כותרות אחרונות
Search

לקראת חנוכה, חברת "פוקסמיינד" משיקה משחקי ההרכבה של "Meccano"

לקראת חג החנוכה: משחקים חדשים בתערוכת "טוי טיים"

חברת פוקסמיינד משיקה משחקי ההרכבה Meccano

יצרנית הלהיטים העולמית "ספין מאסטר" מביאה לישראל להיט עולמי : ערכות ההרכבה ממתכת של חברת "Meccano".

חברת "Foxmind" קיבלה את הזיכיון הבלעדי מחברת "ספין מאסטר" לשווק את משחקי "מכאנו" העולמי בישראל.

חברת ספין מאסטר העולמית, אחת מ-4 חברות הצעצועים הגדולות בעולם, רכשה את חברת צעצועי ההרכבה "מכאנו", מותג הקיים בשוק כבר למעלה מ-100 שנה, וכעת מביאה אותו לישראל באמצעות חברת פוקסמיינד. חברת ספין מאסטר משקיעה משאבים רבים בפיתוח המותג "מכאנו" ולאחרונה השיקה ליין מדהים של רובוטים (מכנואיד) בארצות הברית שיגיע גם לישראל במהלך שנת 2017.  

 

ערכות ההרכבה של Meccano מיועדות למהנדסים והיוצרים של המחר, הן מעניקות השראה וחוויית בנייה מגוונת ומעשירה, הכוללת בנייה של מגוון דגמים של כלי רכב מגוונים,ההרכבה פורצת את מגבלות הבנייה ונותנת מעוף לדמיון וליצירתיות. העיקרון המנחה של החברה הוא שעם הכלים הנכונים, לכל ילד יש הזדמנות לבנות את העתיד.

 

הערכות שימכרו בישראל הם: ערכות לבניית מכוניות מרוץ, ערכות לבניית רכבי שטח, ערכות לחילוץ אווירי, ערכה לבניית ספיידר של פרארי, ערכה לבניית אופנוע דוקאטי ועוד. בעתיד החברה תשווק בארץ ערכות הרכבה בתחום הרובוטיקה שינועו באמצעות סוללות ושלט. הערכות כוללות אפשרות בניה של מספר דגמים: 5 דגמים בערכה, 10 דגמים בערכה ו-20 דגמים בערכה.

מחיר: 99-250 ש"ח לערכה.

**********

מגפורמס  – עידן הדינוזאורים, ערכה טנק וערכת לד 

poximind-2

משחק המגנטים המוכר והאהוב מגפורמרס אשר ביסס את מעמדו כמשחק ההרכבה המגנטי המוביל בעולם כעת משיק ערכות  מגנטים חדשות לפי נושאים: ערכת מיני טנק ממונע, דגמי עידן דינוזאורים, וערכת לד. לערכות מצורף ספרון הדרכה לבניית הדגמים.  

בערכת הטנק הממונע הילדים מתנסים בהרכבה של טנק שלאחר מכן ניתן באמצעות סוללות ושלט לשחק עימו ולהסיע אותו ממקום למקום, בעידן הדינוזאורים הילדים חוקרים ומתנסים בחיבור של 40 חלקים שונים ליצירת מודלים תלת מימדיים מדהימים של דינוזאורים, בערכת הלד הילדים נהנים מחלקים מגנטיים צבעוניים, גדולים וזוהרים בחושך שיסקרנו וירתקו אותם בזמן המשחק. בערכת הדינוזאורים ניתן להרכיב 6 דגמי דינוזאורים ובערכת הטנק ניתן להרכיב 10 דגמים. 

סדרת משחקי מגפורמרס בונה מיומנויות מוטוריות באמצעות בניית הדגמים השונים, הסקת מסקנות, פיתוח חשיבה וסקרנות, פיתוח חשיבה מדעית, פיתוח חשיבה מתמטית, פיתוח חשיבה תלת מימדית, פיתוח היצירתיות ופיתוח דימיון וראייה מרחבית.

מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה, לשחקן אחד או יותר, מחיר: 269 ש"ח ערכת עידן הדינוזאורים.

********

כיפה אדומה – משחק חידות גיאוני

poximind-4

גלו את הקסם באגדת הילדים הידועה באמצעות משחק חשיבה מאתגר: האם תצליחו להוביל את כיפה אדומה במסלול הנכון לעבר הבית של סבתא?  המשחק כולל 48 חידות, 24 עם כיפה אדומה, 24 חידות בהן הזאב מצטרף וספר צבעוני במיוחד עם טוויסט בסיפור! 

כל שחקן בוחר חידה מחוברת החידות, מניח את חלקי המשחק על לוח המשחק בהתאם לקלף החידה. על שחקנים ליצור מסלול אשר מוביל את כיפה אדומה לביתה בהתאם לכתב החידה, הפיתרון הולך ונעשה מורכב יותר ככל שמתקדמים במשחק. 

מתאים לגילאי: 4-8.  לשחקן אחד ויותר. מחיר: 125 ש"ח.

********

ד"ר יוריקה

poximind-3

מהומה במעבדה! עזרו לד"ר יוריקה להכין את התרכובות שלו. משחק חשיבה חדש לכל המשפחה מציע שיפור מיומנויות חשיבה מהירה, ראיה חזותית, ופיתוח החשיבה הלוגית באמצעות משחק חדש – רווי בדימיון, המדמה תנאי מעבדה.

מטרת המשחק היא להעביר את הכדורים הצבעוניים בין מבחנה למבחנה מבלי לגעת בהם באמצעות הידיים כך שתיווצר הנוסחה המתאימה בהתאם לנוסחה אשר מופיעה על גבי הקלף הנבחר מערימת הקלפים. המשחק הוא להיט עולמי, נמכר ב35 מדינות באירופה ובארה"ב ומאז השקתו נמכר במעל ל-180 אלף עותקים.  המשחק מועמד למשחק השנה בגרמניה וזכה במשחק השנה בארה"ב הקיץ בקטגוריית "Astra".

לגילאי 6 ומעלה, 2-4 משתתפים.  מחיר: 99 ש"ח.

חברת FoxMind  מייצרת ומשווקת מבחר גדול של משחקים מתחומים שונים לילדים, החל ממשחקי קופסא ולהיטים איכותיים לילדים,  משחקי קלפים ואסטרטגיה ותיקים וחדשים, משחקים חדשים בפיתוח ישראלי, ועוד רבים וטובים. המשחקים משווקים לרשתות ולחנויות צעצועים המובחרות: טויס אר אס,  צעצועי הפיראט האדום, סקאל, סטימצקי, צומת ספרים, כפר השעשועים, הפנינג, עידן 2000, מאמא יוקרו וביג טויז. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות. פרטים נוספים באתר Foxmind.co.il