כותרות אחרונות
Search

חברת האיפור SACARA גאה להשיק: PARTY TIME ליין מוצרים שאף מסיבה אינה שלמה בלעדיהם

יש בעיר מסיבה

חברת האיפור SACARA גאה להשיק:
PARTY TIME ליין מוצרים  שאף מסיבה אינה שלמה בלעדיהם

 

מבין כל חגי ומועדי ישראל חג פורים הוא השמח והצבעוני מכולם. השילוב בין משלוחי המנות הטעימים, הרעשנים שמסתובבים כאילו אין מחר וכמובן התחפושות המושקעות והמקוריות, מחמם את הלב ובעיקר מרחיב את החיוך, בקרב קטנים וגדולים כאחד.

לקראת חודש אדר שממתין לנו מעבר לפינה ומסיבות פורים  הנלוות אליו, משיקה חברת SACARA ליין עשיר של מוצרים מקצועיים ואיכותיים לאיפור הגוף, הפנים והשיער. כל מוצרי הסדרה שפותחו בשיתוף מאפרת הבית של החברה מישל אדרי, מותאמים לאקלים הישראלי, נעימים למגע, אינם מלכלכים, עמידים ביותר וקלים להסרה. פשוט תענוג!

סדרת PARTY TIME מכילה חמישה מוצרים:

  • סט צבעי איפור מטאלי מקצועי לפנים ולגוף

ערכת איפור מקצועית הכוללת שישה גוונים מטאליים טרנדיים  (כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול)לאיפור מקצועי של הפנים והגוף, החל מ"נגיעות" קלות של הגוונים באיפור קיים וכלה ביצירת אפקטים בוהקים ייחודיים.

הוראות שימוש: טובלים במים מכחול מסדרת סט מברשות איפור מקצועי לפנים ולגוף ובוחרים בגוון הרצוי להשגת האפקט המתאים. בסיום השימוש מקפידים על סגירה הרמטית של הערכה למניעת התקשות הצבע.  להסרת הצבע מהעור מומלץ להשתמש במסיר איפור.

הטיפ של מישל:

למראה מבריק במיוחד מומלץ לערבב את הגוון הנבחר

עם מעט פריימר של SACARA .

מחיר: 39.90 שקל

צילום קית גלסמן

  • פלטת שפתונים מקצועית

ערכת שפתונים מקצועית להבלטת, הברקת והעצמת צבע השפתיים. כוללת 12 גוונים מקסימים ביניהם ניוד, סגול, חמרה ואדום ומאפשרת, בשל צורתה הייחודית, ערבוב מושלם של כמה גוונים יחד.

הוראות שימוש: בעזרת מכחול שפתיים מורחים לפי הצורך, ניתן לטפוח בקלילות להשגת מראה עדין יותר.

מחיר: 29.90 שקל

צילום קית גלסמן

  • סט מברשות איפור מקצועי לפנים ולגוף

סט מברשות לעבודה מקצועית, איכותית ומדויקת עם צבעי מים. שש המברשות מגיעות בגדלים משתנים כך שנותנות מענה לעבודה בכל משטח שהוא, מתאימות לשימוש על הפנים והגוף, עשויות שיער סינתטי איכותי וארגונומיות לשימוש.

הוראות שימוש: טובלים במים ובגוון הנבחר ומציירים בחופשיות. לניקוי הצבע מהמברשת- ניתן לשטוף במים או להתיז מעט חומר ממנקה ומחטא המברשות של SACARA .

מחיר: 39.90 שקל

 

צבעי שיער זמניים

צבע שיער שהופך כל ילד ומבוגר-למאושר. מאפשר יצירת פסים צבעוניים זמניים בשיער בגווני אדום, ורוד, ירוק, כחול וסגול, קל לשימוש, יורד בשטיפה במים ומתאים לכל סוגי השיער מחלק ועד למתולתל. מרענן כל תחפושת אבל יכול לתפקד גם כטוויסט מדליק לכאלה שאינם רוצים להתחפש.

מחיר: 17.90 שקל

צילום קית גלסמן

  • פלטת צבעי איפור מקצועית לפנים ולגוף

ערכת איפור מקצועית הכוללת 15 גוונים אופנתיים לאיפור אומנותי של הפנים והגוף, החל מצביעת שטחים גדולים וכלה בקישוטים עדינים ובציורי גוף מדויקים. בזכות הפיגמנטים החדשניים הלוק המתקבל הוא עשיר ורב מימדי במיוחד.

הוראות שימוש: טובלים מכחול מסדרת סט המברשות המקצועי של SACARA במים, בוחרים בגוון הרצוי (או שיוצרים גוון חדש באמצעות ערבוב של כמה צבעים) ומאפרים בחופשיות. בסיום השימוש מקפידים על סגירה הרמטית של הערכה למניעת התקשות הצבע.  להסרת הצבע מהעור ניתן להשתמש במסיר איפור או במים וסבון.

מחיר: 39.90 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

אודות SACARA:

חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ- 46 חנויות.  SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA   משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער  ולציפורניים.