כותרות אחרונות
Search

חברת לירם מפעילת רשת קדס קידס בישראל קיבלה בלעדיות בהפצת מותג הנעליים הבינלאומי Stride Rite המתמחה בנעלי צעד ראשון

חברת לירם מפעילת רשת קדס קידס בישראל תפיץ בבלעדיות את מותג הנעליים הבינלאומי Stride Rite המתמחה בנעלי צעד ראשון

מותג הנעליים המוביל בארה"ב מגיע לראשונה לישראל וישווק בסניפי קדס קידס, קדס בייבי וחנויות נוספות המתמחות בנעלי ילדים בפריסה ארצית

לראשונה מותג בינלאומי אשר בבעלותו רשת חנויות stand alone בפריסה של כ- 350 חנויות בארה"ב, מגיע לישראל ויימכר ב-15 סניפי קדס קידס, קדס בייבי ובעשרות חנויות נוספות הפרוסות ברחבי ישראל. הזיכיון להפצת המותג בישראל ניתן לחברת "לירם" בעקבות פעילות ענפה ורחבה עם מותג קדס בארץ.

ארז זילברשטיין , מנהל המותג קדס:"מזה זמן רב שאנו מחפשים מותג נעלי צעד ראשון ברמת איכות ובסגנון אופנתי שיתאים לערכי המותג קדס קידס. מדובר בשוק גדול שנשלט ע"י מספר קטן מאוד של שחקנים שיודעים באמת לתת מענה הולם עם מוצר איכותי בנעלי צעד ראשון. היה לנו חשוב להביא בשורה חדשה לשוק בישראל עם מותג שמעבר להיותו שם עולמי במונחים של בריאות כף הרגל, מצהיר כי נעלי צעד ראשון גם יכולות להראות טוב."

kadskid 2

Stride Rite הינו מותג מוביל לנעלי ילדים אשר פועל קרוב ל-100 שנים, המותג דוגל בייצור, פיתוח ועיצוב ברמה גבוהה עם דגש עליון על ההיבט ההתפתחותי והבריאותי של פעוטות ברחבי העולם והוא נמנה ברשימה מצומצמת מאוד של מותגים המאושרים ע"י איגוד בריאות כף הרגל האמריקאי. כעת בפעם הראשונה ישיק המותג את קולקציית הנעליים בשותפות עם חברת לירם בארץ ויעניק פתרונות ייחודיים להורים המודרניים של היום.

kadskid 1

בעזרתם של הורים מנוסים שליוו את תהליך הייצור ודאגו לביטחון והתמיכה לילדיהם פותחו הנעליים המובילות בשוק אשר מצליחות ללוות את הפעוט מצעדיו הראשונים ולעודד את תנועתו הטבעית. בקולקציה נעליים בעלות חלק פנימי רך, סוליות גמישות, חלק חיצוני מעוגל המסייע במניעת מעידות, והן אופנתיות בעיצובן. בנוסף קיים גם קו מוצרים של נעלי צעד שני הניתנות לכיבוס במכונה.

kadskid 3kadskid 4

ניתן להשיג ברשת חנויות קדס קידס, קדס בייבי ובאתר keds.co.il

טווח מידות: 19-25 (צעד שני עד מידה 30)

טווח מחירים: 219.90 ₪ – 259.90 ₪

 חברת לירם, בבעלות משה זילברשטיין, מחזיקה ברשת קדס קידס המונה 65 חנויות ברחבי הארץ, נוסדה בשנת 1981 וכיום היא אחת החברות המובילות בתחום אופנת הילדים והתינוקות בישראל. לאורך שנות פעילותה, צברה חברת לירם מוניטין רב וביססה את מעמדה כחברה המפתחת מותגים בתחום אופנת בגדי הילדים והתינוקות, תוך הקפדה על עיצוב אופנתי באיכות הגבוהה ביותר וחדשנות שיווקית. משנת 1981 החלה החברה לשווק בגדי ילדים תחת שם המותג "לירם" והחל משנת 2002 הינה הזכיינית הבלעדית לשיווק המותג הבינלאומי המצליח, Keds Kids בישראל.

חברת  STRIDE RITE שנוסדה בשנת 1919 משלבת מורשת וידע נרחב כאשר היא מתמקדת במאה שנים האחרונות בנעלי ילדים, ורק בנעלי ילדים. עם ההבנה המודרנית של ההרפתקאות שעוברות על הילד כל יום ובהשראת החיים האמתיים המותג גאה בעשיית נעליים באיכות בלתי מתפשרת. החברה מופעלת ע"י צוות מומחים שהם הורים מסורים לילדים בעצמם. המותג הינו חלק בלתי נפרד מארסנל המותגים של חברתINC  WOLVERINE WORLD WIDE שמחזיקה ב- 13 מותגים בינלאומיים ביניהם KEDS, SAUCONY, HUSH PUPPIES, CAT ועוד.