כותרות אחרונות
Search

חברת "סלטי שמיר" פתחה בתהליך של התייעלות אנרגטית ושדרוג מערך הקירור במפעלה הראשי

 חברת "סלטי שמיר" תשקיע 2.1 מיליון ש"ח בהליך התייעלות אנרגטית ושדרוג מערך הקירור בפסי הייצור לסלטים.

חברת "סלטי שמיר" פתחה בתהליך של התייעלות אנרגטית ושדרוג מערך הקירור במפעלה הראשי

  • חתמה על הסכם לשדרוג ותחזוקה לשבע שנים עם חברת GVK פתרונות קירור. עלות הפרויקט 2.1 מיליון ₪

ב א.ת. ברקן. החברה חתמה על חוזה ארוך טווח ל-7 שנים עם חברת GVK  פתרונות קירור, היקף הפרויקט כ 2.1 מיליון ₪. במסגרת הליך ההתייעלות, ישודרג מהלך הקירור המהיר – ה Blast chiller ב"סלטי שמיר", במטרה לספק מענה לצורך לצנן במהירות את הסלטים המבושלים (כגון סלט חמוס, סלט חצילים וכדומה) על מנת לשמור על טריותם ואיכותם וכמו כן, להגדיל באופן משמעותי את התפוקה ולספק מענה לגידול עתידי בייצור. המדובר במערכת קירור המקבלת את הסלטים חמים, בטמפרטורה של כ-90 מעלות, ומצננת אותם לטמפרטורה של 5 מעלות במהירות. הקירור המהיר נועד למנוע התפתחות חיידקים, המשגשגים בטמפרטורה גבוהה. במסגרת ההסכם, התחייבה חברת GVK  המתמחה בייעול מערכות קירור תעשייתיות, להביא את מערכות הקירור לפעולה אופטימאלית תוך הגדלת תפוקה בעוד 50% מהקיימת כיום ועם יעד ל 100%.

עמי גיא, מנכ"ל סלטי שמיר : "חברת GVK  עושה קוסמות בקירור ומשפרת דרמתית את תפוקת מערכות הקירור של המפעל".  אמנון גרוס, מהנדס המפעל, מסר כי "GVK הצליחו להביא למיצוי מקסימלי של מערכות הקירור – חיסכון בחשמל, חיסכון בציוד והגעה ליתרונות עצומים למערכת הקירור. פרויקט ההתייעלות כלל ניטור און-ליין של מערכות הקירור ושליטה מרחוק בהתאם לנתונים המתקבלים. אנו רואים במהלך כהשקעה חיונית לטווח ארוך".   

סלביק גרויסמן, מנכ"ל GVK פתרונות קירור

לדברי סלביק גרויסמן, מנכ"ל  GVK פתרונות קירור, "אנו מספקים פתרונות של הגדלת יכולות הקירור והגדלת התפוקה, ללא הגדלת צריכת החשמל, תוך התחייבות להקפדה על תוצאות קירור חיוניות לתהליכי ייצור רגישים בתעשיית המזון.  אחד האתגרים בפרויקט היה פיתוח ותכנון הנדסי ייחודי של מפזרי קור שיתמודדו עם סביבת עבודה אגרסיבית הנוטה לייצר קורוזיה. לאחר השלמת הליך ההתייעלות צפויה חברת "סלטי שמיר" להוסיף ולספק לשוק סלטים איכותיים וטריים, הנהנים מתנאי הייצור המחמירים ביותר בכל הנוגע לבקרת טמפרטורה, וכמו כן ליהנות משקט תעשייתי בקווי הייצור הרגישים".

חברתGVK  פתרונות קירור מציעה ללקוחותיה התייעלות אנרגטית המבוססת על ניסיון של למעלה מ-17 שנים בתחום ומכוונת לניצול מלוא הפוטנציאל ואופטימיזציה של המערכות, תוך רתימת הידע, החדשנות הטכנולוגיות והציוד המתקדמים ביותר לטובת הלקוח. החברה פיתחה שיטה פורצת דרך להתייעלות אנרגטית של מערכות קירור, הקפאה ומיזוג אוויר מכל הסוגים וחסכון של עד 70% בהוצאות החשמל, לצד שמירה על איכות הסביבה. בנוסף, מקנה ללקוחותיה כלים לניהול יעיל של מקורות האנרגיה ובעיקר – שקט תעשייתי.