כותרות אחרונות
Search

חברת BBK (ב.ב.קשרים בע"מ) מציגה חידושים בתחומי עגלות ובוסטרים מבית המותג קונקורד

חברת BBK (ב.ב.קשרים בע"מ) מציגה חידושים בתחומי עגלות ובוסטרים מבית המותג קונקורד וכן משחקי התפתחות וטרמפולינות חדישות

לקראת ראש השנה וחגי תשרי חברת BBK (ב.ב.קשרים בע"מ) המתמחה ביבוא מוצרי תינוקות וילדים עד גיל שנתיים הציגה בתערוכת הצעצועים שהתקיימה במלון השרון, חידושים בתחומי עגלות / בוסטרים מבית המותג קונקורד וכן משחקי התפתחות וטרמפולינות חדישות ממגוון מותגים אותם מייבאת לישראל

bbk-9

BBK, היבואנית הבלעדית של מכלול מותגים מובילים בעולם בתחום התינוקות, הציגה בתערוכת הצעצועים השנתית, שהתקיימה במלון השרון בהרצליה, חידושים בתחומי עגלות / כיסאות רכב לילדים (בוסטרים) מבית המותג קונקורד וכן מבחר גדול של משחקי התפתחות וטרמפולינות חדישות במותגים שונים אותם מייבאת החברה לישראל באופן בלעדי.  בין החידושים שהוצגו בתערוכה: טרמפולינה לתינוקות מבית המותג 4 moms הניתנת להפעלה גם באמצעות אפליקציה:

טרמפולינה mamaRoo מבית המותג האמריקאי המוביל  4 moms, המופעלת  בשתי אפשרויות : הפעלה ידנית -באמצעות כפתורי הפעלה בבסיס הטרמפולינה   או באמצעות אפליקציה (שמורידים לסלולארי) ואז מפעילים את הטרמפולינה באמצעות  הנייד.

bbk-1

צילום: יח"צ

 

השם mamaRoo נלקח מדמותו הנודעת של רו הקנגורו בסדרת ספרי פו הדוב מאת א.א. מילן  והיא מציגה 2 חידושים בתחום הטרמפולינות בישראל:

  • אפשרות להפעלה גם באמצעות אפליקציה: מורידים את אפליקציית 4 moms ונהנים מהאפשרות לשלוט בהפעלת הטרמפולינה מהנייד, תוך בחירת התנועה והמוסיקה המועדפת עליכם או התינוק.

  • נעים כמו אמא: מוצר אשר פותח ומחקה במדוייק את תנועת ההורים בעת הרגעת התינוק.

שלי בנימין, מבעלי חברת BBK: "הרעיון בפיתוח mamaRoo נולד מתוך מטרה לייצר טרמפולינה המחקה במדוייק את תנועת ההורים בעת הרגעת התינוק. לשם כך, צוות הפיתוח השתמש בחיישני תנועה על מנת למדוד את התנועתיות של ההורים בזמן הרגעת הילד. הממצאים הראו כי ההורים אינם מנתרים כמו כסאות קופצניים או מנדנדים כמו נדנדות, אלא מנתרים ומפסיקים. לכן mamaRoo מציגה את תנועת ההרגעה של ההורים במדוייק, עם יכולת שינוע  "כמו אמא".

bbk-6

שלי בנימין, מבעלי חברת BBK – צילום: אבי בר

חברת 4 moms מובילה בפיתוח וייצור מוצרים לתינוקות, תוך שמירה על קו עיצוב מודרני, טכנולגיה חדשנית ביותר ורמת איכות גבוהה. מוצרי החברה מצטיינים בנראות הייטקית מיוחדת לרבות טרמפולינת mamaRoo המושקת בישראל. בתהליך הייצור והפיתוח משתתפים מומחים לעיצוב, רופאים, אחיות וכן מאות של אמהות.

mamaRoo בעיצוב אופנתי חדש כוללת את האפיונים הבאים:

  • 5 תנועות ייחודיות לבחירה המרגיעות בדיוק כמו שההורים נעים: רוק אנד רול, קנגרו , נסיעה ברכב, נדנוד משולש , גלים.

