כותרות אחרונות
Search

חברת חמת (HAMAT) מציגה קולקציה אלגנטית ומוקפדת של ארונות אמבט מעוצבים

יש חיים חדשים בחדר הרחצה

חדרי הרחצה מוסיפים להוות את אחד החללים החשובים בבית, ולא בכדי ניכרת בהם הקפדה רבה על כל פרט ופרט. HARSA, מבית חברת חמת (HAMAT) מציגה קולקציה אלגנטית ומוקפדת של ארונות אמבט מעוצבים בהם ניכרת מחשבה על שלל פרמטרים חשובים-ארגונומיים, פונקציונליים ואסתטיים, והיא עתידה להכניס חיים חדשים לחדר הרחצה. 

 צילומים: מלנית גל

בין אם מדובר בחדר רחצה בסגנון כפרי, מודרני או תעשייתי, קולקציית הארונות עונה על צרכיהם של כולם. הדגמים משלבים בין מגוון חומרים- חלקם צבועים בתנור בצבע אפוקסי במגוון צבעים, בחלקם משולבים אלמנטים מנירוסטה ובאחרים עצים טבעיים כדוגמת פורניר עץ אלון ונוספים. להשלמת המראה לחלק מהדגמים ניתן להוסיף ארונות צד ומראות עטויות מסגרת תואמת. זאת ועוד, מגרות היחידות מאובזרות במנגנון לטריקה רכה

להשלמת החוויה, מציעה HARSA שלל כיורים מעוצבים. בין הדגמים הרבים ניתן למצוא מגוון רחב של מידות וסגנונות בעיצובים עדכניים של כיורי אמבטיה מונחים, תלויים, אינטגרליים (כחלק בלתי נפרד מאורון הרחצה), שולחניים וגם כיורים מיוחדים במידות קטנות המותאמים לחדרי שירותי האורחים. בין הדגמים: כיורים אובליים בקימורים עגולים, כיורים מלבניים שטוחים בסגנון מינימליסטי, כיורים דקים או כיורים מאסיביים ועוד כולם באיכות חומרים עילאית מחומרים עמידים המבטיחים חווית משתמש ידידותית וארוכת טווח.

מחירים מומלצים לצרכן  למידות רוחב של בין 80 ל-100 ס"מ: דגם פרינס החל מ-2700 שח, דגם קווין החל מ-2500 שח ודגם קינג החל מ-3800 שח.

 

להשיג אצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

חברת HARSA- www.harsa.co.il