כותרות אחרונות
Search

חברת "אקספוז" מרכזת עבורך את ששת הדיברות לקניית בגד ים – צילום: אלכס ליפקין

ששת הדיברות לקניית בגד ים

קניית בגד ים, לא אחת, מהווה אצל נשים רבות הסתייגות קלה, שכן מדובר בביגוד המינימאלי ביותר שתדרשי להיראות בו בציבור. לא תמיד אנחנו מתאימות את הבגד ים למבנה הגוף שלנו, מכורח היכנעות להיצע הגדול והלא סביר שהשוק מציע.

 

הצבעים, הגזרות החדשות, הטרנדים החמים והטקסטורות מזמן הפכו את הקנייה למורכבת יותר ומבלבלת הרבה יותר. ממחקרים נמצא כי כל אישה ישראלית רוכשת בממוצע 2 בגדי ים במהלך הקיץ וכ-30% מהן נהנות אפילו מבגד ים שלישי.

 

לכן, סופה של בחירת בגד ים במחשבה מעמיקה תחילה. אי שם בחנות בגדי הים מסתתר אחד שמתאים לך כמו כפפה. בדרך אל האחד והיחיד – או אל השניים.

צילום: אלכס ליפקין

חברת "אקספוז" מרכזת עבורך את ששת הדיברות לקניית בגד ים

1.שלם או בקיני- קבלי החלטה בטרם הגעתך לחנות. מי שנוהגת ללכת בכל קיץ עם בגד ים בקיני, ככל הנראה ייקח לה זמן להתרגל לאחד שלם על אף שהפך לעניין של טרנד ומזמן לא נחלתן של הנשים המלאות בלבד.  לכן, אם החלטת שאת מגיעה בכדי לרכוש לך אחד שלם- זה יקל על ייסורי המצפון שעלולים לבוא לאחר הקנייה, אם היית מסייגת על כך קודם.

3. זהירות, בגד ים שקוף!- אף אחת לא רוצה להיות השעיר לעזאזל שייצא מהמים ושחוף שלם ינקר את עיניו לכיווניו- ולא מהסיבות הנכונות. תופעה שכיחה בקרב בגדי הים הזולים (לרוב) הוא היעדר בטנה לבגד ים. הזול הוא לפעמים היקר!. חשוב לבדוק את איכות הבטנה ואם היא מצניעה את האזורים הרגישים.

4. הכירי במבנה גופך- אין זה בושה לדעת מה הן מגרעותיך ומה הן החלקים החזקים בגופך. דעי להבליט את מה שנכון. לדוגמא: לבעלות חזה גדול , מומלץ להימנע מבגדי ים עם קשירה כרוכה סביב הצוואר ולרכוש בגד ים עם מבנה כשל חזייה. שכן המראה של "קולר", יכול לייצר אשליה של מראה כפוף ולא מחמיא. לבעלות רגליים רזות אך בטן יחסית מלאה, מומלץ לרכוש בגד ים שלם עם פתחים עמוקים ומפתח הירך- סגנון 'משמר המפרץ' על מנת להדגיש את האורך של הרגל על פני התבייתות במרכז הבטן.

4.הקפידי על שטיפה נכונה- שטיפה היא הגורם העיקרי שיכול להוביל להרס של בגד ים. מומלץ לשטוף את בגד הים במים קרים, ללא השרייה, וסבון ידיים מתאים. הימנעי בכל תוקף מייבוש על חבל בחוץ בשמש או להכניס אותו לסיבוב במייבש.

5. גוון בגד הים- נכון שהשאיפה של רוב הבנות הוא להתחיל את הקיץ שזופות מבלי להתאמץ יותר מידי. אבל עד שנגיע לצבע הנכסף- מומלץ להכיר כי גוונים בהירים יכירו לכהות עור מלכתחילה, ואילו הכהים יתאימו לבעלות העור הבהיר.

6. טרנדיות- כדי לא ליפול ברשת ה"טרנדים" , מוטב לרכוש בגד ים אחד בייסיק , עם צבע חלק, אחיד ומנצח. כך, תבטחי לעצמך בגד ים פרקטי מבלי להיקלע ל"טעות מצב הרוח" שנקלעת אליו ביום הקנייה. כמה פעמים קרה שעמדת מול הראי בחנות וחשבת לעצמך כמה יפה הבגד אותו מדדת ושבוע לאחר מכן תהית "מה חשבתי לעצמי שקניתי כזה הדפס"?

 

חברת אקספוז מציעה מגוון רחב של בגדי ים  בקיני ושלמים במגוון גזרות והדפסים.

טווח המחירים: 250 ₪ – 490 ₪

ניתן להשיג ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן, H&O, בוניטה, את,  אפרודיטה, פלפל, רשת אקספוז, פיתויים  וברשתות המובחרות