  • מגוון צלילים אמיתיים לבחירה: גשם, מאוורר, אוקיאנוס, פעימות לב + אפשרות חיבור לכל מכשיר מוסיקה MP3 ולמרבית סוגי הטלפונים הניידים וכך ניתן להשמיע לתינוק כל מוסיקה שתבחרו. ניתן להתאים את תנועת הנדנוד בהתאם למוסיקה ולשלוט בעוצמת המהירות .

  • מובייל כדורים דו צדדי – הניתן להסרה ולכוונון בקלות ובנוחות ומותאם במיוחד לאחיזה של ידיים קטנטנות.

  • מושב מתכוונן- מותאם לכל מצב. מעניק לתינוק נוחות מרבית מושלמת, גם בעת משחק וגם בעת מנוחה.

  • אפשרות לנדנוד קדימה ואחורה במידה קומפקטית.

מחיר מומלץ : 1599 שקלים

ניתן להשיג ברשתות המובילות למוצרי תינוקות, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה  www.bbk.co.il

bbk-7

כסא רכב לילדים (בוסטר) מסדרת TRANSFORMER: דגם X-BAG צילום: יח"צ

 

כסא רכב לילדים (בוסטר) מסדרת TRANSFORMER: דגם X-BAG

כסא רכב ילדים (בוסטר)  מסדרת ה Transformer  של המותג CONCORD: כיסא בוסטר מדגם  .x-bag

שלי בנימין מבעלי  BBK: "מהנדסי חברת קונקורד הגרמנית שמו דגש מיוחד על בטיחות התינוק/הילד בזמן נסיעה ברכב ועל הנדסת האנוש של הכסא, הן למען ההורה והן למען הילד. הכסאות בוסטרים החדשים בעלי הגנה צידית עם ריפוד עבה במיוחד בחלקו העליון, הניתנים לשינוי גובה מגן הראש, רצועות הכתפיים ושינוי מצבים בזמן שהכסא מחובר למושב הרכב".

הבוסטר  כולל את כל המאפיינים המייחדים את הקונספט הבטיחותי והמצליח של סדרת ה-TRANSFORMER של קונקורד.

 יתרונות ייחודיים:

  • מגני הכתפיים מתכווננים ל-20 מצבי ישיבה שונים בלחיצת כפתור בגב המושב, המפעיל מערכת של מצבי ישיבה משתנים ומתכווננים בהתאמה לגובה הילד, בכך גם הגובה  של משענת הראש יכול להתכוונן וגם הגובה והרוחב של מגני הכתפיים יכולים להתכוונן בהדרגה עד לכדי 20 מצבי ישיבה שונים המותאמים לגובה ומבנה הילד.

  • משענת ראש נוחה-רחבה, שדה ראייה גדול , זווית מצוינת להשענת הראש, למנוחה ונמנום.

  • רצועת הגנה יעילה-נפתחת בלחיצה על הכפתור, נעילה אוטומטית.

  • שלוש שכבות מגן -3 שכבות רכות להגנה אופטימלית במקרה של התנגשות צדית.

  • מערכת התאמה- (TWINFIX) המחברים מאפשרים את התאמת הכיסא  לכל סוג של ISOFIX רכב כולל לבטיחות מושלמת.

  • עיצוב ארגונומי ייחודי בצורת שריון הגנה המקיף את גופו של הילד, ומבטיח ישיבה נעימה, נוחה ובטוחה בעת נסיעה. הכיסא מתכוונן בהתאמה למידות הילד ולמעשה "גדל" עימו ומבטיח בטיחות מושלמת, במקרה של התנגשות צדית.

  • תפעול פשוט וקל- כיסוי מושב הכיסא נעים למגע ונוח להסרה וניקוי ריפוד רך ונעים –משענות הידיים וכרית המושב מצטיינים ברכותם להנאה ונוחות מרבית.

מגיע במבחר צבעים: שחור, בז', אפור, ורוד, חום אגוז וכחול אוקיינוס.

מידות הבוסטר – משקל:7.7 ק"ג  גובה:63 ס"מ ,רוחב: 45 ס"מ אורך: 45 ס"מ.

משקל: 15-36 ק"ג או  לילדים החל מגיל 3 ועד לגיל 12.

