כותרות אחרונות
Search

חברת "נגב" יוצאת לדרך חדשה ומשנה את חוקי המשחק בשוק העיצוב הישראלי

מתכון פשוט לעיצוב מושלם !

חברת "נגב" יוצאת לדרך חדשה ומשנה את חוקי המשחק בשוק העיצוב הישראלי

מיתוג אופנתי, מתחם קונספט מרתק, השקת שיטת 5 הלוקים וקמפיין חדש הם רק חלק מהאסטרטגיה החדשה של נגב לשנת 2018

קמפיין פרסומי בכיכובו של השף משה שגב המייצג את ערכיי נגב, נגישות, ישראליות, בגובה העיניים, חדשנות ואסתטיקה.

 

קבוצת נגב יוצאת לדרך חדשה העתידה לשנות את חוקי המשחק בשוק העיצוב בישראל. נגב, הרשת המובילה למתן פתרונות עיצוב כוללים לבניה ולשיפוץ הבית ומי שהובילה את מהפכת הגרניט פורצלן בארץ, מזנקת קדימה כשהיא מודיעה על השקת תפיסה חדשה בעולם העיצוב שכל מטרתה לפשט את עולם העיצוב, ולבסוף להפוך אותו למלהיב יותר, חוויתי יותר, עדכני ומעורר השראה.

מאיה גרינפלד סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב – צילום: יח"צ

בימים אלו חוגגת נגב את השקתו של מתחם הקונספט המחודש שלה בסניף הדגל שברחוה הלח"י 28 בני ברק. המתחם, ששודרג עיצובית באופן חסר תקדים, משלים את המהפך התדמיתי של המותג ואת התעוררותו לחיים חדשים, תוססים ומלאי עניין ותוכן. המהלך האסטרטגי, אותו מובילה מאיה גרינפלד סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב מלווה גם במיתוג ובאתר אינטרנט מחודשים ועדכניים כמו גם קמפיין טלוויזיוני.

צילום: רותי דותן

התהליך החל עם רכישתה של החברה על ידי קרן ויולה וקבוצה ברשותו של יריב לרנר שהניעו את התהליך במהירות שיא של כשמונה חודשים בלבד.

אורי גלבוע מנכ"ל חברת "נגב" – צילום: רותי דותן

כיום, עומד בראש החברה המנכ"ל אורי גלבוע המוביל אותה בדרכה החדשה והמרתקת לשינוי כללי המשחק בסצנת העיצוב המקומית.

 

בנגב החליטו ללכת על חמישה לוקים  למתן מתכון פשוט לעיצוב הבית  ומתן פתרונות עיצוב כוללים לבניה ולשיפוץ הבית !

הלוק המינימליסטי| היופי בפשטות
לוק המבוסס על זוויות מעוגלות, מגע קטיפתי, יוקרה בפרטים הקטנים ולבן על לבן.

צילום: יח"צ

הלוק התעשייתי | נגיעות רכות במראה קשוח
פינות מעוגלות לצד ברוטליזם רך, הרכבים חדשים, מתכות חדשות ונגיעות של צבע. הלוק התעשייתי החשוף והמפוספס, נמצא בשטח כבר זמן מה ואין לו כל כוונה להעלם. בעונה הקרובה, צפוי הלוק לקבל תפנית מעניינת, לאבד מקשיחותו ולהיפתח לסממנים של נשיות ויצירתיות. חומרי בנייה אופייניים כמו בטון חשוף, יתרככו באמצעות שילוב של טונים בהירים וחמימים, חומרים חדשים וצבעוניים שמקורם בעיקר במחזור פלסטיק וחומרי גלם, ינקדו את פני השטח והצורות המעוגלות יאזנו את המראה התעשייתי הקשוח.

צילום: יח"צ

הלוק הקלאסי | רומנטיקה כפרית לצד תחכום אורבני
מראה על זמני, אלגנטי ונינוח, המשלב אלמנטים תקופתיים – רומנטיות כפרית עם תחכום אורבני, רצפה דרמטית, חומרים עשירים וצבעי שחור לבן דרמטיים. הלוק הקלאסי נוסך תחושת ביטחון וביתיות בעידן שבו הגבולות משתנים, חלקם מתמוססים ומאפשרים מעברים בין תרבויות וסגנונות חיים וחלקם דווקא מסתגרים ומחפשים סממנים מבחינים חדים יותר. הלוק הקלאסי שואב השראה מהסגנון האירופאי המוכר של תחילת המאה ה- 20- נגיעות של היסטוריה באיכות חיים מודרנית. הוא מאפשר לשלב אווירה של שלווה כפרית בדירה עירונית ומראה אורבני רב שכבתי בבית פרטי. המתח בין הסגנונות יוצר את הלוק המדויק והעדכני ביותר.

