כותרות אחרונות
Search

התאגיד הדרום קוריאני "MOVON" בפניה ליצרניות האוטובוסים בישראל להתקין מערכות למניעת תאונות דרכים באוטובוסים !

התאגיד הדרום קוריאני "MOVON" בפניה ליצרניות האוטובוסים בישראל להתקין מערכות למניעת תאונות דרכים באוטובוסים !

הקונצרן הדרום קוריאני ""MOVON חתם הסכם עם חברת XIAMEN KING LONG UNITED אחת מ-5 יצרניות האוטובוסים הגדולות בסין להתקנת מערכות בטיחות ומערכות למניעת תאונות דרכים בכל האוטובוסים שהחברה מייצרת בקן היצור

 

חב'  "OEM XIAMEN KING LONG UNITED" מייצרת כ- 32,000 אוטובוסים בשנה מתוכם 10,000 אוטובוסים לייצוא לכ- 120 מדינות בעולם

 

חב' "א.ד.י מערכות" נציגת תאגיד "MOVON" בישראל ובאירופה תציע גם ליצרניות אוטובוסים ישראליות לשלב את מערכות MOVON ומערכות בטיחות באוטובוסים המיוצרים בתעשייה הישראלית

 

התאגיד הדרום קוריאני "MOVON" המשווק את מערכות MOVON- למניעת תאונות דרכים, חתם בימים אלו הסכם עם חברת האוטובוסים XIAMEN KING LONG UNITED אחת עם אחת מ-5 יצרניות האוטובוסים הגדולות בסין להתקנת מערכות בטיחות למניעת תאונות דרכים-    באוטובוסים המיוצרים ע"י החברה בקו היצור.

 

חתימת ההסכם עם תאגיד MOVON היא חלק מהתארגנות של חברות האוטובוסים בסין לקראת תקנת בטיחות חדשה של משרד התחבורה בסין שהחל מאפריל 2018 יש להתקין מערכות בטיחות למניעת תאונות דרכים באוטובוסים שאורכם למעלה מ-9 מטר.

 

חב' "OEM XIAMEN KING LONG"  היא כאמור אחת מ- 5 יצרניות האוטובוסים הגדולות בסין (בסין יש למעלה מ- 30 יצרניות אוטובוסים), החברה מייצרת מדי שנה כ- 32,000 אוטובוסים. ארוכים, בינוניים ואוטובוסים עירוניים. מתוכם כ- 10,000 אוטובוסים המיועדים ליצוא לכ- 120 מדינות באירופה, דרום אמריקה, המזרח הרחוק ועוד..

מחב' "movon"  נמסר: שהחתימה עם חברת KING LONG ועם חברת Geely Motors  יצרנית מכוניות חשמליות מסין באה לאחר שנים בהם תאגיד MOVON  מתקין מערכות  בקו הייצור של משאיות של חב' "TATA " . מר ס G.H Cho סמנכ"ל בכיר בתאגיד MOVON הוסיף כי החברה מתכננת בשנה הקרובה כניסה לפעילות של התקנת מערכות בטיחות בקוי הייצור של חברות רכב באסיה ובצפון אמריקה.

 

מוטי קוסובסקי מנהל פעילות MOVON בחברת א.ד.י מערכות מבקש להוסיף כי הסכם זה מהווה נדבך נוסף להוכחת אמינותה ואיכותה של מערכת הבטיחות של MOVON שהולכת וכובשת שווקים חדשים.

 

חב' "א.ד.י מערכות" נציגת תאגיד "MOVON" בישראל ובאירופה תציע גם ליצרניות אוטובוסים ישראליות לשלב את מערכות MOVON ומערכות בטיחות באוטובוסים המיוצרים בתעשייה הישראלית.

 

מערכת MOVON הינה מערכת בטיחות לרכב בטכנולוגיה מתקדמת המסייעת במניעת תאונות דרכים.