כותרות אחרונות
Search

חברת הקוסמטיקה המובילה ו"הירוקה" MARY COHR PARIS משיקה את : GLAM PEARL

GLAM PEARL תחליב קסם המעניק אפקט מיידי של עור זוהר כפנינה, רענן, קורן וצעיר
שגרת היומיום של כולנו משפיעה על עור הפנים, גורמים כמו: זיהום אוויר, לכלוך, מצב נפשי של מתח, עייפות ושגרת אכילה לא סדירה, עלולים לגרום למראה עור חסר חיים שסימני העייפות בולטים לעין והזוהר הטבעי של עור הפנים מתפוגג. מותג הקוסמטיקה המקצועית המוביל והירוק  MARY COHR PARIS  משיק כעת את הפתרון המושלם להשגת מראה זוהר בן-רגע, תחליב הזוהר  GLAM PEARL מעניק אפקט מיידי לעור קורן, רענן וצעיר יותר.
glam 2
ILLUMINATING PEARLS
שילוב של שלושה גווני פיגמנטים של אבקת פנינה.
תחליב הזוהר  GLAM PEARL טומן בתוכו את סוד הקסם של "פיגמנט הפנינה", מותג הקוסמטיקה המוביל בתחומו מאריקור פריז עושה לראשונה שימוש בשילוב פיגמנטים של שלושה גווני אבקת פנינים בגוונים שונים הגורמים להארת העור.
w פנינה לבנה הגורמת לאפקט של הארת הפנים בין רגע.
w פנינה אדומה המעניקה מראה עור בריא ורענן.
wפנינה בז' להחזרת זוהר הנעורים.
מחיר לצרכן לאריזה בת 30 מ"ל: 298 שקל

glam 1

הוראות שימוש
יש למרוח את  GLAM PEARL כמגע אחרון מעל מוצרי הטיפוח היומיים. ניתן למריחה בבוקר לאחר יציאה לילית מאוחרת, במהלך היום ולפני יציאה בערב.

MARY COHR PARIS הוא מותג פרימיום מוביל בשוק הקוסמטיקה המקצועית, פרי פיתוח מתקדם של מיטב המומחים והחוקרים, במעבדות המצוידות בטכנולוגיות המשוכללות ביותר בשוק זה. כל מוצרי המותג מורכבים מחומרים פעילים ותמציות צמחים שמקורם בגידולים אורגניים. מארי קור פאריז היא החברה היחידה בעולם בתחום הקוסמטיקה המקצועית שחרטה על דגלה את האג'נדה האקולוגית: ללא ניסויים בבעלי חיים, ללא זיהום ושמירה על סביבה ירוקה.

את   GLAM PEARL ניתן להשיג בכל מרכזי האסתטיקה ואתרי הספא המובחרים והמורשים על יד MARY COHR PARIS

לבירור רשימת המרכזים המורשים ברחבי הארץ יש לפנות לטל' 03-9258885