כותרות אחרונות
Search

חברת 'סמגל קונספט' מציגה: הטרנדים הבולטים בתחום עיצוב מטבחים 2015

חברת 'סמגל קונספט', מתמחה בתכנון והקמה של מטבחים מעוצבים ואיכותיים בעלי רמת גימור גבוהה. החברה פועלת בתחום המטבחים מאז שנת 1988 ומציעה בנוסף, תכנון והקמה של חדרי ארונות מעוצבים אישית וכן התאמה של מוצרי חשמל נלווים ואבזור למטבחים.

'סמגל קונספט' מציגה את הטרנדים החמים לעיצוב מטבחים, מתוך ניסיונה, וכן מתוך מגמות העיצוב העולמיות החודרות לישראל ודרישת לקוחותיה הרבים.

סמגל 2

הויטרינות חוזרות לתפוס מקום במטבח צילום יחצ סמגל קונספט

1. סגנון העיצוב החדש: שילוב אלמנטים מסגנונות עיצוב שונים

נעמה רוזמן-הרטל, מנהלת השיווק בחברת 'סמגל קונספט': " שילוב החומרים הקוטבי, מאפשר לקחת את המטבח לכיווני עיצוב ואווירה שונים, כל אחד והעדפותיו הוא. בעזרת שינוי האקססוריז ניתן להקנות למטבח, מראה חם – המגיע מהעץ, מראה קר ונקי – הנשאב מהנירוסטה ומראה רטרו – הנשקף מוויטרינות הזכוכית".

סמגל  1

טרנדים לעיצוב המטבח באדיבות סמגל קונספט צילום ארטמדיה

2. ויטרינות זכוכית שקופות

רוזמן-הרטל מוסיפה: "הוויטרינות חזרו לחיינו בגדול, לא עוד בכדי לאפסן בהם כלי פורצלן, כלי כסף וירושות שונות המעלות אבק, אלא הן משמשות חלון ראווה לכלי המטבח השונים בהם נעשה שימוש יומיומי".

סמגל 3

שילוב חומרים כמו צבע מבריק או בוצר עץ במטבח צילום יחצ סמגל קונספט

3. נישות, גומחות ומקום של כבוד למכשור החשמלי שהפך לחלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח

אם בעבר היה מקובל להסתיר מאחורי תריס או בתוך ארונות המטבח את המכשור ואביזרי החשמל במטבח, היום הם גלויים ומוסיפים סטייל וחן כאלמנט עיצובי במקום בולט ואף מתוכנן מראש כנישה בקיר, מידוף עמוק באי המטבח, המשאיר משטח עבודה לצד האקססוריז השונים. בין מכשירי החשמל שהפכו לחלק אינטגראלי במטבח ניתן למנות את מתקני המים השונים, מכונות האספרסו, מיקסרים ועוד.

סמגל 4

אי מונמך במטבחים החדשים צילום יחצ סמגל קונספט

4. חוזרים לטבע, לטקסטורות הטבעיות ולגימור הטבעי

השימוש בעץ עם טקסטורה חשופה, פורניר ועץ בגימור טבעי נכנסים למטבח ומביאים איתם את התבלינים, עשבי התיבול והצמחייה המכניסים אווירה מרעננת ונעימה למטבח.

5. משטח עבודה מנירוסטה גם פרקטי וגם אנטי-בקטריאלי

 

עוד מוסיפה רוזמן-הרטל: "מי שהעבירו את הכיור והכיריים ממשטח השיש המסורתי במטבח לאי, אימצו לאחרונה את משטחי העבודה העשויים נירוסטה, זאת כיוון שהמשטחים אלו מהווים מצע עבודה אנטי-בקטריאלי שלא בא בריאקציה כימית עם שום כלי ולכן נמצא כפרקטי ביותר. בנוסף, הכיור מובנה מראש בנירוסטה ונותן מראה חלק ומרשים לאי המטבח, אלו משתלבים עם הכיריים העשויים גם הם נירוסטה ומשלימים מראה נקי ולעיתים יוקרתי. בעקבות הטרנד החדש ויתרונותיו, אנו ממליצים מאוד על משטח עבודה זה ללקוחותינו".

חברת 'סמגל קונספט' מציגה את מטבחיה באולמות התצוגה :

אולם תצוגה חיפה
שדרות ההסתדרות 80
טלפון: 04-6158650
פקס: 04-8428246 אולם תצוגה הרצליה פיתוח
הסדנאות 10
טלפון: 09-9549694
פקס: 09-9546372

ובאתר החדש! – http://www.samgalconcept.co.il