כותרות אחרונות
Search

חברת "גורי" ממשיכה להרחיב את מותג GFREE ומשיקה מוצרים חדשים בקטגוריית הפסטות

חברת "גורי" ממשיכה להרחיב  את מותג GFREE  ומשיקה מוצרים חדשים בקטגוריית הפסטות

חברת גורי משיקה מוצרים חדשים של מותג המוצרים ללא גלוטן GFREE  לקראת פסח 2018 ומציעה מוצרים חדשים בסדרת הפסטות : רביולי, ניוקי ופסטה ברוטב עגבניות כשר לפסח

GFREE הינו מותג באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם, לצד מחירים אטרקטיביים מאלו הקיימים בשוק המותג כולל מוצרי מזון קפואים, מוצרי מזון יבשים וחטיפים נטולי גלוטן. המוצרים החדשים מצטרפים למגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן ומוצרים כשרים לפסח תחת המותג.

 

סדרת המוצרים החדשה :

רביולי קפוא בטעמים שונים (בטטה,תפו"א ובצל,תרד ובצל)  ללא גלוטן

מחיר מומלץ לצרכן 19.90-24.90 ₪

צילום: יח"צ

 

ניוקי קפוא ללא גלוטן

מחיר מומלץ לצרכן : 10.90-12.90 ₪

 

צילום: יח"צ

פסטה קפואה ברוטב עגבניות  ללא גלוטן – פסטה ברוטב עגבניות מוכנה לימום והגשה

מחיר מומלץ לצרכן : 19.90-24.90 ₪

 

מוצרים ללא גלוטן הפכו בשנים האחרונות למוצרים מבוקשים ביותר כחלק מטרנד בריאותי-אופנתי וזאת בנוסף לצורך המובהק של חולי הצליאק אשר אינם יכולים לעכל את הגלוטן כלל, כמו גם הרגישים ואלו הנמנעים כחלק משמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. לפי הערכות בשוק, כל אלה יחדיו מהווים כ – 5% מכלל האוכלוסייה בישראל.

צילום: יח"צ

בישראל יש 16-32 אלף חולי צליאק מאובחנים, לפי משרד הבריאות. הפער בין סל מוצרים רגיל לסל ללא גלוטן הוא כ-2,880 שקל בשנה. גובה הפער לכלל החולים נע בין 6.46 מיליון שקל ל-93 מיליון שקל בשנה.

 

לפי הערכות, היקף שוק המוצרים ללא גלוטן בעולם ב-2015 היה 4.63 מיליארד דולר, והוא צפוי להגיע ב-2021 ל-7.27 מיליארד דולר. בארה"ב היקף השוק כ-1.77 מיליארד דולר – גידול של 59% מ-2009. בגרמניה היקפו 430 מיליון דולר – גידול של 54% מ-2009.

צילום: יח"צ

שוק המוצרים ללא גלוטן גדל בישראל ב-55% ב-3 שנים. הוא הוערך ב-2015 ב-90 מיליון שקל, ולפי סטורנקסט יש גידול של מעל 20% בשנה. 4 פלחים מהווים מעל 50% מהקטגוריה ונמצאים בגידול: דגנים, לחמים ומאפים, פסטה ואטריות, וחטיפים, ו-21% נמצאים במקררים ובמזון קפוא.

 

מגוון המוצרים הכשרים לפסח כולל- לחמניות סנדויץ והמבורגר, באגטים, פיצות, פסטות, רטבי פטה, פתיתים, דגני בוקר במילוי שוקולד ואגוזים, מבחר עוגיות, קמח רב תכליתי, קמח תופח ומגוון תערובות קמח ייעודיות להכנת מאפים שונים, פנקייק ועוגיות.

צילום: יח"צ

כל מוצרי GFREE מיוצרים במפעלים העומדים בסטנדרטים מחמירים של ייצור מזון ללא גלוטן, אשר מחזיקים בתקני איכות ופיקוח מובילים כגון ISO 9000, תקן GMP (תנאי ייצור נאותים) של משרד הבריאות ובעלי כשרות. 

 

את מוצרי GFREE  ניתן להשיג ברשתות רמי לוי, יינות ביתן, יוחננוף, ויקטורי, חצי חינם, טיב טעם, עדן טבע מרקט, מחסני השוק, מרכז ירכא, פוליצר, קואופ שופ, שוק העיר, חביב, שופרסל ומגוון חנויות ובתי טבע נבחרים

צילום: יח"צ

על גורי

גורי בע"מ הינה אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון שקל בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראלים ובינלאומיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון אמריקה.

 

בין המותגים המובילים שהחברה מפיצה ומשווקת: מוצרי היגיינת הפה של GSK הכוללים את סנסודין, פורודונטקס, אקווה פרש וקורגה, , אוליביה, תבואות, חמצוצים, ריינולדס, , סוד, פרסיל, סומאט, סטייל ארומתרפי ועוד.