כותרות אחרונות
Search

חברת המטבחים "79" מציעה מטבחי פרימיום, נמוכים בלפחות- 30% ממחיר השוק עם שיטת שיווק חדשנית

חברת מטבחים חדשנית, שוברת את השוק

מטבחי "79" הנה חברת מטבחים חדשנית המאפשרת הנאה ממטבח מעוצב ואיכותי, בחסכון של לפחות 30% ממחירו של מטבח זהה וכל זאת בליווי צמוד של מעצבים מומחים המגיעים עד לבית הלקוח.

שיטת השיווק החדשנית של החברה מאפשרת לה לחסוך משמעותית בעלות המטבח בלי להתפשר על איכות החומרים ולגלגל את החיסכון אלינו, הצרכנים.  הרעיון העומד מאחורי החברה הוא ויתור על אולמות תצוגה יקרים. במקום זאת, מעצבי החברה מגיעים ישירות לבית הלקוח ומעצבים יחד את המטבחים באמצעות תכנת תלת-מימד מתקדמת ואמצעי המחשה. החברה פועלת בשלוש השנים האחרונות והתקינה כבר מאות מטבחים ברחבי הארץ.

79 2

79 משנה את כללי המשחק בכל הקשור בשיווק ומכירת מטבחי פרימיום מעוצבים:

הקונספט של החברה המחויבת לתקנות "תו אמון הציבור" מאפשר לה להציע ללקוחותיה שני יתרונות עיקריים: 1. מחיר מוזל על עיצוב והתקנת המטבח על-בסיס החסכון של החברה בהוצאות אולם התצוגה (שכירות, ארנונה, חשמל וכיו"ב). 2. עיצוב אישי המותאם לצרכים של כל לקוח באמצעות מעצבת מטבחים הנשלחת מטעם החברה לבית הלקוח.
החברה מבססת את המחיר הנגיש שלה על השיווק הממוקד ועל עלויות הייצור המיידי, ומתחייבת על איכות המוצרים.

בביקור הראשון בבית הלקוח המעצבת מגיעה עם מגוון דוגמאות וצבעים לתכנון המטבח, בדגש על קרמיקה, תאורה, חיפוי הקיר, הנדסת האנוש ועוד. בשלבים הבאים, לאחר אישור תכנית תלת-מימד של המטבח, המעצבת מפקחת על בעלי המקצוע השונים המתקינים את המטבח, תהליך שנמשך בין 45-60 ימים מרגע ההזמנה.
באתר הבית של החברה אפשר ליצור קשר, להתרשם מגלריית הדגמים (כפרי, מודרני, קלאסי ועוד), לקבל הסבר גראפי על הדרך בה החברה מוזילה את העלויות לטובת לקוחותיה ולקרוא חוות דעת של לקוחות.

ב-79 מקפידים לספק את הדגמים הכי עדכניים בשוק ולבחור עבור הצרכן אך ורק חומרים ברמת פרימיום (שיש קיסר, פרזול חברת בלום הבינלאומית ועוד) על מנת לייצר את המטבחים האיכותיים והטובים ביותר, ללא פשרות. החברה מציעה גם מפרט עשיר של אביזרים משלימים למטבח מצויד ומושלם.

79 1

שוק המטבחים בישראל

שוק המטבחים בישראל נאמד בכ-2.5 מיליארד שקלים ונוגע בכ-100,000 בתי אב בכל שנה.

השחקניות הראשיות בשוק נחלקות לשלוש קטגוריות: חברות מטבחים כמו רגבה, דקור וסמל התופסות 40%, מטבחי יבוא כמו איקאה ובולטהאופ התופסים 5% ונגרים פרטיים התופסים 55%.

79 היא קטגוריה חדשה בתוך אלו, יצור כלאיים המשלב מכל העולמות. אפשר לראות שרוב השוק מוחזק בידי נגרים או חברות מטבחים. הרוב המוחלט של הנגרים לא מחזיק אולמות תצוגה ולכן מסוגלים לשמור על רמת מחיר נמוכה. מאידך, חברות המטבחים מחזיקות מערך תפעולי גדול (ויקר) מאוד רק על מנת להדגיש את יכולות העיצוב שלהן. 79 לוקחת את הטוב שבשני העולמות האלו ומחברת אותם יחד. מצד אחד, נושא העיצוב מקבל עדיפות באמצעות מעצבת שמגיעה עד הבית ומצד שני מחיר נמוך שנובע מכוח קניה גדול של חברה ומבנה תפעולי רזה.

חלק גדול מהחלפות או שדרוג מטבחים נובע מאילוץ – מעבר דירה, מטבח ישן – ומייצג צורך בסיסי ואמיתי שכל אדם צריך להתמודד איתו פעמיים או שלוש בתקופת חיים, רכישת מטבח דרך 79 יכולה לתרום לחסכון ניכר בקנייה של משפחה ממוצעת.

אודות המייסדים

היזמים מאחורי החברה הם איתי זילברשמידט ודניאל ששון, שני חברים אשר הכירו במהלך השירות בצנחנים והתחברו לצורך הקמת החברה. זילברשמידט מספר: דניאל מגיע מתחום המטבחים וניהול מערכי ייצור ושיווק במספר חברות מטבחים מובילות. אני מגיע מתחום השיווק באינטרנט בארגונים גדולים. שנינו עזבנו קריירות מבטיחות לטובת הקמת החברה כיוון שהאמנו ברעיון ובשינוי שהוא יכול לחולל. בקיץ 2011 בזמן המחאה החברתית מצאנו את עצמנו מפגינים בשדרת רוטשילד ושואלים 'מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשנות את המצב?' 79 היא התשובה שלנו. החיבור המיוחד בין המומחיויות השונות שלנו איפשר לנו לקחת תחום מסורתי ומיושן ולדחוף אותו קדימה לעידן החדש. גילינו שנוכל לחסוך למשפחה ממוצעת אלפי שקלים ברכישת מטבח חדש, אלפי שקלים שישארו פנויים עבור שאר סל הצריכה המשפחתי. מפה ועד לעזיבת מקומות העבודה הדרך הייתה קצרה וחמושים באמונה יצאנו לדרך חדשה".

דניאל ששון מבעלי 79: "79 מביאה בשורה וחדשנות שיווקית לתחום המטבחים שעובד בשיטה קבועה כבר שנים רבות. מבחינתנו זהו הצעד הבא קדימה עבור חברות המטבחים אשר מאפשר מצד אחד להכיר ולהבין טוב יותר את צרכי הלקוח על ידי ביקור בביתו ומצד שני לחסוך משמעותית במחיר המטבח מבלי לפגוע באיכות חומר הגלם ממנו הוא מיוצר.

ההבטחה שלנו היא לשמור על רמת גימור גבוהה בשילוב עם המותגים המובלים בעולם בתחום הפרזול, הארונות והשיש" החברה מקפידה לבחור אך ורק חומרים ברמת פרימיום כמו שיש קיסר, פרזול חברת בלום הבינלאומית ועוד, על מנת לייצר מטבחים איכותיים וללא פשרות. מעצבי החברה דואגים לחדשנות ועסוקים בפיתוח דגמים חדשים בהשראת תערוכות המטבחים הבין-לאומיות".

משרדי החברה ממוקמים מול קניון איילון ברחוב הירקון 39, בני ברק, בטלפון: 03-6433670 פקס: 03-6433602 דואר אלקטרוני: info@079.co.il וואטסאפ: 053-2779479 זמני פעילות: ימים א-ה, שעות: 9:00-17:00