כותרות אחרונות
Search

ורדינון תשתף פעולה עם המעצב מעוז דאהן במסגרת שבוע האופנה….

'ורדינון' המובילה בתחום הטקסטיל מודיעה על שיתוף פעולה מסקרן וחדשני שיתקיים לראשונה במסגרת "שבוע האופנה גינדי תל אביב" יחד עם המעצב הצעיר והמוביל מעוז דהאן

ורדינון תשתף פעולה לראשונה עם המעצב מעוז דהאן לרגל אירועי "שבוע האופנה גינדי תל אביב".

במסגרת שיתוף פעולה יצירתי זה, ניתן יהיה להתרשם משלושה מעילים גדולים ודומיננטיים, בגזרת אובר סייז, שיוצרו במיוחד לרגל התצוגה בטכניקת פיתוח מתוחכמת. המעילים ישלבו חיתוכי בד ורוכסנים, היוצרים פרשנות מובהקת של המעצב. המעילים יוצגו בשלושה צבעים: ורוד, שחור וכתום.

 

עיצוב דגמים אלו, הנם אינטרפרטציה של המעצב לשמיכת אולטרה לייט – כאשר "ורדינון", הינה הראשונה והבלעדית בענף שייצרה שמיכה מיוחדת כזו בארץ, רכה מאוד ומפנקת בעלת 40% פלומה טבעית המתקפלת לתוך תיק ומתאימה במיוחד לנסיעות, טיולים, אירוח בבית, לחיילים ולהתכרבלות מול הטלוויזיה.

maoz 1

מעוז דהאן: "החלום על הקולקציה נולד מהרצון שלי כיוצר  ומעצב להשתמש בחומרים שבדרך כלל איני נוהג לעשות בהם שימוש בגלל האילוץ של העונתיות החמה והלחה האופיינית לישראל. בחרתי להיצמד לבדים המאפיינים את החורף האירופאי שלאו דווקא תואמים לשוק המקומי אליו אני פונה ביום יום ,מכיוון שאני מעוניין להיכנס לשעריו של העולם הגדול אליו אני מרגיש שייך בנפש העיצובית שלי , אני מאוד מקווה שהקולקציה הזו תגרום לכך".

מעוז דהאן השתמש בחומר הגלם של השמיכה בשלל צבעיה ( שחור, כתום, כחול וורוד), ויצר פרשנות אישית משלו ומתוחכמת המתכתבת עם דגמי הקולקציה.

אוסנת רוזנברג מנכ"לית ורדינון: "אנו מלאי התרגשות משיתוף הפעולה הייחודי עם המעצב מעוז דהאן. מעוז , מעצב צעיר ומצליח שמייצג עבורנו את כל מה שאנחנו מאמינים בו : הוא מעז , אוהב לצאת מהקופסא, משתמש בהשראות ליצירותיו וכמובן עושה שימוש בחומרים לא קונבנציונליים- מה שהוליד את החיבור הטבעי והמוצלח עם שמיכות האולטרלייט הבלעדיות לנו בארץ ".

vardinon 1

: שירה רז