כותרות אחרונות
Search

חברת "פלפוט" משיקה בישראל את קולקציית קלפי האיסוף ואביזרים נלווים של ליגת האלופות בכדורגל

חברת "פלפוט" משיקה בישראל את קולקציית קלפי האיסוף ואביזרים נלווים של ליגת האלופות בכדורגל

"קלפי ליגת האלופות" 2016/17 עם שחקני הכדורגל והקבוצות הטובות באירופה משחק Online שבו יוכלו הילדים לשחק עם ילדים מהארץ ומהעולם אפשרות להשלמת האוסף ע"י הזמנת קלפים ספציפיים לאחר גמר הטורניר קלפים במהדורה מוגבלת שישלחו לזוכים במשחקי ה- Online

חברת "פלפוט" משיקה בישראל את קולקציית קלפי האיסוף ואביזרים נלווים של ליגת האלופות בכדורגל. הצ'מפיונז ליג זהו מפעל הכדורגל היוקרתי והמרתק ביותר באירופה. בסדרה כוכבי הכדורגל של הקבוצות המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול  2016-2017. הקבוצות הטובות ביבשת ינסו לעשות את כל הדרך אל גמר ליגת האלופות 2017 שייערך באיצטדיון המילניום בקארדיף, ווילס.

"פלפוט" מייצגת בארץ את החברה הבינלאומית TOPPS המתמחה במוצרי איסוף, מדבקות, אלבומים, ואביזרים משלימים הנמכרים ב-82 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה את הזיכיון של אופ"א בתחום זה. קלפי האיסוף בתחום הספורט הם הנמכרים בעולם בסדרת MATCH ATTAX הכוללת כ-400 קלפים שונים, וזהו האוסף היחיד הרשמי של "ליגת האלופות".

בכל מעטפת קלפים הזמנה למשחק Online המאפשרת כניסה למשחק וירטואלי ולשחק מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. כתובת האתר:http://www.toppsfootball.com/  ולנסות לזכות באחד הקלפים ממהדורת פרו 11 שרק שחקני האון ליין יכולים לזכות בה.

בסדרת הקלפים החדשה המשווקת ע"י "פלפוט" מספר רבדים של פעילות. האיסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי ומשחק Online מול ילדים בכל העולם. הקלפים קשיחים ומהודרים של 26 קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, ארסנל  וכו'.

בעמוד הפייסבוק המגניב של מאץ' אטקס ליגת האלופות, יש הרבה חידות ופעילויות נושאות פרסים.

pelput-12

צילום סטודיו פלפוט

ליין המוצרים של מאץ' אטקס ליגת האלופות עונת 16/17:

חפיסת קלפים – מכילה 6 קלפים, מחיר לצרכן 6 ₪. מולטיפק – מכיל 5 חפיסות קלפים, מחיר לצרכן 28.90 ₪. אלבום –  מחיר לצרכן 19.90 ₪. ערכת סטארטר –  מחיר לצרכן 29.90 ₪ קופסת פח כדור –  מחיר לצרכן 49.90 ₪. כולל 36 קלפים, כולל קלף ממהדורת הזהב. קופסת פח מיני –  מחיר לצרכן 39.90 ₪. כולל 36 קלפים כולל קלף ממהדורת הזהב/ כסף/ ברונזה. קופסת פח מגה–  מחיר לצרכן 74.90 ₪. כולל 60 קלפים, כולל קלף ממהדורת הזהב.

מדבקות ואלבום איסוף

"פלפוט" מזמינה את הילדים להצטרף לטרולים בהרפתקאותיהם הצבעוניות עם מדבקות מרהיבות ואלבום איסוף עם טרולים והמון שמחה וחיוכים

"טרולים" הלהיט משנות ה-90 חזר עם סרט הרפתקה מונפשת וצבעונית. במרכז העלילה שני טרולים: פופי המנהיגה האופטימית ובראנץ' המבאוס וחובב האבטחה. לאחר שהברגנים – אויביהם המושבעים של הטרולים תוקפים ולוקחים את חבריהם בשבי, שני הגיבורים נאלצים להתגבר על ההבדלים התהומיים ביניהם, לאחד כוחות ולצאת למשימת חילוץ נועזת.

