כותרות אחרונות
Search

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ משיקה ליום האהבה את "Only You" סדרת בשמים וטיפוח

פאשניסטה! יום האהבה it's all about you. או יותר נכון – ONLY YOU! 

את הולכת להתאהב מחדש עם סדרת הבשמים והטיפוח ONLY YOU  מבית חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ

Only You זו סדרת בשמים וטיפוח שיגרמו לכולם להתאהב בך וזה בדיוק מה שבחורה צריכה ביום האהבה.

צילום: יח"צ

אוהבת לקבל מתנות? תני רמז קטן לבויפרנד שלך, כדי שהשנה יקנה לך ליום האהבה את אחד הבשמים הכי נכונים שיש – הבשמים של ONLY YOU. בא לך לפרגן ל-BFF שלך(החברה הכי טובה שלך) עם מתנה שתראה לה עד כמה את אוהבת אותה? קני לה קרם לחות מבושם של ONLY YOU וכמובן אל תשכחי למרוח גם לעצמך, הרי אתן תמיד חולקות בהכל. 

צילום: יח"צ

רוצה להפיץ את האהבה? אין כמו לאהוב ולהיות נאהבת כשיש לך ניחוח של בושם מעולה. רוצה שנגלה לך עוד סוד? גם אם את כרגע סולו, הבשמים של ONLY YOU  ימשכו את הבחורים עם הכי הרבה SWAG שיש, ככה שיום האהבה הזה הולך להיות לגמרי מוש…..אז תכנסי למוד ולקצב. ג'ויה קולקשיין מגיעה אלייך באווירה טובה, עם בשמים וקרמים שיגרמו לכולם להבין מי הכי שווה שיש – ONLY YOU!

צילום: יח"צ

מוצרי ג'ויה קולקשיין משווקים בחנויות נבחרות.

 רקע:
חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה  בע"מ, נוסדה  בשנת 2,000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון. השניים צמחו מתוך עולם הקוסמטיקה, היופי והטיפוח והקימו את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות והובלה בתחום הקוסמטיקה.

כיום, חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. החברה פועלת בישראל כ- 16 שנים ומייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מפעל ייצור אופטימלי באיכותו ויכולותיו, העומד בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

לינקים חשובים:

http://joyacollection.co.il/hebrew—–Marketing_content.html

http://joya-pro.co.il/hebrew—–Wrote_about_us.html