מחיר: 999 שקלים

ניתן להשיג ברשת מוצצים ובחנויות המתמחות למוצרי ילדים בכל הארץ או באתר החברה : www.bbk.co.il

bbk-2

כיסא רכב לילדים (בוסטר) מסדרת TRANSFORMER דגם: XT – צילום: יח"צ

כיסא רכב לילדים (בוסטר) מסדרת  TRANSFORMER דגם: XT

הבוסטר זכה במבחני הבטיחות בציון גבוה במיוחד ובתוצאה כללית של 2.0 ובכך דורג ככיסא לרכב הטוב ביותר בקבוצה של II/III עם מושב הניתן להטיה והכיסא היחיד הניתן לכוונון באזור חגורת הכתפיים בהתאמה לגודל של הילד.

מערכת מתכווננת –גובה משענת הראש, הגובה והרוחב של מגני הכתפיים וזווית משענת המושב מתכווננת למצבי ישיבה רבים בלחיצת כפתור הנתמך הלחץ אוויר.

רצועת הגנה – הפעלה אינטואיטיבית נוחה בלחיצת כפתור, נעילה אוטומטית

שילוב מיוחד זה מאפשר נוחות ובטיחות מושלמת בעת נסיעה. הכיסא זכה בציון גבוה בתת קטגוריות חשובות נוספות של "בטיחות בעת תאונה", "הגנה במקרה של התנגשות צדית" ו"אחיזה".

שלוש שכבות מגן – 3 שכבות רכות להגנה אופטימאלית במקרה של התנגשות צדית.

כרית מושב רכה – מרופדת באיכות גבוהה ביותר.

מערכת התאמה (TWINFIX)– המחברים מאפשרים את התאמת הכיסא לכל סוג של ISOFIX  שרכבך כולל. לבטיחות ההרכבה ברכב, המחברים המתאמים מתארכים בלחיצה על כפתור. נעילה נתמכת בלחץ אוויר.

מושב ומשענת הכיסא- המושב ניתן להטיה והמשענת מתכווננת לנוחיות התינוק במזמן ישיבה או שינה בלחיצה על כפתור הנתמכת במערכת פנאומטית בפעולה פשוטה וקלה לתפעול.

עיצוב ארגונומי-עיצוב ייחודי בצורת שריון הגנה – המקיף את גופו של הילד ומבטיח מקסימום בטיחות בכל גיל במקרה של התנגשות צדית ברכב.

תפעול פשוט וקל- כיסוי מושב הכיסא נעים למגע ונוח להסרה וניקוי.

ריפוד רך ונעים –משענות הידיים וכרית המושב  מצטיינים ברכותם להנאה ונוחות מרבית.

בוסטר זה יכול "לגדול" בהדרגה עם הילד ולכן מספק נוחות נסיעה מיוחדת לילדים בגילאים שבין 3 ל-12.
משקל הבוסטר : 10.4 ק"ג מידות: גובה:63 ס"מ , רוחב:45 ס"מ ואורך: 45 ס"מ.

מגיע במבחר צבעים: אפור, בז', שחור, ורוד, חום אגוז וכחול אוקיינוס,

מחיר: 1,590 שקלים

ניתן להשיג ברשת מוצצים ובחנויות המתמחות למוצרי ילדים בכל הארץ או באתר החברה : www.bbk.co.il

bbk-3

עגלת פרמיום במהדורה מוגבלת MOBILITY SET NEO צילום: יח"צ

עגלת פרימיום במהדורה מוגבלת MOBILITY SET NEO

עוד הוצגו בתערוכה מוצרים חדשים של המותג הגרמני קונקורד: סט NEO קונקורד (כולל עגלת טיול, מרכב שכיבה ,סל קל ואביזרים נילווים ) בצבעים חדשים :בז' בשילוב פס כתום, חום  אגוז בשילוב פס חרדל, שחור, אפור, אדום וסגול פטל

עגלת הפרימיום limited edition)) קונקורד NEO MOBILITY SYSTEM הגיעה לישראל במהדורה מוגבלת ומציעה שדרוג נרחב לעגלת ה- NEO הנמכרת בהצלחה בעולם ובארץ והפכה לשם דבר בקרב סלבריטאי העולם. העגלה נחשבת למובילה בתחום ייצור ופיתוח של מוצרי תינוקות בקטגוריות הרכב והתנועה.