לטרולים יש שיער ארוך וצבעוני, המון שמחה וחיוכים. האנרגיות החיוביות שלהם נדבקות (כמעט) לכל אחד שהם פוגשים! "פלפוט" משיקה את אוסף המדבקות הרשמי של הסרט: מעטפת מדבקות ואלבום + מעטפת מדבקות. כל מעטפת מדבקות כוללת 5 מדבקות צבעוניות, מנצנצות ומדהימות ביופיין. אלבום המדבקות הצבעוני מכיל 32 עמודים המציגים את הטרולים האהובים, תמונות מדהימות מהסרט החדש של הטרולים ובנוסף גם פעילויות כיפיות לאספנים. הילדים מוזמנים לאפות עוגיות מדהימות וצבעוניות כמו הטרולים! בחוברת האיסוף מתכון להכנת קאפקייס שבטוח יעלו חיוך על פני הילדים.

השלמת האוסף: את אוסף המדבקות הרישמי ניתן לרכוש בחנויות רבות ברחבי הארץ. החל מה-1.1.2017 ניתן לשלוח הזמנה אחת של 25 מדבקות בודדות לכל היותר. עלות כל מדבקה 1 ₪, לא כולל עלות משלוח. יש לשלוח את רשימת המדבקות המבוקשות sales@palphot.com בצרוף השם והטלפון של ההורים.

מוצרי טרולס מבית "פלפוט": אלבום + מעטפת מדבקות: מחיר לצרכן 14.90 ₪. מעטפת מדבקות – מכילה 5 מדבקות, מחיר לצרכן 5 ₪.

את מאץ' אטקס ליגת האלופות והאוסף המקסים של הטרולים ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות לצעצועים ומתנות, ציוד משרדי וספרים ב כפר השעשועים, היפרטוי, הפיראט האדום, קרביץ, סטימצקי וצומת ספרים. ובקיוסקים ברחבי הארץ

"פלפוט" המתמחה בעיצוב ושיווק מוצרי פופ מביאה לארץ את הטרנדים המובילים בעולם בתחומי עיסוקה בינהם להיטי האיסוף: מדבקות ואלבום איסוף של הטרולס וקלפי ליגת האלופות. בנוסף מגוון מוצרים שבהם כל ילד ימצא ענין וכיף שעות רבות.

מטריות ממותגות   –  ברצלונה, סמיילי, מניויונים, הנוקמים, פרוזן
מחיר כ-  32 ₪

pelput-17

צילום סטודיו פלפוט

ערכות עיצוב עם מדבקות יהלום – הלו קיטי, מיני, נסיכות ופרוזן –
מחיר   כ- 25.90 ₪

(מכיל: 4 תמונות לעיצוב, 2 דפי מדבקות יהלום ומעמד לתמונה)

pelput-19

צילום סטודיו פלפוט

לעצב עם חותמות – במותגים: נסיכות ופרוזן                                                                                 מחיר כ  – 19.90 ₪

הערכה מכילה: חוברת צביעה, טושים, חותמות, כרית ספוג וגליל מדבקות      

pelput-16

צילום סטודיו פלפוט

חוברת המשחקים שלי – במותגים : פרוזן, סמי הכבאי, מפרץ ההרפתקאות                                מחיר כ- 24.90 ₪

מכילה 4 משחקים: דומינו מדבקות, סולמות ונחשים, מילוי צורות ופאזלים

 

pelput-20

צילום סטודיו פלפוט

 ערכות צביעה לדרך –  במותגים: מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, פרוזן, נסיכות     כ- 31.90 ₪

 הערכה מכילה: דפים לצביעה ועפרונות צבעוניים סט צביעה והדבקה   במותגים: הנוקמים,  פרוזן,, מיני, פטס, סמי הכבאי  כ – 9.90 ₪

הערכה מכילה:  4 דפי צביעה, טושים צבעוניים ומדבקות נוצצות 

pelput-13

צילום סטודיו פלפוט

מתלה כיסים  במותגים: פרוזן, מיני, סמי הכבאי לאחסון מגבונים, גרביים, צעצועים, מדבקות, כלי כתיבה ועוד  מחיר כ- 34.90 ₪

pelput-14

מנורות מיטה במותגים:  פרוזן וסמי הכבאי – (עובדות עם סוללות).                                              מחיר  כ- 99 ₪   

pelput-15

צילום סטודיו פלפוט

        

ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות למכשירי כתיבה, צעצועים ומוצרי פופ ברחבי הארץ