כותרות אחרונות
Search

חברת "קלאודין" מאשרת, חברת אינפוסיס השקיעה בנו 4 מיליון דולר

חברת "קלאודין" מאשרת השקעה של 4 מיליון דולר על ידי חברת אינפוסיס

ראש העין, ישראל, 4 באוגוסט 2016 – חברת קלאודין בניהולו של שרון וגנר  מאשרת כי קיבלה השקעה של 4 מיליון דולר מחברת אינפוסיס (NYSE: INFY), מובילה עולמית בייעוץ, מיקור חוץ, ושירותי טכנולוגיות מידע. קלאודין מספקת תוכנה כשירות (SaaS) לניהול ואופטימיזציה של תשתיות ענן היברידיות ומרובות ספקים.

בהשקעה זו, מצטרפת אינפוסיס  למשקיעים הקיימים של קלאודין בהם: RDC (שת"פ של רפא"ל ואלרון (ELNRF)), קרן ההון סיכון "כרמל ונצ'רס" מקבוצת "ויולה" ו-"טיטניום השקעות". תהליך ההשקעה יושלם עד ה-15 באוגוסט.

ירון אלעד, מחברת RDC : "בשם רפאל ואלרון, מי שעומדים לצידה של קלאודין עוד משלב הקמתה, אנו מברכים על הצטרפותה של Infosys למשקיעי החברה לצד כרמל. קלאודין ממשיכה להציג צמיחה עסקית לצד התקדמות טכנולוגית תוך שימור מעמדה כמובילה בתחומה. אין ספק, כי הרחבת בסיס המשקיעים של החברה, יתרום רבות למשימה המרכזית המונחת לפתחה – המשך האצת הצמיחה."

רונן ניר, שותף כללי בכרמל ונצ'רס: "ההשקעה של Infosys בקלאודין שמביאה שירות מהפכני לכל ארגון שצורך שירותי ענן, היא עדות לצורך ההולך וגובר בקרב ארגונים לייעל את הקצאת המשאבים ובה בעת לשפר את הביצועים ולהפחית את ההוצאות על שירותי ענן. נמשיך לעבוד עם צוות ההנהלה המצטיין של קלאודין יחד עם בסיס המשקיעים המצויין, בדרך לחיזוק מעמדה של קלאודין כשחקן מוביל בשוק זה שרק הולך ומתעצם".

מחברת "קלאודין" נמסר כי היא  נמצאת במסלול צמיחה מהיר, כשהיא משלשת את הכנסותיה זה שלוש שנים רצופות תוך הכפלת מצבת העובדים בה. החברה תמשיך להרחיב את פעילותה ושירותיה בארצות הברית כדי לספק מענה לדרישה הגוברת לפתרון הניהול והאופטימיזציה בסביבות מולטי-ענן. החברה גם מתכננת להרחיב את צוות הפיתוח בישראל, ולגייס כ 12-16 עובדים נוספים בתחומי פיתוח, מכירות ושיווק בחודשים הקרובים, למשרדיה אשר בראש העין.

החברה אף הודיעה השבוע על תוספת מאוד משמעותית לחבר המנהלים שלה,  דוד רייכמן הצטרף על תקן מנהל עצמאי ומומחה בתעשייה. דוד הנו בעל כ-20 שנות ניסיון ניהולי עשיר, ורקורד של יזמות וחדשנות מוצרים בתעשיית התוכנה ובפעילות IT. כעת הוא מכהן כיו"ר מועצת המנהלים ב- Perfecto Mobileוב-Evolven Software, ואף כיהן בעבר כיו"ר מועצת המנהלים של Zerto. הוא כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים, כולל מנהל תפעול ראשי וסגן נשיא ב- Finjan Software(אשר נרכשה ב-2009 על ידי M86 Security); מייסד, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים ב-TripWiser.com, וסגן נשיא ומנכ"ל ב- Mercury Interactive(אשר נרכשה ב-2006 על ידי HP).

אודות RDC:

RDC –הינה מיזם משותף של רפאל ואלרון, אשר מחזיק בזכות הבלעדית ליישום אזרחי של טכנולוגיות צבאיות אשר פותחו על ידי רפאל. החברה מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות סטארט-אפ ומספקת את המעטפת האופטימאלית עבור מיזמים הן בשלב ה-Seed, והן שלבים מאוחרים יותר, וזאת נוכח יכולתה להמשיך ולתמוך בחברות לטווח ארוך.

infoses 1

שרון וגנר מנכ"ל קלאודין – צלם- קובי קנטור

אודות קלאודין

חברת קלאודין מנהלת ומייעלת תשתיות ענן היברידיות ומרובות ספקים, על  מנת לסייע לארגונים לממש את הפוטנציאל המלא של פריסות הענן שלהם. פתרון ה-SaaS של קלאודין מספק ניראות (visibility) על צריכה, עלויות וביצועים של תשתיות ענן בארגונים, כמו גם המלצות ייעול חכמות ועקרונות משילות בענן (cloud governance). קלאודין גם מאפשרת אכיפת אחריות בענן ע"י יצירת היררכיית ענן ארגונית, וחלוקת העלויות באופן מדוייק בין היחידות הארגוניות השונות. אלפי לקוחות מסתמכים על קלאודין, כולל חברות מובילות ברשימת פורצ'ן 500 ממגזרי הייצור, קמעונאות, שירותים פיננסיים וטכנולוגייות. בקרו באתר האינטרנט שלנו www.cloudyn.com, ועקבו אחרינו בטוויטר @Cloudyn_Buzz

אודות כרמל ונצ'רס מקבוצת ויולה:

כרמל ונצ'רס, מקבוצת ויולה, הוקמה בשנת 2000 ע"י צוות יזמים ומנהלים מבכירי תעשיית ההיי-טק הישראלית והינה מבין הקרנות המובילות בישראל. השקעותיה של כרמל ממוקדות בתחומי התוכנה, התקשורת, אינטרנט, מובייל, מדיה דיגיטלית ואפליקציות, ותחת ניהולה כ- 800 מיליון דולר. כרמל מתאפיינת בליווי פעיל  של חברות הפורטפוליו, ורוב השקעותיה הן בשלבים מוקדמים. כרמל השכילה לבנות תיק השקעות מבטיח של חברות שחלקן הפכו מובילות בינלאומיות בתחומן ושנהנות מתנופת הכנסות מרשימה. בין האקזיטים של כרמל ניתן למנות את פולואפ, ECI, אקטימייז, קופרגייט, קונטרה, אקסלייט ורד-בנד. כרמל ונצ'רס משתייכת לקבוצת ויולה – הקבוצה המובילה בישראל בתחום ההשקעות הפרטיות מוטות הטכנולוגיה, המנהלת מעל 2 מיליארד דולר. אתר הקרן: www.carmelventures.com