כותרות אחרונות
Search

חברת מינגלינק הצעירה והמתפתחת קיבלה 4 תקציבי שיווק ויח"צ – מזל טוב

חברת מינגלינק הצעירה והמתפתחת קיבלה 4 תקציבי שיווק ויח"צ:  רשת "המדרשה לאופנה" חנות תכשיטי היוקרה JANSAN,  חברת קרדו נציגת NopCommerce Israel, חברת R-Net שותפתה העסקית של מייקרוסופט ישראל

קיץ חם  בחברת מינגלינק והוא מביא איתו 4 תקציבים חדשים לחברה, המצטרפים לרשימה מפוארת של לקוחות ממגוון תחומים.

מינגלינק תעניק ללקוחות החדשים מגוון שירותי מיתוג, ניהול שיווקי ויחסי ציבור, לרבות קידום באמצעות הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד….

 

עבור המדרשה לאופנה ניהלה מינגלינק מהלך של מיתוג מחדש בכל ערוצי השיווק של הרשת לרבות רתימת אפליקציית הווטסאפ לטובת יצירת תוכן אותנטי לתפעול ערוצי המדיה השונים.

עבור חנות התכשיטים הצעירה JANSAN אשר מביאה בשורה צרכנית לקהל הישראלי, מינגלינק משיקה את חנות האון ליין של המותג בהשקעה של עשרות אלפי שקלים ומפיקה אירוע השקה נוצץ. לשם כך, מינגלינק חברה לשת"פ ייחודי עם "קימחי תאורה" אשר יארחו את מיטב הבלוגריות בתחום האופנה באירוע ההשקה של מותג תכשיטי היוקרה JANSAN. החיבור בין שני המותגים נולד מתוך הצורך להנגיש את תכשיטי היוקרה ותאורות מעוצבות גם למעמד הביניים ולהעניק מגוון של אפשרויות בחירה לקהל הרחב.

רינת בן סימון 1

רינת בן סימון מנכ"לית מינגלינק: "צעד אחר צעד טיפחנו ובנינו מוניטין בעולם הוירטואלי, באמצעות הידע והמקצועיות שרכשנו עם השנים. כיום החברה עולה שלב ומצרפת לקוחות מכובדים אשר רוצים לבסס את נוכחותם בערוצים הדיגיטליים ולהפוך למותגים מובילים בתחומם.

עבור חברות קרדו ו- R-NET מינגלינק תנהל את פעילות שיווק האון ליין השוטפת הכוללת רשתות חברתיות ובלוגים מקצועיים".

מינגלינק הוקמה לפני כשנתיים ע"י רינת בן סימון, מנהלת שיווק ומומחית לכתיבת תוכן שיווקי, בעלת ניסיון מעשי של כ- 10 שנים בתחום ניהול פרויקטים, הסברה ודוברות. בוגרת לימודי תקשורת ומנהל עסקים ובעלת מגוון תעודות מקצועיות בתחום שיווק האון ליין. החברה מספקת סל פתרונות מקיף לשיווק עסקים, הכולל: שיווק, פרסום, יחסי ציבור,  ניו מדיה,  קידום מכירות, כתיבה שיווקית אפקטיבית ועוד. כיום החברה מעניקה את שירותיה לעשרות חברות קטנות ובינוניות ממגוון תחומים.