כותרות אחרונות
Search

חברת "אורקל" השיקה בישראל את הדור הבא של טכנולוגיית הענן שלה

חברת "אורקל" השיקה בישראל את הדור הבא של טכנולוגיית הענן שלה

באירוע חגיגי ורב משתתפים השיקה חברת אורקל בישראל את הדור הבא של טכנולוגיית הענן שלה. זו היתה סיבה מספיק טובה לשני בכירים מאורקל העולמית להגיע במיוחד לישראל להשקה. אנדרו סאתרלנד, סגן נשיא בכיר לאזור אירופה, מזה"ת אפריקה ואסיה, ורג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר האחראי לתוכנית האקסלרטורים בענן העולמית של אורקל, שהושקה לאחרונה בישראל, הרצו בכנס, שהציג את כל הבאזז וורדס הכי חמים של התעשייה. "רבים ממובילי הכלכלה הדיגיטלית הגלובלית נמצאים פה בישראל, וזו אחת הסיבות שאני ורג'י כאן", אמר סאתרלנד.

אחת האטרקציות בכנס הייתה משחק מרוץ מכוניות חכם, שהצליח להדגים בשטח איך טכנולוגיית ענן מעבירה משחק וידאו וירטואלי לעולם האמיתי. מנהלים מתעשיית ההייטק והמחשוב שיחקו וחזרו לרגע לימי ילדותם, אבל הרבה יותר דיגיטלית הפעם.

בכירי חברת Payoneer וחברת Infinidat הישראליות, שתיהן בעלות פעילות גלובלית, סיפרו לקהל על ניסיונם המוצלח בפתרונות הענן של אורקל, שמסייעים להם להמשיך בצמיחה מהירה בשוק העולמי. עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, שאירח את האירוע, פתח את האירוע ואמר: "למרות שהיום רשמית זהו היום הראשון של האביב, סידרנו לכם יום מעונן". עוד הבטיח נבון לקהל, שהם עוד ישמעו רבות על פתרונות הענן של אורקל בתחומים כמו מובייל, IOT, צ'טבוטים ביג דאטה ועוד.

מימין לשמאל: עוזי נבון- מנכ"ל אורקל ישראל, אנדרו סאתרלנד- סגן נשיא בכיר אורקל, אילן שפיגלמן- סמנכ"ל שיווק אורקל ישראל ורג'י ברדפורד-סגן נשיא בכיר ואחראי תוכנית אקסלרטורים מאורקל – צלם: רן בירן