כותרות אחרונות
Search

השקת יינות וחגיגת טרום שבועות ביקב אמפורה

השקת יינות וחגיגת טרום שבועות ביקב אמפורה

השקת יינות חדשים, גבינות מחלבה ואוכל איטלקי, מוזיקה חיה והרבה יין משובח, בחצר היקב הפורחת

שישי 3 ביוני, 11:00-15:00

ביום שישי ה 3.6 תיערך ביקב אמפורה חגיגה כפולה: השקת יינות חדשים: שרדונה 2015 ובלאן דה נואר 2015 ההולמים את הקיץ הישראלי,  וכן חגיגת טרום שבועות עם הרבה גבינות, פירות אורגנים ופיצות. אל מרכז המבקרים של היקב, הממוקם בחוות מקורה שבכרם מהר"ל ובחצר היקב הקסומה,המוקפת בגפנים ופרחים, מוזמנים כל מי שרוצה לחגוג את שבועות עם אוכל טוב ויין משובח.

ampora 3

ביקב יושקו שני יינות חדשים:

בלאן דה נואר 2015 – יין שהוא בחצי הדרך בין לבן לרוזה, מיוצר מענבים אדומים בלבד:  קברנה סוביניון, מרלו ומעט קברנה פרנק. השרייה מינימאלית של הקליפות עם הנוזל מוסיפה ליין עומק ונוכחות. זהו יין רך, מלא פרי וקל לשתייה. מתאים במיוחד לחודשי הקיץ החמים.

שרדונה , ריטון 2015 –  יין מלא פירותיי, מורכב, מאוזן ועשיר עם סיומת ארוכה,  רעננה ומרשימה.

היין תסס, שהה על משקעיי שמרים והתיישן במשך 9 חודשים בחביות עץ אלון מאזור בורגונדי. בעל צבע זהוב ירקרק, עם ארוחות של  פירות טרופיים צהובים וכתומים, דבש, קרמל, וניליות עדינה על רקע של עץ אלון משובח. מארז מיוחד של שרדונה 15 ובלאן דה נואר 15 יימכר ביום זה בלב ב 150 ₪

 

במהלך האירוע, יוצעו לטעימה מגוון היינות הלבנים של היקב: שרדונה ריטון 2015, סוביניון בלאן ריטון 2014 ויינות היקב ימכרו במחירים מיוחדים לחג. בנוסף יוצבו בחצר דוכני אוכל שימכרו מנות באווירת שבועות  המתאימות ליין.

ampora 2

בין הדוכנים יהיו: דוכן של מחלבת משק הר פרחים  – שיציגו מגוון גבינות עיזים אורגניות, המיוצרות במחלבה. ירקות ופירות אורגנים הגדלים בחווה בדוכן יציעו צלחת גבינות מגוונת, ירקות ומלבי ביתי. את האווירה  החגיגית ביקב תנעים להקת צ'אקרביז שתנגן קאברים של רוק

עלות כניסה – 30 ש"ח ברכישה מוקדמת באתר היקב . עלות כניסה ביום האירוע – 50 ₪ – שיתקזזו ברכישת יין.

יום שישי 3 ביוני בין השעות 11:00 ל- 15:00

לפרטים: 04-9840702 או באתר:  http://www.amphoraewines.com/

או בעמוד האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1124404480950366/

*הכניסה מגיל 18 ומעלה

יקב אמפורה

חוות מקורה, כרם מהר"ל

טלפון: 04-9840702

יקב אמפורה:

בלב הכרמל המערבי, בתוך חוות מקורה שוכן יקב אמפורה. במבנה האבן המרשים נמצאים אזור הייצור של היין וכן מרכז המבקרים מאיר העיניים של היקב. מיקומה המרהיב של החווה, בתוך לועו הכבוי של הר געש והימצאותה בלב ליבו של חורש ים תיכוני צפוף, הופכים אותה לאחת מפינות החמד הפסטורליות והקסומות בישראל.

כרמי היקב ניטעו באזורים האיכותיים והמבטיחים ביותר בישראל לגידול כרם יין: בצפון רמת הגולן, בגליל העליון ובהרי יהודה.הכרמים נטועים בגובה רב. נהנים מאקלים קריר, המתאים לגידול ענבי איכות ומשקפים את שאיפת היקב לייצג פסיפס רחב של טרואר ישראלי עילי.

ההקפדה על איכות מקיפה כל פרט בייצור היין ביקב אמפורה, ידע וטכנולוגיות עילית שולבו בתהליכי הייצור של היין המטופל על ידי צוות מקצועי ומנוסה, בראשותו של היינן ד"ר ארקדי פפיקיאן, מבכירי הייננים בישראל, אשר מנצח על המלאכה באהבה, במיומנות ובהקפדה רבה. כל אלה, במטרה לייצר יין ישראלי באיכות הגבוהה ביותר.