צילום: יח"צ

הלוק הגרפי  |  תעוזה גיאומטרית
שילוב רב גוני של ישן וחדש, יוקרתי וצעיר, רטרו ושיק פוסט מודרני. לאוהבי הצבע והשפה הגרפית.  הלוק מאופיין בשילובים של דוגמאות גיאומטריות, בצבעוניות והרכבים גרפיים מפתיעים, משדרים גישה קלילה, חיובית ואופטימית לחיים. בלוק הגרפי  ניתן למצוא זוויות חדות וצורות אמורפיות, אנלוגי ודיגיטלי – בהשראת תנועות עיצוביות פורצות דרך משנות ה- 80-70-60, ממפיס ומילאנו, פופ ארט אמריקני ועיצוב סקנדינבי.

צילום: יח"צ

לוק המסעות | קול קורא לנדוד
שילובים אתניים וחזרה לטבע בשילוב של משטחים מהטבע ומוטיבים ידניים. בעולם של ריבוי מסכים, כאשר רבות מהחוויות שלנו מוקרנות ואינן מוחשיות, מתעוררת מחדש המשיכה לטבע, לחוויה, לאקסטרים. כיום, אנו חשופים יותר מתמיד למידע ולהיכרות עם תרבויות מרוחקות. הגלובליזציה פתחה בפנינו את האפשרות להכיר ולהיטמע בחברה אנושית רחבה, אך יחד עם זאת, טשטשה את ההבדלים והיא מאיימת להכניע את התרבויות שלא ייטמעו במכבש הכלכלי. במקביל, תרבות הפנאי והאפשרות לנסוע בעולם, להיחשף למקומות חדשים וללמוד ממנהגיהם של בני אדם בכל קצוות תבל. הטרנד הנפלא של מסעות בעולם, ריבוי האפשרויות לחקור ולגלות עולמות – מושך אותנו לבחור מהעושר הססגוני, האתני והתרבותי, של כל התרבויות והחברות שבעולם. אנו כבר לא אוספים מזכרות קטנות, אלא מפנימים ומאמצים לליבנו את אותם מרכיבים שיהפכו את סביבתנו הביתית לייחודית ולאישית יותר.

צילום: יח"צ

מיתוג מחדש
כחלק נוסף במהפך המיתוגי של נגב, נוצר גם מראה גרפי חדש ורענן המשדר ערכים של חברה הצועדת קדימה ומשדרת אופנתיות וטרנדיות. לצורך כך, נבחרה שפה גראפית נקייה, מינימליסטית ועדכנית ונקבעה הסיסמא 'נגב. מתכון פשוט לעיצוב מושלם'. הלוגו החדש בנוי מאותיות עבריות שהוחלפו לפונט מעודכן שאליו הוצמד סמליל פשוט אך מתוחכם בו בזמן. מחד, נראה הסמליל כמו חלל תלת ממדי המדמה דירה, ומאידך, נוצר טוויסט היוצר צורת לב. החיבור הגראפי שבין ההאדריכלי והרגשי נוצר כמעט במקרה אך הוא זה המאגד בתוכו בדיוק רב את אותם ערכים עליהם נשענת החברה.

השף משה שגב – צילום: רותי דותן

 

חברת "נגב" יוצאת בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של השף משה שגב

נגב בחרה לעלות עם קמפיין פרסומי בכיכובו של השף משה שגב המייצג את ערכיי נגב: מחד : נגישות, ישראליות, גובה העיניים ומאידך, חדשנות ואסתטיקה.

הקמפיין בא להמחיש את העובדה שאם מקבלים מתכון טוב (הלוקים) ורכיבים הנכונים (מוצרים) , משימת עיצוב ושיפוץ הבית הופכת לקלה יותר, נעימה יותר, ונוחה יותר.

השף שגב ממחיש מבחינת "נגב" את ההתייחסות להרכבת עיצוב הבית כהרכבת מתכון. בשיטת 5 הלוקים – מתכון פשוט לעיצוב הבית.