כותרות אחרונות
Search

חברת גטר החלה לשווק את מצלמות האבטחה של חברת Canon

חברת גטר החלה לשווק את מצלמות אבטחה של חברת Canon עם יכולות אנליטיקה מתקדמות

חברת גטר, החלה לשווק את מצלמות האבטחה של חברת קנון (Canon) היפנית, המתמחה בפתרונות הדמיה, צילום ודפוס. ליין מוצרים זה יתווסף לליין המוצרים של קנון, אותם כבר משווקת גטר בניהם: סורקים, מצלמות, מכונות דפוס בפורמט רחב ומכונות דפוס תעשייתיות.

מצלמות האבטחה תוצרת Canon הינן מהמובילות בעולם ומספקות יכולות ניתוח וידיאו מתקדמות בסביבות בהן נדרשת רמת אבטחה מוגברת. מצלמות הרשת (IP) מותאמות לסביבה פנימית וחיצונית וכוללות פטנטים בלעדיים מבית Canon ובעיקר את העדשה המבוקשת מתוצרתה.
המצלמות כוללות כלי אנליטיקה לניתוח של המידע בזמן אמת ונתמכות על-ידי מגוון תוכנות ניהול מתקדמות חיצוניות אחרות.

canon 2

במגוון מצלמות IP של קנון זווית הצילום רחבה ביותר (מעל 110 מעלות) דבר המאפשר חיסכון במספר המצלמות שיש להציב כדי לכסות את האזורים המבוקשים. לסדרת המצלמות החדשה מעבד כפול DiGic Net II ו-DiGic DV III המוכרים לחובבי הצילום המקצועי.

 ליין המצלמות הרחב מתמודד בהצלחה עם סביבות חשוכות גם ללא שימוש באינפרה אדום. המצלמות מותאמות בין היתר לשימוש במקומות בעייתיים ומורכבים  כגון: ניהול תנועה, מעקב במקומות עירוניים, תחבורה, קמעונות, לוגיסטיקה ומפעלי ייצור ועוד.

 

Canon 1

אור יצהר, מנהל תחום תקשורת בגטר:"הצמיחה העולמית במכירות מצלמות האבטחה IP ניכרת גם בישראל, Canon ביצעה לאחרונה כמה רכישות בתחום והיא מתכוונת להיות מובילת שוק בעתיד הקרוב, אנו שמחים על הבחירה של Canon בגטר שתשלים את קו מוצרינו לפרויקטים בתחום עיר בטוחה, בתי מלון, מרכזים לוגיסטים ועוד. בגטר מחלקה מקצועית שתעניק לשותפים כלים לפתרונות אבטחה. טוב מראה עיניים".

Canon סימנה את עולם האבטחה ורכשה לאחרונה את Axis עם נתח המכירות המוביל בעולם של למעלה מ-30% וכן את Milestone המציעה את מערכתה- VMS הפופולרית לניהול ואנליטיקה.

מצלמות ה-IP של Canon תוצגנה באירוע תקשורת לשותפים עסקיים, של חברת גטר, אירוע חשיפה יוקרתי שבו יוצגו החידושים והעדכונים בעולם התקשורת האלחוטית. האירוע יתקיים ב-3 בספטמבר 2015,  במתחם VIP, יס פלאנט ראשון לציון. האירוע יערך בהשתתפות אורחים מחו"ל ויוצגו בו פתרונות ממיטב הטכנולוגיות המובילות