כותרות אחרונות
Search

חברת האופנה הבינ"ל LE COQ SPORTIF בחרה בהוויה התל אביבית כהשראה עיצובית לנעלי הספורט שלהם – (נעלי חומוס, שרוכי פטרוזיליה ונגיעות פפריקה)

נעלי חומוס, שרוכי פטרוזיליה ונגיעות פפריקה

חברת האופנה הבינ"ל LE COQ SPORTIF בחרה בהוויה התל אביבית כהשראה עיצובית ולא רק כי היא הכי טובה לטבעוניים, סקייטרים וחובבי קולינריה ! 

במסגרת שת"פ בינ"ל בין חברת האופנה LE COQ SPORTIF ו Sneakerbox- הישראלית, עוצבו והושקו נעלי סניקרס בהשראת צלחת החומוס הישראלי. נעלי הסניקרס שהושקו לאחרונה ימכרו במהדורה מוגבלת  בארץ וברחבי העולם.

 

  לציון 7 שנים להיווסדה של חנות Sneakerbox יצאה החנות בשת"פ עם חברת האופנה LE COQ SPORTIF במסגרתה עוצבו נעלי סניקרס, על ידי אנשי סניקרבוקס ישראל, בהשראת צלחת החומוס הישראלי. 

SneakerBox & le Coq Sportif נעל חומוס צילום לה קוק ספורטיף צילום עמית ראם

 

המעצב שגיא מאיה קיבל את ההשראה מאחד המאכלים האהובים עליו – החומוס, אשר לדבריו מהווה קלאסיקה של גסטרונומיה ישראלית המהווה חלק מההוויה התל אביבית כמו הבירה הצוננת וחופי הים המרהיבים.

 

הנעל עשויה מחומרים איכותיים בצבעים ומרקמים שונים, בגוונים המותאמים באופן מושלם לגוונים של צלחת חומוס. הצבעים הירוקים האלגנטיים בצבעי הפטרוזיליה, צבעו הבורגונדי של הפפריקה, והפשתן בצבע בז' המזכירה את צבעיו של החומוס עצמו.

אוהד להב מבעלי סניקרבוקס – צילום: רותי דותן

שלושה זוגות שרוכים: ירוק, אוכרה (פיגמנט צהוב) ובורגנדי מציעים שלוש אפשרויות של שילוב. שלושת הצבעים האלו גם מופיעים בחלקה הקדמי של הנעל, על לשונית הנעל כמו גם על הקופסה ועל תיק הבד המגן על הנעליים.

צילום: רותי דותן

על הנעל מתנוססים שני לוגואים: כאשר הכנפיים של Sneakerbox מופיעות משני צידי המשולש של LE COQ SPORTIF.

מחיר: 650 ₪

להשיג ב- Sneakerbox, בן יהודה 225, תל אביב

צילום: רותי דותן

צילום: רותי דותן

סניקרבוקרס היא חנות המאגדת שלל נעלי סניקרס במהדורות מוגבלות של מותגים מובילים ובהם נייקי, אדידס, פומה ועוד. אחוז גדול מהנעליים נמכר בבלעדיות והאפקט הנוצר הוא חנות בוטיק ייחודית למשוגעים לדבר המזוהים בעולם כ-sneakers addicts , כאלו שמוכנים לעשות הכל על מנת להשיג את הדגם האחרון שעתיד לצאת לשוק.

 

החנות ממוקמת בבן יהודה 225 והיא מגנטת אליה אוהדים מושבעים. בהזדמנויות של חדירה לשוק בהשקות מיוחדות וחנויות פופאפ, ניתן לאתר אותם כשהם יוצרים תור ארוך מחוץ לחנות בהמתנה לאפשרות שהם יהיו בין הראשונים  לרכוש את הדגמים החדשים.

 

החנות הוקמה לפני כ- 7 שנים על ידי אוהד להב, שבאמתחתו ניסון עשיר בניהול חנויות ספורט ואופנה בארץ ובעולם.