כותרות אחרונות
Search

חברת אינטרסן משיקה מדליק פחמים אקולוגי EasyLight

חברת אינטרסן משיקה מדליק פחמים אקולוגי EasyLight להדלקה מהירה, נוחה וידידותית לסביבה של מנגלים

חברת אינטרסן משיקה לרגל פתיחת עונת הקיץ ותקופת הטיולים, מדליק פחמים אקולוגי חדשני EasyLight (איזילייט), חומר מצית פחמים ועץ להדלקה מהירה, נוחה וידידותית לסביבה של מנגלים.

מדליק הפחמים האקולוגי של איזילייט הינו האמצעי האולטימטיבי להדלקת אש בעת בילוי בטבע, תוך כדי שמירה עליו. בין אם מעוניינים לעשות על האש עם משפחה וחברים או לצאת למחנאות, איזילייט הוא הפיתרון שיספק אווירה מדליקה במינימום זמן ומאמץ. מדליק הפחמים האקולוגי עשוי מסיבי עץ הטבולים בשמן צמחי, חומרים טבעיים ההופכים אותו לידידותי במיוחד לסביבה. המדליק חסכוני יעיל וקל לשימוש, לא נדרש נייר או כל חומר עזר אחר להדלקת אש. מארז איזילייט מכיל 32 יחידות של חומר מצית פחמים ועץ.

חברת אינטרסן בע"מ קיימת מזה כ-25 שנה החל משנת 1986, הינה אחת החברות הגדולות והמובילות ליבוא ושיווק מוצרי צריכה למשק הבית ומוסדות בשוק הישראלי. את תחילת דרכה החלה אינטרסן בע"מ עם מוצרי תינוקות ובמשך השנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה לתחומים נוספים כגון היגיינה ותמרוקים, מזון ומשקאות, ספוגים ומקרצפים, מוצרים חד פעמיים לבית, מוצרים פארה רפואיים, חומרי ניקוי ומוצרים שונים אחרים.

מחיר לצרכן:  8.90 ₪

easylight 1

צילום אפרת אשל