כותרות אחרונות
Search

חברת "סולתם" תשקיע כ-3 מיליון ₪ בהרחבת רשת החנויות שלה

חברת "סולתם" משקיעה בהרחבת רשת החנויות שלה כ-3 מיליון ₪

 * הרחבה ושדרוג של סניפים קיימים,

 * פתיחת שני סניפים חדשים בראשון לציון וכפר סבא בהשקעה  של למעלה ממיליון שקלים,

* הקמה של עוד כ-4 סניפים נוספים ברחבי הארץ,

 

ישראל מאיו, מנכ"ל משותף סולתם: "חברת סולתם ממשיכה למצב את עצמה כחברה המובילה בישראל בתחום כלי הבית בדגש על כלי הבישול והטיגון. עד לסוף שנת 2017 אנו נתרחב ונתחדש בעוד כארבעה סניפים, היקף הפעילות של החברה יגדל משמעותית"

 

חברת סולתם, שנרכשה לפני למעלה משנה על ידי משפחת מאיו בהשקעה של כ-18.5 מיליון ₪, הודיעה על המשך מהלך התרחבות והתמקצעות, במסגרתו ייפתחו ארבעה סניפים נוספים בפריסה ארצית בנוסף לשני הסניפים החדשים שנחנכו לאחרונה בראשון לציון ובכפר סבא, בהשקעה של כמיליון ₪ והתחדשות המגוון כל הזמן.

תמונת ארכיון – צילום: יח"צ

החברה תרחיב את מגוון מוצריה, תשקיע בפיתוח ובייבוא כלי בישול וטיגון מהמתקדמים והחדשניים בעולם. הרשת חנויות מתעדת למנות כ-40 חנויות בניהול עצמי, בסוף תהליך התרחבות של כ-3 שנים. ישראל מאיו, מנכ"ל משותף סולתם, מסר כי החברה ממשיכה למצב את עצמה כחברה המובילה בישראל בתחום כלי הבית, בדגש על כלי בישול וטיגון, וכי עד לסוף שנת 2017 היקף הפעילות של החברה יגדל משמעותית.

 

חברת סולתם השקיעה  מיום רכישת החברה על ידי משפחת מאיו, מיליוני שקלים בהרחבה, חידוש והתמחות במגוון כלי הבישול והטיגון, מערכות סכו"ם איכותיות ומעוצבות ומוצרים רבים נוספים, כאשר ההשקעה כוללת גם את תהליך הפיתוח, הייצור והייבוא. מוצרי החברה משווקים בימים אלו, בחנויות רשת סולתם בפריסה ארצית, ברשתות הגדולות כמו המשביר לצרכן ולאחרונה עשו פריצה גדולה בקרב וועדי עובדים- ונהנים מביקוש רב בחגים כמדי שנה.  בנוסף מיוצרות סדרות מוצרים ייעודיות לארגונים ולערוץ הוועדים אשר זכו להצלחה רבה, שבאה לידי ביטוי בסגירת עסקאות גדולות מול חברות מהמובילות במשק הישראלי- לייבוא ישיר של סדרות סירים, מחבתות ומערכות סכו"ם בעיצוב בלעדי עבורן.

 

תמונת ארכיון – צילום: יח"צ

ישראל מאיו, מנכ"ל משותף סולתם: "קיים ביקוש הולך וגובר למוצרים איכותיים אשר עמידים לאורך זמן והמותג סולתם יודע לקיים הבטחה זאת. המטבח הישראלי, המעביר מתכונים מדור לדור, נאמן גם לכלי הבישול האיכותיים –  לכן שומרת סולתם על מעמדה כמפתחת ויצרנית כלי בישול וטיגון,  אפייה, אביזרי מטבח העמידים לאורך זמן.  החברה שומרת על מעמדה כמותג המוצרים לבית הוותיק והמשמעותי בישראל וכך תשמר לעוד שנים רבות".

 

מיטל רובין, מנהלת  שיווק ברשת סולתם: "החברה ממשיכה בתהליך המיתוג והריענון של המותג החזק, הכולל התייחסות לנראות המוצרים, אריזתם, נקודות המכירה ועוד, בנוסף סולתם משקיעה בפרסום, לדוגמא בפסח הושקע כמיליון ₪ בקמפיין החג, במקביל יש הרבה שיתופי פעולה שיווקיים שמטרתם למקדם את מכירות החברה".

תמונת ארכיון – צילום: יח"צ

 

 

 

 

את מגוון המוצרים של חברת 'סולתם' ניתן להשיג  בסניפי הרשת הפזורים בכל רחבי הארץ: ירושלים, חדרה, חיפה, יקנעם, נצרת עלית, קריית אתא, כפר סבא, בני ברק, בת ים, בילו, ראשל"צ, ת"א, אשדוד, אשקלון, באר שבע, וקרית גת ובחנויות כלי הבית המובחרות.