כותרות אחרונות
Search

השינוי מתחיל עם "הכוס הכחולה"

"הכוס הכחולה" – מיזם חברתי חדש שמקדם עסקים קטנים ומקומיים באמצעות פרסום על גבי כוסות חד פעמיות, כשרווחי הפרסום נתרמים חזרה לקהילה.

אורי יוסף, הוגה ויזם הפרויקט: " 'הכוס הכחולה' נולד מתוך חזון ברור של נתינה חזרה לקהילה. אנחנו מאמינים בשיתוף מלא לכן אין לנו עובדים, יש לנו שותפים לדרך ולעשייה".

"הכוס הכחולה", פרויקט חדש שמשלב פלטפורמה פרסומית ייחודית על גבי כוסות חד פעמיות עבור עסקים קטנים ובינוניים מקומיים. הכוסות מופצות בחינם לבתי עסק, כגון: קיוסקים, בתי קפה, משרדים, מוסכים, מרפאות ועוד, המספקים באופן יום-יומי שתייה חמה לקהל לקוחותיהם, ובכך מתקבלת תפוצה רחבה וחשיפה גבוהה לקהלים ואנשים רבים ומגוונים.

blu glass 2

צילום: אורי יוסף

עסקים קטנים ובינוניים קונים שטח פרסום על גביי הכוסות למשך חודש שלם, בוחרים את האזור והעסקים שבהם ירצו להיות מופצים. לאחר מכן, הכוסות מחולקות לאותם בתי עסק, ללא עלות. בסוף קמפיין הפרסום החודשי, הכוסות המיותרות מחולקות בחינם לחולים ושאר אוכלוסיות נזקקות ברחבי הארץ.

הפרויקט בעל אג'נדה חברתית מובהקת ומתחייב לשקיפות עבודה מלאה אל מול כל הגורמים  בפרויקט, ולהעסקת בעלי מוגבלויות (מהווים 51% מכלל העובדים), ו-51% מרווחי הפרויקט לקהילה ולעמותות שונות. כמו כן, יוזמי הפרויקט שמים דגש על סביבה ירוקה והחל משנת 2016 יעבדו עם כוסות מתכלות וידידותיות לסביבה.

בימים אלו ממש, מסתיים פיילוט ראשוני של הפרויקט המתקיים בעיר חולון, שזכה לאהדה והתגייסות רבה מצדם של יותר מ-150 בעלי עסקים מקומיים. מטרת הפיילוט הינה בניית "מודל עיר" אשר על פיו יוכלו לשכפל את עקרונותיו עבור ערים נוספות בארץ ובעולם.