NEO MOBILITY SYSTEM מבית קונקורד במהדורה מוגבלת, limited edition))  הינה עגלה מיוחדת ואלגנטית למראה, המציעה שלדתY  בציר החזיתי, בולמי זעזועים בגלגלים הקדמיים ובמרכז השלדה רגישים במיוחד – המעניקים אחיזה מושלמת, הובלה קלה ויכולת תמרון גבוה. עשויים בטכנולוגיית פורמולה 1 –קולטים תנודות זעירות במיוחד.. מושב הכיסא ניתן לשימוש כשפני הילד קדימה או לכיוון ההורה וניתן להחליפו בסל קל לרכב או במרכב שכיבה לתינוק הנולד בלחיצה על כפתור המערכת המשולבת.

לידית האחיזה  3 מצבי גובה  בלחיצת כפתור הנמצא על שלדת העגלה  בהתאמה לגובה המבוגר המוביל את העגלה. מושב העגלה מרווח מאוד ומאפשר לתינוק להתרווח עד גיל מאוחר יחסית וכמו כן המושב מתכוונן למספר מצבי ישיבה והפגוש הקדמי של העגלה כולל רוכסן ובו מגן רוח להגנה על רגלי התינוק בעת הצורך.

עוד כולל הסט: סל קל לרכב דגם air safe, מרכב שכיבה נייד בו התינוק יכול לשכב בנוחות רבה המצטיין ביתרון ייחודי : מתקפל במהירות ובקומפקטיות  לגודל של תיק נשיאה ביד. (נוחות מקסימאלית בעת נסיעה ואיחסון )

bbk-4

סל קל לרכב דגם air safe צילום: יח"צ

 בנוסף לאלה כולל הסט שלל אביזרים יוקרתיים וייחודיים כמו: תיק נשיאה תואם לעגלה מעוצב המכיל אביזרים נלווים ושימושיים, שמשייה המגנה על התינוק מפני שמש / גשם ועוד.

העגלה חוללה מהפכה בענף בזכות משקלה הקל : 10.6 ק"ג,  הנוחות התפעולית, מנגנון הקיפול המושלם, ההתניידות הקלילה והיעילה והעיצוב היפהפה והאופנתי.

מחיר עגלת NEO MOBILITY SET במהדורה מוגבלת: 5,999 שקלים

בנוסף בימים אלו הגיעו לישראל עגלות ה- NEO  קונקורד בבדים גמישים במיוחד ובצבעים חדשים בז' אופנתי בשילוב פס כתום, חום אגוז בשילוב פס חרדל, שחור, אפור גרפיטי, אדום וסגול פטל. 

המארז להורה הצעיר כולל עגלת טיולון, סל קל , מרכב שכיבה נייד מתקפל/קשיח   SCOUT/ SLEEPER , כיסוי גשם, מגן שמש מבד

מחיר העגלה 4,999 שקלים

ניתן להשיג ברשת שילב וברשת  מוצצים ובחנויות המתמחות למוצרי ילדים בכל הארץ או באתר החברה : www.bbk.co.il

bbk-5

נדנדה יוקרתיות עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר בתחום מבית המותג 'KIDS II' – צילום: יח"צ

נדנדה יוקרתיות עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר בתחום מבית המותג 'KIDS II'

הנדנדות מתאימות לתינוקות מגיל לידה ועד 9 ק"ג

בתערוכה הוצגו  2 דגמים של נדנדות יוקרתיות, המצוידות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום נדנדות לתינוקות. 2 דגמי הנדנדות בשם: 'אנגניואיטי', הן מבית המותג הבינלאומי kids II' ומתאימות לתינוקות מגיל לידה ועד למשקל של 9 ק"ג.

הנדנדות מציגות מראה יוקרתי, מעוצב ועכשווי ומציעות את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום נדנדות לתינוקות מגיל לידה, בישראל וכוללות:

  • מושב מפואר, רחב ונוח עשוי קטיפה רכה ונעימה, כולל תומך ראש נשלף ותוספת של מושב הקטנה קטיפתי הניתן להסרה וניקוי.

