כותרות אחרונות
Search

חברת"גיגמון" מכריזה על הרחבה משמעותית של פתרון ה- SSL Visibility

חברת "גיגמון" משיקה פתרון מתקדם לפענוח תעבורה מוצפנת

חברת"גיגמון", מובילה עולמית בפתרונות נראות ברשת, מכריזה על הרחבה משמעותית של פתרון ה- SSL Visibility עם יכולות חדשות, המאפשרות לה לפתוח תעבורה מוצפנת, תוך שמירה על דרישת פרטיות של הנתונים וציות לרגולציה.

יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי בגיגמון: "יכולת פענוח לתעבורת SSL מרחיבה את היתרונות של פלטפורמת נראות הרשת המלאה של גיגמון"……"כמות המידע המוצפן ברשתות התקשורת גדלה באופן משמעותי וארגונים רבים חשופים לאיומי אבטחת מידע שלא הכירו בעבר. השירות החדש שאנו מציעים קיים בתוך הפלטפורמה, ובזכותו ארגונים יכולים ליצור 'אזור פיענוח' מרוכז שיאפשר לכלי הסייבר לראות ולנטר בקלות את היקפי המידע המוצפנים ללא שינויי ארכיטקטורה".

בעזרת פתרון SSL המורחב, גיגמון עוזרת לחשוף איומים זדוניים העלולים לפגוע באבטחת הארגונים. הפתרון החדש עונה על האתגרים עמם מתמודדים צוותי אבטחת מידע ורשת. רוב כלי האבטחה אינם מיועדים לזהות ולקודד היקפים גדולים של תנועה מוצפנת. עם זאת, כלים שכן מאפשרים יכולת זו מגיעים לקצה גבול היכולת מכדי לאפשר קידוד SSL והתוצאה הופכת למורכבת, איטית ויקרה. אם בעבר היה צורך בשילוב חברות חיצוניות כדי לפתור בעיה זו, הפתרון של גיגמון מאפשר כיום לטפל בנושא באופן מקיף ומרכזי עם ביצועים יוצאי דופן.

יוסי עטיה, מנהל צוות הנדסה אזורי בגיגמון – צילום: יח,צ

ככל שרשתות התקשורת הופכות למהירות יותר ומחברות בין יותר סוגים של מכשירי קצה וצמתים, כך גדל הקושי לנטר אותן, הן בהיבט אבטחת האיכות והן בהיבט אבטחת המידע. גיגמון מספקת שורה של כלי "נראות" (Visibility) אל הרשת. העלות של ניטור כלל מקורות המידע היא גבוהה עד בלתי אפשרית ובנוסף לכך גם מאוד מורכבת. שילוב הפתרונות של גיגמון בפרויקטים של אבטחת מידע וניטור רשתות התקשורת מביא לחסכון דרמטי בהיקף הכספי, מפשט את ההטמעה ומייעל את המערך כולו.

חברת גיגמון, היא מובילת שוק עולמית בתחומה, עם קצב גידול מרשים של 45% בשנים האחרונות ונתוני מכירות X3 מהמתחרה הקרובה ביותר. בשנתיים האחרונות בלבד השיקה החברה יותר מ -300 תכונות חדשות המתורגמות לערך מידי עבור לקוחותינו. בחברה מועסקים למעלה מ- 700 עובדים והיא עברה התרחבות גם בישראל.

לפרטים נוספים: https://www.gigamon.com/products/technology/ssl-tls-decryption