כותרות אחרונות
Search

חברת "AWACS", המשווקת מערכות למניעת תאונות דרכים מבית "SDS", חתמה על חוזה עם חברת "אוטומקס", להתקנת מערכות CM107 ברכבי JEEP ו- TOYOTA

חברת "AWACS", המשווקת מערכות למניעת תאונות דרכים מבית "SDS", חתמה על חוזה עם חברת "אוטומקס", להתקנת מערכות CM107 ברכבי JEEP ו- TOYOTA המשווקים על ידה ביבוא מקביל

במסגרת השת"פ העסקי, אוטומקס, תפעל במקביל כמתקין בונדד של חברת האם קוברה

חברת AWACS, המשווקת מערכות למניעת תאונות דרכים מבית SDS, חתמה על חוזה עם חברת אוטומקס, להתקנת מערכות CM107 ברכבי JEEP ו- TOYOTA המשווקים על ידה ביבוא מקביל. במסגרת השת"פ העסקי, אוטומקס, תפעל במקביל כמתקין בונדד של חברת האם קוברה.

 

 CM107הנה מערכת בטיחות למניעת תאונות מבוססת מצלמה, בשילוב צגLED   מהמתקדמים בעולם המאפשר תצוגה אופטימלית גם תחת תנאי שמש מסנוורת. המערכת, כוללת 6 סוגים של התרעות מצילות חיים, ביניהן: סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק, התרעה על סכנת התנגשות בהולכי רגל, או רוכבי אופניים, זיהוי תמרורי מהירות וחריגה מהמהירות המותרת, אזהרה מפני התנגשות ברכב שמלפנים, בדרכים עירוניות ובין עירוניות. המערכת מציעה בנוסף פונקציה בלעדית STOP&GO, התרעה על תחילת נסיעה ברמזור- לאחר עצירה מאחורי רכב ברמזור, המערכת תספק תזכורת לנהג כי הדרך התפנתה וניתן להמשיך בנסיעה.

אורלי יוסף מנכלית AWACS- משווקת מערכות למניעת תאונות מבית צילום: סיון פרג'.

אורלי יוסף, מנכ"לית AWACS, מסרה: "אנו מברכים על חתימת החוזה עם חברת אוטומקס, אשר השכילה להבין בחשיבות שת"פ עסקי מעין זה עם חברה מבוססת וותיקה הפועלת שנים רבות בתחום. אני בטוחה כי שת"פ זה יניב תוצאות משמעותיות ויוביל לשיתופי פעולה עסקיים רבים אשר יצעידו את  החברה למחוזות חדשים".

 

אודות חברת AWACS:

AWACS, הישראלית, הנה חברה מובילה המשווקת מערכות למניעת תאונות דרכים מבית SDS. החברה נמנית בין השחקנים הראשונים בישראל ובעולם בתחום הצומח והחשוב של מערכות למניעת תאונות דרכים. מערכות החברה מבית SDS מסייעות בשמירת מרחק ומתריעות בעת סטייה מנתיב. מערכות AWACS מותקנות עצמאית לאחר רכישת הרכב ובין מוצרי הדגל שלה בולטת מערכת הרדאר RD140.

 

המערכות  שמציעה החברה הינן מערכות בטיחות (שאינן מתערבות) אשר מטרתן לסייע לנהג להימנע מתאונות דרכים הנגרמות כתוצאה מחוסר תשומת לב, או הסחת דעת של הנוהג ברכב.

צילום: סיון פרג'.

המערכות לסוגיהן, קולטות את נתוני הדרך במהלך הנסיעה ומנתחות את המידע המתקבל: טווח מרחק, מהירות וזמן. כאשר המערכות מזהות מצב סכנת תאונה הן מתריעות לנהג, בכדי שיצליח להגיב בזמן אמת. בנוסף על מערכות המתריעות על מצב סכנת תאונה שבין כלי רכב, משאיות ואוטובוסים, קיימות מערכות המתריעות בעת זיהוי מצבי סכנת תאונה שבין כלי רכב לרוכבי אופנועים, רוכבי אופניים והולכי רגל.