונתיים גבוהים. כל זאת בכדי לספק את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד שלנו.

צילום: יח"צ

מוצרי ה-Wellness של Core נמכרים לכלבים וחתולים בוגרים וגורים ומגיעים בגדלים שונים בין 1.5 ל-10 ק"ג בטווח מחירים: 99-389 ₪.

 

להשיג בחנויות המובחרות בלבד

לבירורים: http://www.contipet.co.il/about

מימין לשמאל: קריסטוף ולמינק, דר דניאל ברנל, סמואל לוי ו-ווים פיטרמנס – צילום: דנה קופל

על חברת CONTIPET

חברת CONTIPET הינה קבוצה המובילה בישראל בתחום ייבוא ושיווק מזון וציוד לבעלי חיים הממוקמת ב אזור תעשיה כנות. חברתCONTIPET מייבאת לישראל רק מותגים מנצחים. מותגי מזון כלבים / מזון חתולים / חול לארגז צרכים / קולרים ומזון 'רטוב' (שימורים), חטיפים ועוד, שמספקים לכלב/לכלבה – לחתול/לחתולה, לאורך כל חייהם – את התפריט המקיף, המלא והמזין ביותר. בחרנו את המותגים מהפופולאריים בעולם – Profine, ProSeries, Sam’s Field ,VanCat, Hunter וכמובן Wellness Core  בקפידה רבה, מתוך מחשבה על בריאות ואיכות חיי חיות המחמד שלכם.

http://www.contipet.co.il/about