  • יכולת תנועת נדנוד מצד אל צד, המחקה את תנועת הנדנוד העדינה והמרגיעה של אמא וגם רטט מרגיע.

  • שתי מהירויות תנועה עם מנגנון הנקרא TRUE SPEED המאפשר לשמור על אותה מהירות נדנוד שנקבעה מראש, ללא קשר למשקל הילד ומנגנון המעה (המילה לא מובנת, אולי נשמטה אות, אשמח לתיקון) שקט במיוחד .

–                 הנדנדות כוללות טכנולוגיה היברידית המאפשרת חיי סוללה ארוכים מאוד (ולכן חוסכת כסף ואנרגיה).  עם הפעלת הנדנדה מגנט בגוף הנדנדה נכנס לפעולה וממשיך את תהליך הנדנוד.

–   11 נעימות ( 8 מנגינות ו-3 צלילי טבע ) עם כפתור בקרה של עוצמת הקול.

–        לנדנדות מובייל  מתכוונן הכולל תאורה צבעונית מתחלפת ומאיר גם בחשיכה בתוספת בובת קטיפה      חברית .

–         שלוש אפשרויות של טיימר: 30 דקות, 45 דקות, 60 דקות, וכן, שלושה מצבי ישיבה לרבות מצב שכיבה  מלאה

–           הנדנדות מציגות עיצוב קומפקטי ולכן חוסכות במקום.

–           הנדנדות בעלות 5 רצועות בטיחות להגנה מושלמת

מחיר מומלץ לצרכן : 899 שקלים

ניתן להשיג ברשת מוצצים ובחנויות המתמחות למוצרי ילדים בכל הארץ או באתר החברה : www.bbk.co.il

bbk-8

מוצץ סיליקון מבית המותג: GUMDROP צילום: יח"צ

מוצץ סיליקון  מבית המותג: GUMDROP לתינוקות שאינם רוצים מוצץ

בתערוכה הוצגו מוצצי סיליקון במיוחד לתינוקות שלא רוצים מוצץ, מבית המותג GUMDROP.

המוצץ המקורי של GUMDROP,מיועד לתינוקות מגיל לידה שאינם רוצים מוצץ.

מוצץ GUMDROP הוא היחיד שעשוי יחידה אחת מסיליקון שקוף והגייני כשהפטמה העגולה שלו בעלת מבנה הקרוב ביותר לפטמת האם.

 למוצצי GUMDROP  התאמה מושלמת לצורת החיך של התינוק וליניקה הטבעית.

מבנה המוצץ  ועיצובו הייחודי מצטיינים בתמיכה  וסיוע להתפתחות הטבעית של הלסת והחיך של התינוק.

בנוסף, מונעים לחץ על שפתי התינוק ומאפשרים לו נשימה קלה יותר.

ניתן להשיג  במגוון גדלים וצבעים:

אריזה זוגית (0-3)  במחיר של 59.90  שקלים

אריזה זוגית (3 חודשים +) במחיר של 59.90 שקלים

אריזה חסכונית בצבעים נפרדים לבנות או בנים  5 מוצצים במחיר של 99.90 שקלים

להשיג ברשתות המובילות למוצרי תינוקות, ברשתות הפארם, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. ובאתר החברה  www.bbk.co.il

חברת BBK (ב.ב. קשרים שיווק ומסחר בע"מ) הוקמה בשנת 1995 וביססה מעמדה בישראל כמובילה ומתתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי תינוקות וילדים. החברה היא יבואנית בלעדית של מגוון מותגים מובילים, בעלי שם שם עולמי בתחום התינוקות והילדים עד גיל שנתיים, בהם: Maclaren, Disney, Oball, BiBi, Munchkin, Baby Einstein ועוד. תחומי הפעילות של BBK מכסים את מרבית היבטי הענף, תוך התמקדות בייבוא ושיווק מוצרים בקטגוריה של: טיפול וטיפוח התינוק, רעשנים, ונשכנים, צעצועי התפתחות, טיולונים ומוצרי בטיחות.

לפרטים נוספים או רכישה  www.bbk.co.il  טלפון: 03-9511811 שלוחה 108