כותרות אחרונות
Search

חברת CHANGE ME משיקה מהפכה בתחום החלפת המט"ח: שירות ישיר עד בית הלקוח בלחיצת כפתור

חברת CHANGEME  מבשרת על מהפכה בתחום החלפת המט"ח ומביאה רוח של חדשנות טכנולוגית, שירות ללא השוואה, אמינות מלאה בטיב השטרות, מחירים ותנאי תשלום משתלמים ובלעדיים והכול עם שליח עד פתח הבית.

חזון העתיד של CHANGEME  מאפשר ללקוח הפוטנציאלי יתרונות רבים ובלעדיים  ב – CHANGEME  הבינו שבעולם הקדחתני והמהיר של היום, הלקוח מצפה לקבל שירות ללא דופי והכי חשוב ללא בזבוז זמן מיותר והתעסקות בסקרי שוק, השוואות מחירים, עמידה בתורים והפסד כספי בשל עמלות גבוהות. השירות החדש מאפשר החלפת מט"ח בטווח של עד כ-4 שעות מבלי לצאת מהבית.

הזמנת מט"ח באתר או בטלפון, תשלום בכרטיס אשראי עם אפשרות לפריסת תשלום ושירות BUYBACK כך שבמידה וקנית מט"ח ולא השתמשת בכולו תוכל למכור אותו חזרה במחיר הקנייה ולהרוויח בחזרה את השקלים עם שובך לארץ.

CHANGEME 1

איציק אשכנזי מייסד ומנכ"ל CHANGEME צלמת דנה קופל

איציק אשכנזי מייסד המיזם:  "באמצעות CHANGEME   הצלחנו לקבוע סטנדרט של אמינות ונגישות מקסימלית ללקוח. השירות הוא אידיאלי עבור אנשי עסקים וחברות ומעניק להם שירות נוח של החלפת מט"ח בתנאים הטובים ביותר ועם שליח שמגיע עד המשרד או הבית ומאפשר להם להמשיך בשגרת יומם ללא הסחות דעת מיותרות."

כתובת אתר האינטרנט:  http://www.changeme.co.il/

יתרונות נוספים:

  • הזמנת מט"ח בלחיצת כפתור באתר החברה, בטלפון או בסניפי CHANGEME .

  • התחייבות על המחירים המשתלמים ביותר – אין צורך בסקר שוק. הלקוח יכול להיות סמוך ובטוח שבCHANGEME הוא יקבל את העסקה המשתלמת ביותר.

  • שליחות חינם עד הבית או המשרד בסכום שמעל 3400 ₪ – אין צורך לצאת מהבית או מהמשרד CHANGEME  מגיעים עד אלייך או בעלות 25 ₪ בסכום רכישה נמוך יותר.

  • התשלום על עסקת המט"ח אך ורק עם הגעת השליח אלייך – חתימה במעמד הלקוח.

  • תשלום בכרטיס אשראי ובתשלומים לפי הצורך.

  • שירות מיוחד buyback קניית מט"ח בחזרה – עד 2500 ₪ או עד 25% מסכום הקנייה (הנמוך מבניהם)  באותו שער קנייה שהלקוח קנה.

  • מגוון רחב של מטבעות ולא רק  שלושת המטבעות המרכזיים (דולר, יורו, פאונד). בשלב הראשון 13 מטבעות זמינים אך התכנון הוא להגיע ל15 סוגי מטבעות שיהיו זמינים ללקוח. כך שללקוח יש חסכון מרובע של זמן, פערי המרות, עמלות מיותרות ואפשרות עתידית לייצר רווח מפערי השערים במידה ומשתמש בשירות buyback.

  • מועדון לקוחות בלעדי – שמקנה לחברי המועדון 25% הנחה על החלפות מט"ח – הצטרפות למועדון ללא תשלום.

CHANGEME 3

CHANGEME 2

כתובת אתר האינטרנט:  http://www.changeme.co.il/