כותרות אחרונות
Search

חברת "מבושלת" משיקה מארז ארוחת חג פסח לכל המשפחה עד פתח הבית הכולל מבחר מנות חגיגיות

פתרון טעים, קל ונוח לארוחת ליל הסדר

חברת מבושלת משיקה מארז ארוחת חג לכל המשפחה עד פתח הבית הכולל מבחר מנות חגיגיות

השנה לא צריך לטרוח,  חברת מבושלת מציעה מגוון ארוחות חג כשרות, טעימות ומוכנות לחמישה סועדים ומעלה במחירים אטרקטיביים

בכל חג ישנה אותה הדילמה, איפה לאכול את ארוחת החג ומה לבשל בליל הסדר. בתום ההכנות, הניקיונות והסידורים הרבים לקראת החג נפגשים יחדיו כל בני המשפחה לסעודה החגיגית.

mevushelet 2

השנה לא צריך להתלבט, חברת 'מבושלת' מהחברות הגדולות והמוכרות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה, משיקה ארוחת חג פסח במארז לחמישה סועדים המגיעה עם שליח עד פתח הבית. הארוחות הוכנו בהמון אהבה, מחשבה ותוך הקפדה על הפרטים הקטנים בניצוחם של שף החברה ותזונאית. התוצאה הסופית הינה ארוחת חג טעימה, מזינה ובריאוה, במגוון רחב של סגנונות וטעמים הכוללת מנות מסורתיות לצד מנות חדשניות והכל תוך הקפדה מרבית משלבי הבישול וההכנה על אסתטיקה וניקיון, איכות חומרי-הגלם ובקרה על תהליכי הבישול ועד המשלוח עד הבית.

mevushelet 4

השפים של חברת "מבושלת עם המנכ"ל

דורון כהן, סמנכ"ל שיווק "מבושלת" : "אנו שמחים להציג את סדרת הארוחות המוכנות לחג הפסח של חברת 'מבושלת'. צוות מקצועי עמל בהרכבת ארוחת חג חגיגית, טעימה ומזינה לכל בני המשפחה. מאחורי כל מנה הקפדנו על הפרטים הקטנים כגדולים, ממוצרי מזון טריים ואיכותיים ועד למארז נוח ואסתטי. בהזדמנות זאת, חברת 'מבושלת' מאחלת חג שמח לכל עם ישראל".

mevushelet 3

מגוון הארוחות כולל :

  • מרק ירקות וכופתאות עוף

  • מנה ראשונה- גלילות חציל במילוי בשר, פשטידת פטריות

  • 2 מנות דגים – דג נסיכה בנוסח חריימה- מזרחי, פילה סלמון בניחוח ריחן

  • מגוון מנות עיקריות- פרגיות ממולאות בנוסח השף, צלי בקר ברוטב בורגיניון, פילה עוף מוקפץ, בדבש תמרים.

  • מנה עיקרית לילדים- חזה עוף על הגריל ברוטב

  • תוספת לארוחה- תפו"א בעשבי תבלין

  • תבשיל ירקות הגינה

בכל מארז 5 מנות ארוזות המגיעות קפואות ומוכנות לחימום. הארוחות יגיעו עד פתח הבית מספר ימים לפני כניסת החג. השנה החברה משיקה קונספט חדש של מארז אחד הכולל 11 מנות במבחר טעמים אשר נבחרו בקפידה על ידי שף החברה ומתאימים למגוון רחב של סועדים סביב שולחן הסדר.

מחיר מארז ליל הסדר ל-5 סועדים- 799 ₪ כולל מע"מ.

מבצע מיוחד לרוכשים מעל ערכה אחת -5% הנחה מהערכה השנייה ומעלה.

 קבלת הזמנות מתאריך 27/3-  18/4 בלבד, מספר הערכות מוגבל.

 

המחיר כולל משלוח ואספקה עד בית הלקוח

ניתן להזמין דרך אתר החברה www.mevushelet.co.il, או בטלפון –8050*

 

 

חברת מבושלת

טעם, בריאות וחוויה – אלה שלושת התבלינים שעושים את "מבושלת", מהחברות הגדולות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה. החברה מספקת כיום כ- 40,000 מנות כשרות ביום ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ ובעולם. ל"מבושלת" צוות המשלב שף מקצועי, יועץ קולינארי, טכנולוג מזון, ותזונאית הדואגים לכל מנה. מבושלת מספקת ארוחות חמות, מנות מוכנות במגוון סגנונות ולכל מטרה: למקומות עבודה ולמוסדות חינוך, לטיולים בישראל ובחו"ל, לשבתות, לחגים ולאירועים, למשפחות, לילדים ולגיל הזהב.