כותרות אחרונות
Search

השקעת הנדל"ן המשתלמת של השנה מחכה לכם בקייב אוקראינה

השקעת הנדלן המשתלמת של  השנה מחכה לכם בקייב אוקראינה

חברת השיווק "אוקראינה ישראל שיווק נדלן" בבעלות היזם ומומחה הנדל"ן אלירן טרבלסי נבחרה לשווק הפרויקט .

צילומים: יח"צ

 

רכבת אווירית של משקיעים מישראל נוחתת מידי שבוע בקייב !

 

המשקיעים זיהו את ההזדמנות העסקית הנדירה והחוויה המדהימה שמציעה להם העיר העסיסית בירת אוקראינה, קייב, אחת מהערים האטרקטיביות ביותר במזרח אירופה אליה מגיעים מדי שנה מליוני תיירים בהם גם ישראלים, הייטקיסטים, יהלומנים, נדלניסטים ומשקיעים שגילו את הפוטנציאל הטמון בעיר שהופכת להיות אירופאית מובילה.

אוקראינה ישראל מציגה  פרויקט מגורים ראשון מסוגו בקייב  S1 standart one  (הכל כלול ברמה הגבוהה ביותר) פרויקט שוכן באחד האיזורים המבוקשים ביותר בקייב.

הפרויקט הייחודי כולל שני מגדלי יוקרה בני 24 קומות.

 

במגדלים חללי מסחר בתי קפה ומסעדות מהרשתות המובילות בקייב,

בקומה הראשונה מתחם משרדים משותפים (קו וורקינג) הכוללים חדרי ישיבות, עמדות מחשבים ועוד.

 

במגדל בנוסף חדר כושר, חדרי כביסה, שירותי קונסיירז' וחדרי משחקים לילדים, לובי מפואר הכלל לנאונצ' עסקי מעוצב ועוד.

 

המגדל היוקרתי ממוקם בסמוך לאוניברסיטה המובילה באוקראינה ומול מרכז הקונגרסים של קייב. רוב  הדירות הן דירות לופט ייחודיות בגדלים שונים אשר יושכרו לתקופות ארוכות כאשר קהל היעד הוא מתכנטים ואנשי IT , משפחות צעירות וכמובן סטודנטים אשר יוכלו להרשות לעצמם.

כל הדירות בפרויקט ימסרו בגימור מלא מרוהטות ומאובזרות קומפלט , לכל הדירות יש מרפסות המשקיפות  לנוף עוצר נשימה של הפארק הלאומי "גולוסייבסקי” שנחשב  לאחד מהפרקים המתויירים באוקראינה.

 

משרד עו"ד שנבחר לייצג את הרוכשין בישראל  משרד עו"ד אברהם ללום ושות', בראשו עומד עו"ד אברהם ללום סגן יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל ויו"ר פורום מקרקעין בלשכה אמון על ההסכמים ואף משמש כנאמן. 

 

חברת  BDO נחשבת לפירמת רואי החשבון מהגדולות והמוערכות בארץ ובעולם מלווים את כל הצד החשבונאים ומפקחים על ההעברות מחשבון הנאמנות.

 

הבניין נמצא לקראת סיום הבניה ונבנה ע"י חברת KDD ,חברת הבניה מהגדולות והאמידות באוקראינה. 

חברת השיווק "אוקראינה ישראל שיווק נדלן" בבעלות היזם אלירן טרבלסי נבחרה לשווק הפרויקט .

 

הדירות בבניין נמכרות דירות סטודיו, 2 ו3 חדרים החל מ135000 ש"ח ועתיד להניב למשקיעים תשואה של כ10%בשנה משכירות כאשר את הבניין תנהל חברת הניהול

"Comfort House"  חברה שנמצאת בבעלות היזם דוד מאור ומנהלת אלפי דירות בקייב.

 

זו הזדמנות עבור זוגות צעירים אשר בארץ לוקחים משכנתאות של מאות אלפי שקלים בשביל לרכוש דירה שנותנת להם תשואה של 3% במקרה הטוב, וזה כמובן אם מתעלמים מהריבית של 5% שהם משלמים על המשכנתא. 

 

אוקראינה ישראל מציעה להם הזדמנות לרכוש דירה בהון העצמי שלהם , דירת סטודיו החל מ135,000 ₪ שתוך שנה תיצר להם הכנסה של כ1400 ₪ בחודש וזאת  ללא צורך להכנס להתחיבויות למשכנתא של עשרות שנים.

 

לקביעת פגישה עם מנהל הפרויקט *8671

אוקראינה ישראל , בסר 3 , כנרת 5 קומה 19, בני ברק